آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین پیر می شود!

پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳ ب.ظ

کم کمک دارد گرد پیری روی زندگیمان مینشیند و ای دل غافل! که روزهای پر از انرژی و شور و نشاط و شادی و با ارزش زندگی یعنی همان جوانی دارد به آخر هایش نزدیک می شود و آقای سین قصه ی ما در خواب زمستانی فرو رفته است. این وسط عروسی های رگباری هم سن و سالان (بعضا کوچکتران) دوست و آشنا و فامیل هم بهانه ای شده است که از صبحگاهان تا پاسی از شب هر موقع در تیررس پدر و مادرِ جانان قرار میگرم با انواع و اقسام گزینه های روی میز و زیر میز و دمپایی و هر آنچه که با خود اندیشه کنند میتواند کارساز افتد حقیر را تهدید و ارعاب کنند که ما خواهان عروسی و جشن و نوه و ... هستیم و هرچه تلاش میکنم آنها را متقاعد سازم که شما فرزندان ذکور دیگری هم دارید که از قضا خواهان و مایل به ازدواج هم هستند اما مگر دست از سر در آستانه ی کچل شدن ما بر میدارند!

از حق نگذریم خواسته غیر معقولی هم ندارند و قصور تا حدودی از حقیر است که سال ها چون کبک سر در برف داشته ام...

به هر حال چند مدتی بود که در افکار خویش فرو رفته تا راه حل و علاجی برای وضع موجود بجوییم و این شد که از خواندن وب نوشته های دوستان محروم بودیم و از همین جا پوزش می طلبیم.

۹۶/۰۶/۲۳
آقای سین

ازدواج

جوانی

پیری

نظرات (۱۸)

۲۳ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۵۵ دُچــــ ــــار
ارشد قبول شدی/!؟
پاسخ:
شهری که میخواستم آره ولی دانشگاهی که میخواستم نه :)
۲۳ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۵۵ آقای سر به هوا(o_0)
هه!

کلا ما باید جور بقیه روهم بکشیم
پاسخ:
دوس دارم داد بزنم من هنوز به اندازه کافی بازیگوشی نکردم!
دهه هفتادی نیستی؟ اگه بودی تا حالا زن داشتی :دی
تو همه موارد اونا جلوئن، شایدم جلو نیستن و سر وقتن...
پاسخ:
چرا اتفاقا دهه هفتادی ای هستم جامانده از دهه شصت!
مبارکه قبولیتون 
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
سلام رفیق 
دهه شصتی کلا دنبال دیر ازدواج کردن و ایضا ازدواج نکردن و اینا بودن 
نمی‌دونم چرا این دهه هفتادی از دقیقا بر همین زمان ما اگه کسی تو ۲۷ سالگی ازدواج می کرد می گفتن او چه فعالی الان میبینی طرف ۲۵ هم نداره میگه همه رفتن کسی دور و برم نیس! ایول بچه های دهه هفتاد کلا از ما فعال ترن واقعا!
پاسخ:
علیک سلام :))

والا چی بگم ازدواج چیز بدی نیست . . . دوستانی که ازدواج کردن همه موفق بودن تقریبا ولی من یکم احساس میکنم آمادگیشو ندارم :)
خو همون گرد و غبار دهه شصتی خورده به تنت... :دی
پاسخ:
من دقیقا وسط دهه ی شصت و هفتاد گیر کردم :))
سلام :)
من به جای شما بودم یه چند روزی میرفتم مسافرت تا آبا از آسیاب بیوفته بعد که اومدید
قول میدم همه یادشون میره ^___^
هرچی مدتیش بیشتر بهترتر:) 
پاسخ:
سلام علیکم :)
این آسیاب برقیه دیگه از کار نمیوفته!
من با اصل خواسته شون مشکلی ندارم یکم زمان میخوام فقط! و البته خوشبختانه بحثش رفت برای بعد از محرم و صفر :)))
فکر کردن به پیری چه فایده داره. دلتون جوون باشه:) عاشق بشید جوون‌ترم میشید:دی

اشکال نداره تلافی کنید خب:)
پاسخ:
همه ی این پیری و مسائل از عوارض عشق و عاشقیه!

ان شا الله :)
دهه هفتادی هستین؟! :)
چه جالب نمی‌دونستم.
هنوز زوده واسه حرف زدن از پیری جنابِ سین :))
پاسخ:
هوم... اوایلش!
حالا بدونین :)
ای بابا دلمون دهه چهلیه سن که مهم نی!
ازدواجم معزل(درست نوشتم؟)بزرگیه ها😣ایشالله باهاش برخورد نکنم:|
پاسخ:
فکر کنم معضل درست باشه!
سه چهار سال دیگه بهش برخورد میکنید :)))
۲۳ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۲۹ فاطمه مهربون
عاقبتتون بخیر
پاسخ:
ممنونم چه دعای خوبی... منم این دعا رو براتون میکنم
۲۴ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۰۹ فروردین دخت
نوشتین دهه هفتادی هستین..اونقدرام پیر نشدین حالا!!!


پاسخ:
ای بابا... آدم دلش که پیر باشه تو ۲۵ سالگیم احساس پیری میکنه
جانا سخن از زبان ما می گویی ...
تبریک میگم قبولی ارشدتون رو :)
پاسخ:
خیلی ممنونم... 
ازدواج عالیه
من فکر کردم شما ازدواج کردی 
آخه یه مطلبی در مورد عاشقی گذاشته بودی خیلی وقت پیش

ان شاءالله زودی ازدواج کن که فاصله سنی با فرزندت خیلی زیاد نشه
ان شاءالله مورد خوبی نصیبت بشه

پاسخ:
احتمالا بزودی درباره ازدواج و اون مطالب روشنگری میکنم :)))

آره با ازدواج کردن موافقم... اتفاقا دارم دنبال مورد مناسب که با شرایط خودم بخونه میگردم :))
۲۴ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۳۰ مهیار حریری
شما که در افکار خویش فرو رفتی تا راهکار و علاجی پیدا کنی
پیدا کردی ان شالله ؟! ;-)

پاسخ:
علاج جوانان خیره سر و گیج در ازدواج است و ازدواج و ازدواج :))
یه دبیری داشتیم که میگفت،نرید دنبال سرنوشت خودش میاد دنبالتون:)
دلتون جوون باشه!
پاسخ:
دبیرتون آدم خوبی بوده...
ولی تو این زمونه فقط عزرائیله که خودش میاد بقیه باید خودت بری دنبالشون :)))
۲۵ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۵۷ رویا رویایی
آخى نسل مشترک درد مشترک گزینه هاى روى میزى و زیر میزى و خخخخ در کل گل گفتید
پاسخ:
ممنونم... ان شا الله این نسل غم زده هم سامان بگیرن :)
شما الان اوج جوونید باید خدارو شکر کنید و شاد باشید ....والا
پاسخ:
خداروشاکریم و سعی میکنیم شاد باشیم :))) مگه میذارن!!!

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی