آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

شاگرد اول ها از روز انتخاب واحد درس میخوانند

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ب.ظ

همیشه درک این موضوع که بعضی از بچه ها از اول ترم شروع به درس خواندن میکردند برایم سخت بود و چون خودم معمولا آخر ترم و شب امتحان درس میخواندم و نمره هایم هم تفاوت چندانی با آن دوستانی که عرض کردم، نداشت. تا اینکه این ترمی که گذشت (و به علت مشکلات عدیده چندان موفق به حضور در کلاس ها هم نشده بودم) چند روز قبل از شروع امتحانات برادر ارجمند تصادف نمودند و اینجانب مجبور شدم تهران را درست چند روز مانده به امتحانات بدرود بگویم و راهی خانه شوم. خلاصه همه چیز دست به دست هم داد تا شب امتحان را هم در اتوبوس سپری کنم و عملا هیچ فرصتی باقی نماند و این ترم را به فجیع ترین حالت ممکن به پایان رساندم.
حجم بعضی درس های دوره کارشناسی ارشد به قدریست که یک شب امتحان برای جمع کردنشان کافی نیست. از این رو تصمیم گرفته ایم (از امروز که انتخاب واحد کردیم که نه) از روزهای آتی شروع به درس خواندن کرده تا در ترم جاری مشکلات ترم قبلی تکرار نشوند و این مهم را اینجا ثبت کردیم تا تذکری شود برای خودمان و شاید برای دوستانی در آینده...

۹۶/۱۱/۱۲

نظرات (۱۲)

بک گراندتون واقعا چشم رو آزار میده و مطالعه ی وب رو سخت می کنه.


+تغییر استراتژی تحصیل از استراتژی ملخ به استراتژی مورچه رو بهتون تبریک میگم :)
پاسخ:
اگر عمری بود این قالب رو عوض میکنیم تا چشمانتان آزرده نگردند

+ مورچه شاگرد اول بهتره از ملخ له شده زیر دمپاییست :))
ما نیز زیر این پست حاضری می‌زنیم و بر اهمیت توجه به آن در طول ترم آتی خودمان تاکید می‌کنم و آن را اینجا به یادگاری می‌نویسیم:)
پاسخ:
تصمیمی بس نیکو گرفته اید، باشد که رستگار (و شاگرد اول) شویم :)
۱۳ بهمن ۹۶ ، ۰۷:۵۳ آقای سر به هوا(o_0)
منم توبه کردم گفتم از این ترم بخونم
پاسخ:
هرچند توبه دانشجو مشروطیه ولی تلاش کنید...

تیم شاگرد اول های بیان سه نفره شد :))
۱۳ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۵۲ آسـوکـآ آآ
مستر سین
منم از این تصمیما گرفتم عملی نشد :-D
ولی از دو هفته مونده به میان ترم بخونید
این مدلی جواب میده
من هم این کارو انجام دادم،البته بعد از ترم اول که تمام میانترمارو پیچوندیم.
پاسخ:
میان ترم؟
یا ارشد میان ترم نداشت توی دانشگاه ما یا اینکه من دانشگاه نبودم موقع میانترما... :)))

دعا کنید ما عملی کنیم این تصمیم رو...
امیدوارم این تصمیم مثل اون شنبه هایی نشه که هیچ گاه نمیان :دی

پاسخ:
نه دیگه من از جمعه شروع کردم که اونجوری نشه :)
خیال خامی بیش نیست :)
پاسخ:
جوجه ها رو آخر ترم میشمارن :))
۱۴ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۴۷ مریــــ ـــــم
باشد تا رستگار شوی
:|
ترم 3 بودم
تصمیم گرفتم هرجور شده درس بخونم(البته نه اول ترم .خود شب امتحان :))
اولین امتحانمو خوب دادم امتحان بعدیم به شدت غرق درس خوندن بودم(کمتر تو عمرم دیده بودم)
همینجور که یکی یکی با صبر صفحه های جزومو پشت سر میذاشتم یهو خبر دادن داداشم تصادف کرده
1ماه دقیق بیمارستان بود
و من نتونستم برای هیچکدوم از امتحانام بخونم
استادام خیلی کمکم کردن و معدل خوبی هم گرفتم اتفاقا
اگه به خودم بود کمتر میگرفتم
:دی
دیگه از ترم بعدش گفتم من همون تصمیم به خوندن نگیرم سنگین ترم
:)

پاسخ:
ممنونم

یه آقای سینی میگه: آدم همیشه باس فکر آخر ترم رو بکنه :)))


تجربه تلخی بود، اما کار خوبی کردید که جلو جلو درس می خوانید
موفق باشید
پاسخ:
بسی درسها گرفتیم از این تجربه...

ممنون از لطفتان
۱۵ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۰۸ حصار آسمان
منم از ترم اول هی گفتم بیام از اول ترم شروع کنم. نشد که نشد
ترم گذشته که ترم آخرم بود، گفتم لااقل این ترمو از اول شروع کنم. بازم نشد :))
کلا من به این نتیجه رسیدم که تصمیم نگیرم سنگین ترم
و البته یه نتیجه مهمتر که خیلی به درد میخوره اینه که، مقدار درسی که میخونی، با مقدار نمره ای که میگیری رابطه عکس داره! یعنی این برام ثابت شده ست!
پاسخ:
من دوره کارشناسیم رو با رشادت های فراوان سپری کردم که اصلا مجال گفتنش نیست اینجا :))
ولی ارشد انگار خیلی سخت تره امتحاناش! شاید بخاطر اینکه این ترم کلاس نرفتم زیاد بود.

همیشه اینجوریه که اون درسایی که خیلی خوندی کمتر میگیری متاسفانه :)
شب امتحان مصیبت عظمایی هست..


پاسخ:
اگر این پروژه عملی بشه دیگه شب امتحان مصیبت نخواهد بود :)
بشماریم تا بشماریم :)
پاسخ:
:))))
اگه به نتیجه رسید ما رو هم خبر کنید :))
پاسخ:
آخر خرداد بیا نتیجه شو ببین :)))))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی