آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

خدا رحمت کنه مادرت رو

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸ ب.ظ

+ خدا رحمت کنه مادرت رو پسرم، شرمنده ما سفر بودیم نرسیدیم شرکت کنیم توی مراسم تشییع و ...
- خواهش میکنم خاله این چه حرفیه، البته در اصل هم حق مادری داشتن به گردنم ولی خب زن عموم بودن فوت شدن
+ ای وای ببخشید گفتن خانم آقای ******** فوت شده دیگه من فکر کردم مادر شما بوده
- حالا اشکال نداره هر وقت مامانم فوت شد خبرتون میکنم!

* گفت و گوی دوستم با یکی از مشتری هاش


مرگ افراد توی سن و سال جوانی و سر پا بودنشان خیلی سخت است اما امان از موقعی که طرف پیر شده باشد و زمین گیر! با تمام میل به زنده ماندنی که انسان دارد بعید میدانم کسی دوست داشته باشد اینقدر توی این دنیا بماند که از پا بیوفتد...

۹۶/۰۵/۰۱

نظرات (۱۴)

من همیشه آروز داشتم تو جوونی بمیرم 
یا حداقل تا وقتی زنده باشم که از دست و پا نیافتم 
پاسخ:
سلامتی نعمت خیلی بزرگیه که قدرشو نمیدونیم هیچوقت :)
دوستتون اینو واقعا گفت؟؟؟؟؟ :/
پاسخ:
بله متاسفانه
از پا افتادن واقعا خوب نیست. خیلی سخته
پاسخ:
یه امتحان خیلی سخته
همیشه دعا میکنم میگم خدایا شکرت که سالمم
وای بدترین امتحانیه که به نظرم خدا میکنه آدمو
یکی از آشناهای ما هست عین یه تیکه گوشت افتاده گوشه تخت... :(

پاسخ:
به جایی میرسی که عزیزانت هم دوست دارن بمیری! نه اینکه بدشون بیاد ازت نه... برای اینکه راحت بشی
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۲۳:۱۳ رویا رویایی
منم دوست دارم تو جوونی بمیرم پایان تو اوج خیلی خوبه ...
پاسخ:
 من دوست ندارم بمیرم اصلا :)
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۲۱ مهیار حریری
خدا عاقبت همه رو بخیر کنه
به شخصه ترجیح میدم جوون بمیرم تا اینکه برای زنده موندن محتاج دیگران باشم !
پاسخ:
ان شا الله
فکر میکنم همه اینجوری باشن! خصوصا با دیدن فرزندان امروزی
داداش ممنونم
پاسخ:
خواهش می کنم :)
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۸ ف.ع ‏ ‏‏ ‏
من همیشه یکی از دعاهام مرگ قبل از زمین گیریه :) 
پاسخ:
دعاتون اجابت بشه ان شا الله :)
خیلی بده زمین گیری...
خدایا شکرت که سالمم:)
پاسخ:
واقعا خدایا شکرت بخاطر سلامتیمون :)
بی بی جان من زمین گیر شد
تا بهشت رو برای داییم ک ازش نگه داری کرد بخره...
پاسخ:
فرزند که هرچه هم بکنه برای پدر و مادر کمه
حالا فکرشو بکنید خاله من که فقط سه سال از من بزرگتره الان هفت هشت سال داره از مادر شوهرش مراقبت میکنه
چه گفتگوی جالبی
ان شاءالله پدر و مادر‌های ما و شما و همچنین خود ما و شما عزتمندانه بمیریم و روی جا نیفتیم به برکت صلوات بر محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
پاسخ:
ان شا الله
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ان شاالله در اوج جوانی که هستیم بریم از دنیا..
پاسخ:
ان شا الله مرگمون عادی نباشه :)
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۱۳ علیـ ــر ضــا
عمر مفید بعد مرگ !
پاسخ:
بعد مرگ تازه اول بدبختیه :)
عجب جوابی!!
پاسخ:
بله :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی