آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

پسر دایی خشک مغز + الحاقیه

يكشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۰۵ ب.ظ

دختر دایی بنده امسال در کنکور سراسری شرکت کرده و رتبه ی او حدودا ۷۰۰ شده است. حالا پسر دایی خشک مغز بنده که از قضا دانشگاه رفته هم هست و پرستار، با استدلال های پشت کوهی مانعی برای دانشگاه رفتن او شده است!

/ ۱۶ مرداد


الحاقیه: فشارها جواب داد و طبق شنیده ها فعلا پسر دایی تسلیم شده، البته پسر دایی خودش انتخاب رشته کرده براش و معلوم نیست چه کد رشته هایی زده...

/ ۲۱ مرداد

۹۷/۰۵/۲۱
آقای سین

انسانی

کنکور

نظرات (۳۵)

عجب قدرتی داره پسر دایی :)
استدلال های پسر دایی رو میشه بگی، شاید ازش حمایت کردیم 😂
پاسخ:
یعنی داغ کردما داغ!!!!!!
یکم دیگه خونمون میموند کتک میخورد :))
عه؟ سین پشت کوه بودین شما ؟
اون دیگ چیکارس؟ داداششم میخاد باشه
یعنی خودم میام میزنم تو گوش تو !
بعد یه اخم هم ب پسردایی مغز نداشتت میکنم
بعدش دختر دایی ٧٠٠ ی تو بر میدارم 
میبرمش دانشگااااااااااه
( مشت مشت مشت ب دیواااار )
پاسخ:
تو گوش من چرا؟! زن داییم رو بزن :))
کوه کجا بود این پسره و مامانش و یکی از خواهراش مغز تو سرشون نیست!!! یه فامیل از دست زن داییم شاکی هستن


ببین یه جوری بزنش که فقط دیه‌اش کم بیوفته، به هیچ چیز دیگه‌ای اهمیت ندین! 
چرا این ادم‌های خشک مغز درست نمیشن؟ چرا همیشه برای ایجاد مانع حاضرن؟ چرا یکی نمیزنه تو گوششون و جامعه رو از دستشون خلاص کنه؟ واقعا چرا؟خصوصا اون دسته‌ای که دید خانواده‌ها رو نسبت به دانشگاه بد میکنن و فکر میکنن هر کی رفت بد میشه:(
 دیگه قبولتون داریم ببینیم امسال میتونید منجی یه کنکوری باشید یا نه:)

پاسخ:
جالب اینجاست که این بشر هر چیزی که خواسته میل کرده!
کارشناسی دانشگاه آزادش ۱۰-۱۲ ترم طول کشیده
معتقده باید حجاب آزاد بشه!! و خیلی دیگه از این رفتارای شبه روشنفکری از خودش نشون میده

در تلاشیم، به دایی کوچیکم زنگ زدم
فامیل ما هم خیلی خیلی از دست زن داییم شاکی هست:/ 
ولی اون بچه هاشو اوپن مایند ولی خیلی بیشعور بار اورده -.- ک کلا دو بهم زنی میکنن
پاسخ:
زن داییم و اون یکی دختر داییم سر ازدواجش که خاله هام مخالف بودن ارتباطش رو با همه قطع کرده! یه درگیری قدیمی بود بین خانواده اون پسر با خانواده مادریم ولی زن داییم و دختر داییم انقدر بی احترامی کردن به همه و اصرار کردند و بله گفتند بهشون که خاله ها و دایی ها و هیچ کسی تو عروسیشون شرکت نکرد!!

کاش این یکی دختر دایی هم مثل خواهرش زبون داشت!!
روشنفکرها که معمولا موافق دانشگاه بودن:/ 
روشنفکر هم روشنفکرهای قدیم:))
پاسخ:
چی بگم... خیلیا رو‌ دیدم سر خواهر مادر مردم روشنفکرن فقط ولی برا خانواده خودشون افراطی و اُمُّل و ...


دختر دایی‌تون انقدر حرف گوش کن هستن؟!
پاسخ:
بله متاسفانه خیلی ساده و حرف گوش کن هستن!
اصلا یکی از استدلالهای پسر دایی همینه که چون فلانی معصوم و ساده است نباید بره دانشگاه!!!!!
نزارین بمونه ها!!! :/ بره دانشگاه
پاسخ:
دانشگاه رفتنش که حتما درست میشه ان شا الله

احتمال میدم جو سازی های پسر دایی بخاطر اینه که تهش بگه باید همین شهر یا استان بره (چیزی که فهمیدم تا الان)

فک کنم تهران یا الزهرا بیاره! تلاشم اینه حتما بهترین دانشگاهی که میتونه بره
نه به مردمسالاری!
:دیییی
پاسخ:
اتفاقا اگر داییه مرد سالاری رو تو خونه اجرا میکرد اینجوری نمیشد! :))
وااییییی خدا 
نمیدونم چی بگم،امیدوارم پسرداییتون سر عقل بیاد:/
پاسخ:
عقل که نداره از بدو‌ تولد محروم بوده چون به مامانش رفته!
ولی شده کتکش میزنم [آیکون آقای سین خشن]
۱۶ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۳۳ آقای سر به هوا :)
حتما دلایلش خیانت دربار بوده!
پاسخ:
دلایلش به درد خاله هاش میخورن! 

اگر یه مدت خبری ازم نشد بدونید زیاده روی کردم و پسر داییه رو نفله کردم :)))
بعضا دانشگاه هم باعث رفع سد ذهن ادما تمیشه
پاسخ:
بله متاسفانه 
  کافر همه را به کیش خود پندارد :)) ببینین خودش چیکار کرده که الان به همه گیر میده ...
پاسخ:
دقیقا، داداش دوم منم همینقدر احمقه... اونم هم سن پسر داییمه!!
دیروز پسر داییم میگفت اگه خواهر خودتم بود میگفتی بذار بره دانشگاه؟!میفرستادیش تهران؟! من بهش گفتم: خاک تو سرت من افتخار میکردم اگه خواهر داشتم کنکور قبول بشه بره یه دانشگاه خوب!
داداشم به جای حمایت از من میگفت نه نمیذاشتم حتی دانشگاه شهر خودمونم بره!!!!

 درمان بی منطقی ، بی منطق بودنه ! 
سعی کنین درباره همه ی تصمیماتشون بی منطق رفتار کنین 
مثلا گفتن می ریم باشگاه بگین شمیدم تو باشگاه همه معتاد می شن :| 

جلو ضررو هرجا بگیری منفعته ! شاید متوجه بی منطقیشون شدن ...
پاسخ:
اونجوری پروسه درمان خیلی طول میکشه!!
درمان سریع و بادرد بی منطقی فقط کتک هست و بس :)))
بی منطق رو کتک هم بزنی برا خودش هزار جور حرف می زنه . می گه اینا شعورشون کمه ، عمق افکار منو درک نمی کنن :))) 

ما یه دوست داشتیم موقع غذا شالاپ شولوپ می کرد :| یه بار تصمیم گرفتیم چندش آورترین حرکات ممکن رو جلوش انجام بدبم :| 
اون درمان شد ولی من تا دو سه روز دلم به غذا نمی کشید :)))
پاسخ:
آره حق با شماست :)
اما تو این مورد خاص فقط خشونت جواب میده
داداش شما دلت پره می خوای بزنیش :)) 
هیچکس جلودارت نیست :))


پاسخ:
میخوام خرد و خاکشیرش کنم! تمام لجبازی های زن دایی رو هم سر این خالی کنم :)
هم دختر داییه میره دانشگاه هم از طرف خاله ها مدال افتخار میگیرم :))))
احتمال خیلی زیاد میدم که خود پسرداییتون نمیدونن از زندگی دقیقا چی میخوان!!
دیدین بعضی ها یه چیزی رو پیدا نمیکنن، به بقیه گیر میدن؛ حکایت همینه الان!
پاسخ:
من حتی فکر میکنم بخشی از رفتارش بخاطر حسودی هست!
فکر کنید اگر دختر دایی قبول بشه یه دانشگاه خوب اونوقت دانشگاه آزاد چند ترمه ش توی خانواده به چشم میاد!!!
فرضیه ها کلا زیاد میتونه باشه در این مورد!
به نفع خودشون بود که سکوت میکردن :دی
پاسخ:
بذار هرچی میخواد بگه...
کور خونده ما تا آخر ایستاده ایم :)))
دیده شده به اینطور آدما شل مغز هم گفته میشه:/
خب یه سوالی اگه باباش موافق باشه دیگه داداشش چی می‌تونه بگه؟😶😶😶
پاسخ:
اگه باباش زن ذلیل باشه و تو خونه اختیاری نداشته باشه چطور؟ :)
 :|||||||
حرفی ندارم فقط به پسرداییتون بگید به یه مشاور مراجعه کنه.
به دخترداییتون هم بگیداگر از الان درمقابل حرف زور وغیرمنطقی کوتاه بیاد تا آخرعمر باااید کوتاه بیاد...الکی که نیست دوازده سال درس خونده که اخرش که داداشت بیاد بگه نه و توهم ازحق خودت دفاع نکنی؟؟ پس نباید کوتاه بیاد و مظلوم بودن و سربه زیری روکنار بزنه ودرخواستش رو منطقی مطرح کنه واز تلاش وحق وآینده اش دفاع کنه.. . بعدش یه سوال دیگه اگر داداش ایشون مخالف بودن چرا تو این یه سال نگفتن که مخالفن و ادل الان دم انتخاب رشته 😡؟ وای حرصم گرفته ها...
پاسخ:
مشاور چیه، برای مرحله اول ۵ سال بستری توی بیمارستان روانی براش تجویز میکنم :))
مشکل اینجاست که خیلی نرم کار رو‌پیش برده تو خونه، با استدلالهای احمقانه، فک کنم باید برم خونه داییم و شفاف سازی کنم :|
۱۸ مرداد ۹۷ ، ۰۸:۱۸ مریــــ ـــــم
واه
چرا خب؟؟
بگو ارشد حقوق دانشگاه باهنر بزنه 
البته اگه حقوق دوست داره
پاسخ:
باهنر کرمان؟ :|
بذار ببینم تلاش هام نتیجه میده اصلا برای دانشگاه رفتنش :)
۱۸ مرداد ۹۷ ، ۰۸:۳۹ مریــــ ـــــم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ارشد حقوقش منظورمه
والا دانشگاهای بهترم میتونه بره
ارشد حقوق میدونم که باهنر داره و امام صادق تهران
حالا باز‌نمیدونم شاید دانشگاهای دیگه هم آورده باشن

مگه میشه نره
من میام ** **** پسر داییتو

پاسخ:
ان شا الله درست میشه
با چند نفر حرف زدم اگه لازم بشه میرم خونه دایی حتی با دایی و زن دایی حرف میزنم
واقعا؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :((((((((((((((((((
پاسخ:
بله... وقتی یه عده سبک مغز سعی میکنن محیط دانشگاه رو ناامن کنن، یه عده خشک مغزم از این تصمیمات میگیرن!
نذارید توی ذوق دختردایی بزنه، حتی اگه سال دیگه رضایت بده و بازم دختردایی قبول بشه حسرت امسال تا ابد رو دل دختردایی میمونه
شما میانجی گری کنید
پاسخ:
در تلاشیم :)
از فکر و ذکر کنکور بیاید بیرون دیگه رتبه و... معنی نداره..
دارن التماس میکنه سازمان سنجش که اگه کسی تو امتحان نبود هم بیاد انتخاب رشته..

حالا تعصبات و... حرف دیگه ی..

:)
پاسخ:
اینجوری نیست!
کی حاضره گیاه شناسی بخونه؟!
میگن ظرفیت از شرکت کننده ها بیشتره ولی چه فایده؟! گیاه شناسی کویر لوت به چه دردی میخوره آخه!!!! :))
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


عرض کنم که لابد می خواد کسی سر از کارش در نیاره!! الله اعلم(لبخند)



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
علیک سلام

ممکنه

همچنین :)
بیچاره دختر دایی...
پاسخ:
بیچاره تر اونی که به این بشر بله بگه :))

البته تجربه ثابت کرده همچین افرادی بعد از ازدواج رام خانمشون میشن و از اون طرف بام می افتند!
۲۰ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۳ اقای رمانتیک
عجب ادمایی پیدا میشن
کاری کنین حتما بره دانشگاه
پاسخ:
ظاهرا موفق شدیم فعلا
دخترداییتو موقتا بگیر نذار اون داداشش بدبختش کنه ببر بزرگش کن بفرستش دانشگاه 

عجب ادمیه هاااا

(باعصبانیت مشتی حواله بالشت میکند)
پاسخ:
متوجه نشدم منظورتو :|

عصبانی نباش درست شد تقریبا
بیچاره بچه‌ای که پدرش قراره ایشون باشه:(((

پاسخ:
اگه کسی پیدا بشه زنش بشه!!!
اگه خودش انتخاب رشته کرده که هیچی، خیلی امیدوار نباشید.
یکی منم که چیزی که میخوام نمیارم و خانواده هی میگن برو، برو، یکی دختر دایی‌شماست، احساس میکنم الان دندون‌هاش تو جیگر پسردایی کار میکنه، راستش دندون‌های منم همینطور :|
پاسخ:
نمیدونم ولی فک کنم فقط شهرهای نزدیک انتخاب کرده باشه
ده سال آدم بمونه پشت کنکور بهتره تا رشته ای که دوست نداره رو بخونه خصوصا با این اوضاع!
راستش گمون نکنم، احتمالا با حمایتی که زن دایی از پسردایی میکنه اینطور جوی حاکم نباشه و خود دختر دایی هم ندونه که چی تو سر این بشر میگذره

تقصیر دختر است!
پاسخ:
آره مادرش و خود دختره مقصرن
بیشتر از همه زن داییم
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۰۸:۱۴ مریــــ ـــــم
خیلی ناراحت شدم‌خیلی
داییت پس چیکارست؟خب یه حرکتی بزنن
پاسخ:
داییم در راستای تفاهم، برابری حقوق زنان، احترام به خواسته های زن داییم هیچ حق نظری تو خونشون نداره تو کامنت ها هم گفتم فک کنم :)
ناراحت؟!
یک گام به جلو بود حداقل الان یه دانشگاهی قبوب میشه احتمالا
کمک خواستید عمیقا در خدمتیم. فقط کروکی رو بفرستید. من سعی می‌کنم با خودم بیل هم بیارم یا حداقل پنجه‌بوکس 
پاسخ:
ممنونم :)
نه تهدیدای خودم تقریبا جواب دادن...
ولی اگر نیاز به پشتیبانی بود همین جا یه فراخوان میدم بیانی های داوطلب به محل اعزام بشن
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۹ مریــــ ـــــم
نااحت شدم‌برای اینکه پسرداییت انتخاب رشته رو انجام داده
پاسخ:
خداروشکر کن «حق مسلم دانشگاه رفتن» رو به رسمیت شناخته!
اگه شهرای کوچیک زده باشه براش شانس قبولی یه رشته بهتر رو داره ولی باز معلوم نیست که چی زده باشه براش اصلا
داداشش یعنی؟
استدلال پشت کوهیش چی بوده حالا؟
پاسخ:
میگه دختردایی خیلی ساده است دانشگاه و یه شهر دیگه براش امن نیست! :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی