آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

 شش سال پیش بود که او وارد زندگی ام شد، از همان ابتدا علاقه ی خاصی به او داشتم و با اینکه او بی روح و بی احساس به نظر می رسید اما من فک میکنم او هم یک ذره احساس خوبی به من داشت، هر چه باشد من آقا و سرور او بودم و او هم مطیع و فرمان بردار من! روزها و ساعت هایم را کنار او می گذراندم و هرجایی که میتوانستم او را با خود می بردم و جوری به او وابسته شده بودم که دوست نداشتم لحظه ای از من جدا شود.

روزها میگذشت و من به کمک او چیزهای بسیار زیادی یاد میگرفتم و شاید این علاقه موجود بین ما دوتا هم بیشترش به این خاطر بود که وقتمان را به بطالت نمیگذراندیم و نهایت استفاده را از با هم بودن می کردیم. هر روز مطلب تازه ای یاد میگرفتم و هر روز علاقه ام به او بیشتر میشد. گاه حتی شب ها تا دیر وقت پیش هم بودیم.

با اینکه ساعت ها به او زل میزدم هیچوقت از نگاه کردن به او خسته نمیشدم. راستش را بخواهید گاهی حتی توی رختخواب هم ول کن هم نبودیم! مدتی گذشت تا عادت کردم توی تاریکی دکمه هایش را پیدا کنم. البته او زیاد از لمس دکمه هایش خوشش نمی آمد، خصوصا اوقاتی که عصبانی بودم صدایش از این کار در می آمد!

در این شش سال یک بار مریض شد ولی من حتی زیر عمل جراحی هم کنارش بودم و وقتی دکتر دل و روده اش را بیرون ریخت، داشتم نگاه می کردم!

با این همه احساسی که به او داشتم و دارم بعید میدانم نسبت به من بی تفاوت باشد چه برسد به اینکه از من متنفر شود. گیریم که من دنبال یک عشق جدید رفته باشم آیا او حق دارد از من متنفر باشد؟ به نظر من باید شرایط را درک کند و به من حق بدهد، البته راستش را بخواهید خودم گاهی احساس میکنم به او خیانت کرده ام ولی چاره چیست؟ وقتی او دیگر کهنه و قدیمی شده و جوابگوی نیاز های من نیست راهی برای من می ماند جز اینکه به سراغ یک لپ تاپ جدید تر و به روز تر بروم؟ این کاری بود که دیر یا زود باید انجام میدادم و اگر احساساتی رفتار می کردم چند وقت دیگر (که کاملا از کار می افتاد) باید چند برابر هزینه می دادم!


+ واقعا آدما چطور اینقدر راحت بیخیال هم دیگه میشن؟ من چند روزه نگاهذلپ تاپم میکنم ناراحتش میشم :(

۹۷/۰۶/۰۹

نظرات (۲۱)

این بار گول نخوردم😁
پاسخ:
مگه قبلا گول خوردین؟!! :))
باورمان شد تا جایی که رسید به "گاه حتی شب ها تا دیر وقت پیش هم بودیم"

الان اوضاع جوری شده که هرچی داریم باید باهاش کژدار مریض و دست به عصا طی کنیم...
پاسخ:
آره منم قبول دارم باید مراعات کنیم، اگر خودمون هم به فکر خودمون نباشیم که دیگه هیچ...
تا سرور و اقا رو خوندم بعد اومدم کلمات کلیدی رو خوندم فهمیدم چه خبره :))
لپ‌تاپ جدید هم مبارک :)
پاسخ:
آفرین آفرین
روز جمعه ای همه باهوش هستین :)))


ممنونم :)
اگه بین آدما چنین چیزی اتفاق بیفته نهایت ظلمه...
اما خب لپ تاپ یه ابزاره راحت باشید :دی
پاسخ:
کاش آدمها هم دیگه رو به چشم ابزار نگاه نمیکردن :|

مبارکه
مشکل اینجاست آدما به وسایلشون عشق میدن به آدمای اطراف نگاه گوساله وار :))
پاسخ:
به جان خودم گوساله وار به آدمای اطراف نگاه نمیکنم :))
اینو اونا باید بگن :)) 
پاسخ:
آره باید اونا بگن
آدمای اطراف سه روز فرصت دارید اسناد مربوط به سنگدلی و نگاه گوساله وار آقای سین رو به دبیرخانه جشنواره ارسال کنید :))
:)) خیلی خوب بود 
پاسخ:
:)))))
بابا! این که دیگه خیانت نیست :))
پاسخ:
احساس میکنم خیلی بهم وابسته است :)))
برای آخرین بار ببوسیدش که با خاطرۀ خوب تموم بشه:)))

پاسخ:
:))))
نه دیگه علاقمون در این حد هم نیست :))
همینو بگو این ولنتیاین بازها که سالی دوسه تا عشق ودوست وکوفت عوض میکنن چه طور میتونن  واقعا؟من یکی بهم سلام کنه تا ده سال بعدش یادم میمونه:)))
پاسخ:
فک میکنم ما آدم های این دوره نیستیم، یا برای دوران کهن هستیم یا برای آینده های نیامده :|
اصلا نمیتونم درکشون کنم...
ماهم سال ششم رو میگذرونیم:)
ولی خودمونیم نمیتونم تصورشو کنم نداشته باشمش:((

پاسخ:
ازش مراقبت کنید :))

خوب نوشتین
اوایل باورم شده بود
اگر کمی رعایت میکردین تا آخر هم متوجه نمیشدم

لپ تاپ جدید مبارک
پاسخ:
از اولم قرار بود متوجه بشید :))

ممنونم
۱۰ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۱۳ آقای سر به هوا :)
عمرا اگه کسی واسه عشقش اینهمه بنویسه:)
پاسخ:
عشقای این دوره زمونه تهش چندتا شکلک قلب و ایناست دیگه :))
ب دکمه ها که رسید گوشیو یکم آوردم اینطرف کسی اتفاقی نبینه
پاسخ:
چی درباره من فکر کردین :|
نمی دونم خودمم گیج شدم
پاسخ:
اوصیکم به تقوالله :))))
۱۰ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۴۷ مریــــ ـــــم
به جوووون خودت که میخوام نباشی از همون اول فهمیدم پارتنرت شیء هست.فقط فکر میکردم گوشیه
پاسخ:
حداقل به جون بیان قسم میخوردی که باورم بشه باهوشی :)
باید خیلی راحت تر از اینها بیخیال خیلی چیزها شد...

برای سوته دلان: کج دار و مریز.
پاسخ:
بله باید بی خیال همه شد...

خب من از همون عنوان که خوندم فهمیدم گول نمیخورم :دی
لپ تاپ جدید مبارک
پاسخ:
چقدر ضریب هوشی بیانی ها بالاست :))

ممنونم
الان لپ‌تاپی که فقط بخوای باهاش فیلم ببینی و عکساتو توش بریزی چقدر فی میخوره؟ میدونین؟
پاسخ:
الان؟
یا الان؟ :)))
بستگی داره چه مارکی بخواید بگیرید...

من اول شهریور سفارش دادم موقعی به دستم رسید یک میلیون گرون تر شده بود! الانم قیمتش دو‌ میلیون تومن گرون تر شده و هی داره میره بالا!!!!
عییییی خدا
باور کردم عه
تفففففف تو این زندگیو هر چی که هست :|
پاسخ:
تفففف تو صورت رئیس بانک مرکزی :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی