آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

نیمه گمشده + عروسی

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۳۴ ب.ظ

نخست همه ی برادران و خواهران خود را دعوت به تقوای الهی میکنم و سپس اوصیکم بالعشق و الاکتشاف المعشوق فی الاوایل العمر، که انسان در چشم برهم زدنی جوانی را از دست خواهد داد. مهم تر از درس و دانشگاه و مدارج علمی و موقعیت های شغلی و ثروت و مانند اینها، شریک زندگی یا بقول شما امروزی تر ها نیمه ی گمشده است.

نیمه ی گمشده خویش را پیدا کنید و در همان جوانی و بیکاری و مشکلات با او ازدواج کنید که کسی که در سختی کنار شما باشد در آینده ی رویایی که به کمک یکدیگر خواهید ساخت نیز شما را تنها نخواهد گذاشت.

نیمه گمگشته ات را دیر پیدا میکنی 

سر بجنبانی خودت را پیر پیدا میکنی

+ عروسی های پیاپی و رگباری فامیل و دوستان و همشهری ها امانمان را بریده است! (برای روشن تر شدن ماجرا بگم که فردا شب چهار عروسی همزمان دعوت هستیم) البته تعدد عروسی ها رو میشه تحمل کرد ولی اینکه با هر عروسی فشار افکار عمومی و خصوصی به بنده زیاد و زیاد تر میشه خیلی آزار دهنده است.

۹۶/۱۲/۲۶

نظرات (۳۴)

قشنگ موضوع پست هاتون همش در مورد اینه ها... میگم تو این عروسی ها به مادرتون بگین استین بزنن بالا براتون دیگه :دی

پاسخ:
کار از آستین بالا زدن و این حرفها گذشته :))
۲۶ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۴۶ هانی زعفرانی
در اکتشاف معشوقم سخت نگیرین خواهشا ...
هندونه در بسته رو دو تا بزن تو سرش ، تق که صدا کرد بقیه اش رو توکل کن !!
پاسخ:
یکی از دوستامم میگه؛ زن باید خوشگل باشه، بقیه اش با کتک درست میشه :)))
برعکس ما!
سالی یه بار شاید عروسی بریم
پاسخ:
همونجوری خوبه... :))

البته منم کم شرکت میکنم... عروسی های خاصی فقط میرم
پس شام افتادیم دیگه :دی
پاسخ:
شما دعا کنید بخیر بگذره... شام هم در خدمتیم :)))
اون دوستتون که میگه زن باید خوشگل باشه بقیش.... استحقاق خفه شدن رو داره جدا!
پاسخ:
آدم ها تو اندیشیدن و اظهار نظر آزادن :)))) حتما یه چیزی دیده که به این نتیجه رسیده :))))
من کوبیده نمیخورما... ترجیحا مرغ یا جوجه
پاسخ:
شما هرچی خواستید میگم سفارشی براتون آماده کنن :)
آقا از قدیم میگن پشت سر هر مرد موفقی، یک زنیه که دست بزن داره... سعی کن زن خشنی بگیریه تا پله های ترقی رو برقی کنی :)))
پاسخ:
بله واقعا باید همین کارو بکنم :)))
یک زن خشن دست به کفگیر!!!
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۳۰ هانی زعفرانی
:0
انصافا منظور من کتک نبود .
منظور این بود که طرف رو قبل از ازدواج نمیشه کامل شناخت . مث هندونه در بستس
پاسخ:
اتفاقا من فکر میکنم ازدواج خیلی مهمتره از هندونه خریدن! :))
اگر انتخاب آدم اصولی باشه و شناخت لازم رو بدست بیاره از طرف مقابل بهتره فک کنم :)

البته اگر بخواد به سبک جدید تو خیابون و ترم یک دانشگاه و اولین بار که یکی و میبینه و ... با همچین فرمونی بره جلو همون روش هندونه ای میشه :))
اون دوستتون که دیوانه است را یه دارالمجانین بهش معرفی کنید لطفا. چون دوست باید به فکر دوستش باشه حتی اگه دوستش دیوانه باشه 
آقای سین این حرفها به شوخی هم گفتنی نیستن. به عنوان یک تحصیل کرده شان زن را به مثلا!! شوخی هم پایین نیار 
همه مون از دامن زن به جایی رسیدیم برادر من.

پاسخ:
همون طور که کامنت آقای قاسمی رو توهین به شان مردان نمیدونم حرف دوستم رو هم توهین به شان زن حساب نمیکنم :)))
برعکس فک کنم یه طنز انتقادی هم توش هست؛ و اون نقد برخورد های خشن و جاهلی با زنان هستش!
البته خوشگلی برخلاف خود زن ها که خیلی خیلی بهش اهمیت میدن و یا مردهای دیگه، اصلا ملاک و معیار برای من نیست!!!!

بهرحال وقتی زنان خودشون دارن به سمتی میرن که خودشون رو مثل یه شی تزیینی در میارن! ساعت ها توی آرایشگاه ها میگذرونن باید هم انتظار داشته باشن فقط با این معیارهای جاهلی شخصیت و ارزششون سنجیده بشه
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۱۲ مریــــ ـــــم
باورت نمیشه چقدددد دلم برای عروسی تنگ شده
:|
عن قریب یک سالو نیمه نرفتم
نمیشه کارتارو بفرستی ما بریم؟
پاسخ:
آدرس بدید بفرستم کارتا رو
فقط رفتین بگید بجای ما اومدین :))))
والا ما امشب یه عروسی دارم
پس فردا شبم یه عروسی
پاسخ:
آره دیگه دو هفته ای هست هر شب عروسیه :))
اونجوری خوبه من میتونم بپیچونم!! همزمانا خیلی بدن، دیگه پدر اینا برن یکیشو من مجبورم برم اون یکی رو !
از بس هم دیگه این چن وقته عروسی رفتیم اسم عروسی که میاد حالت تهوع می گیرم
پاسخ:
وقعا بعضی از عروسیا غیر قابل تحملن :))
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۰۸:۲۹ رویا رویایى
انشاالله عروسى شما :)
پاسخ:
ان شا الله ان شا الله :)))

از همین الان دعوت میشید :))
چهااااااااااااااااااااار تا عروسی همزمان؟؟؟؟!!! 
نمیخوای که هر چهار تاشو بری؟؟؟!!!
مبارکشون باشه البته پس این نیمه گمشده من کدوم گوریه :))))))))))
پاسخ:
بخوامم نمیتونم چهارتاشو برم! چون آدم توی یک زمان فقط میتونه یه جا باشه :)))))

یکیش که توی جلسه سران خانواده خط خورد دیشب! میمونه سه تای دیگه :|
دوس دارم خط بخوره دوتا دیگه اش:) اینجوری خانواده یکیشو میرن منم میمونم خونه :)))
من گفتم خودتون دارید ازدواج می کنید :)
پاسخ:
خودم فعلا دارم مقاومت میکنم هنوز تسلیم نشدم :)))
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۳۸ کنت مونت کریستو
نیمه ی گمشده اسمش روشه.گمشده؛پیدا هم نمیشه!
پاسخ:
برای بعضیا نیمه گور به گور شده است دیگه یه درصدم امکان پیدا شدنش وجود نداره :))
آقای سین واقعا فکر می کنی زنها خودشون زیادی خوشگل کردن و هی ور رفتن با قیافه شون را انتخاب کردن؟ 
شما میگی برات معیار نیست ولی چند درصد مثل شمان؟ 
وقتی خود حاج آقاش میگه زیبایی که مهمه الکی نگین نیست! 
من خودم سالهای سال آرایش نمیزدم یعنی سالهای سااااال ها
آخرش متوجه شدم به خودم ضربه زدم صرفا 
حتی وقتی ازدواج کردم اگه یک روز بعد شیفت صورتم بی آرایش می بود شوهرم قشنگ بهم می توپید 
متاسفانه یه چیزی که افتاده اینه که مردها توجه به سمت آرابیراها می کنن باز دوباره مردها زن ها رو به همون دلیل هم مسخره می کنن 
این چیزیه که مزخرفه مرداا در هر دو صورت میخوان سرکوفت و تحقیر کنن! یعنی با عملشون آرایش میخوان با زبونشون برعکس میگن 

پاسخ:
۹ تا خاله و مامانم تنها چیزی که الان گیر دادن اینه که که یه زن خوشگل بگیر!!!!!
یکی دوتاش میگن تحصیل کرده و خوشگل باشه ولی بیشتریا میگن خوشگل باشه هرچی بود بود!!!!

فقط خاله ها هم نیستن عمه ها هم ( با اینکه ارتباطی نداریم و حق اظهار نظر و تصمیم گیری برا من ندارن خوشبختانه) برا عروس آوردن خودشون همینجوری بودن!!!!!

حتی بارها و بارها دیدم توی جمع های زنونه دیگه که خوشگل ها مورد احترام تر بودن!!! چه تو جمع های ژیگولی دانشگاه و چه بعضی از جمع های مذهبی تر...

من نماینده مردها نیستم خیلیاشون شاید این چیزا رو دوس داشته باشن اما مطمئن باشید که این مسابقه نازیبایی که را افتاده بخاطر چشم و هم چشمی خود خانم هاست

شان خانم ها رو خودشون پایین میارن، صورت متوسطی دارید؟ بهش دست نزنید و بگید اگر منو میخواید این منم! همینجوری منو دوست داشته باش! 

یعنی درکش اینقدر سخته که اگر کسی صورت بدون آرایش شما رو دوست نداشت یعنی اصلا شما رو دوست نداره؟؟؟!!! و اون مواد آرایشی رو دوست داره فقط!!!

 ما داریم اشتباهی راه میریم :))

به شخصه حاضر نیستم با کسی که اهل آرایش باشه ازدواج کنم 
واقعا برای پاراگراف اول متاسفم 
می دونی مورد داشتیم زنگ زده گفته قد دختر چقدره!!! 
در حالی که اصل به اخلاق هست یعنی دقیقا بعد ازدواج اولین و دومین و سومین چیز مهم اخلاق هست که زن و شوهر را کنار هم نگه داره 

پاسخ:
اگر ایمان نباشه اخلاق هم ممکنه عوض بشه :))

کسی که از خالق خودش روی برگردونه همسر که دیگه هیچی نیست...
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۰۵ هانی زعفرانی
نه افراط خوبه نه تفریط .
شناخت لازمه ولی تهش باید توکل کرد .
من خودم این طوری ازدواج کردم . یک بار رفتم خواستگاری کسی که تا حالا ندیده بودمش . طی دو جلسه با هم آشنا شدیم . یکی دو هفته فکر کردم آخرش سپردم به امام رضا و الان احساس می کنم بهترین انتخاب رو کردم ...
پاسخ:
آره افراط و تفریط اصلا خوب نیست!

هرچی خدا بخواد :)
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۰۲ رویا رویایى
آخجون عروسى وبلاگى چه شود :))
بى صبرانه منتظرم :)
پاسخ:
عروسی وبلاگی چیه ؟ :)))
پس شد یه دختر خشن و خوشکل؟
پاسخ:
نه بابا اینا ملاک های درستی نیستن اصلا

من فقط یک ملاک دارم اونم اینه که قرمه سبزی بلد باشه :)))
جمله ات خیلی آشنابودا! :)

پاسخ:
:))
روایت های زیادی درباره قرمه سبزی داریم :)
اه کلی خوش‌حال شدم فکر کردم درمورد خودتون نوشتید.
اقدام کنید دیگه بابا. شورشو درنیارید.
پاسخ:
اونم زیاد دور نیست...
همین روزاست که تسلیم بشم :)))
بجای دانشگاه استین بالا میزدید بالا بهتر بود و از فشار افکار اقوام خلاص میشدید..
پاسخ:
یکی از موانع ازدواج همین دانشگاه و میل به ادامه تحصیله :)
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۴۳ رویا رویایى
عروسى وبلاگى یعنى یکى از وبلاگى ها عروسى مى کنه :))
پاسخ:
فکر کردم یعنی اینکه دو تا از وبلاگی ها عروسی کنن :)))
وای من عنوان پست رو خوندم با خودم گفتم واااای یکی از بلاگرا ازدواج کرده؛ تندی اومدم که تبریک بگم و شیرینی بگیرم ولی خب خورد تو ذوقم |:
ان شاءالله که توی سال جدید نیمه ی گمشده تون تحویل شما داده میشه ((:
پاسخ:
ان شا الله... شما دعا کنید پیدا بشه شیرینی شما محفوظه :))
برای این یه مورد خاص چله گرفتم اصلا من (((:
پاسخ:
والا عصری چند ساعت پدر و مادر داشتن مذاکره میکردند! :)))

ترسم اینه که دقت نکنم توی مذاکرات و مثل بعضا درس عبرت تاریخ بشم :)))
شما تلاشتون رو بکنید باقیش رو بسپرید به خدا
خودش همه چی رو درست میکنه
وای خیلی ذوق زده ام (((((:
پاسخ:
بله درستش هم همینه که آدم توکل کنه
داریم تلاش میکنیم هرچی خدا بخواد :))

بخاطر کامنتای پست آخرتون؟
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۲۲:۰۵ رویا رویایى
اونم میشه البته که بعید به نظر مى رسه :))
پاسخ:
قبلا داشتیم :))

البته من به علت ضیق وقت و فشارهایی که هست مجبورم روی گزینه هایی که شناخت نسبی ازشون دارم یا خانواده دارن متمرکز بشم :)
بخاطر عروسی شما ((((((:
ان شاءالله
پاسخ:
:))))
من خودم هیچ حس خاصی ندارم :)
۲۷ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۳۵ رویا رویایى
خوبه متمرکز بشین :) مگه چند سالتونه که انقدر وقتتون کمه 🙄
پاسخ:
هیچوقت از یه پیرمرد سنشو نپرسید :)
۲۵
۲۹ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۰۵ رویا رویایى
خخخخ شما از من کوچیکترى 
پس من دیگه خیلى پیرزنم :)
پاسخ:
اصلاح میکنم پس ۱۲۵ :)))
۲۹ اسفند ۹۶ ، ۱۳:۱۴ رویا رویایى
یا خدا :))) پیر شى جوون:)
پاسخ:
:)))

این دپست خطاب ب خودت بوداره؟؟؟خخخخ

نیمه گمشده ات روپیداکن بیایم عروسی

ماکه امسال هیچ عروسی نداریم هعی
پاسخ:
من همه پستام بو داره از نظر برخی... :)))

دارم میگردم دنبالش... منتظر کارت دعوت باش !

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی