آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

دانشجوی نمونه

سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ب.ظ

آن قدر بدم می آید از این دانشجوهایی که در گروه های تلگرامی دانشگاه دائما درباره پیچاندن کلاس ها در ایام پایان سال بحث می کنند، که حتی از یک استقلالی بی منطق و لجباز و یک دنده بدم نمی آید!

چه معنی دارد این بحث های مسخره! 

دانشجو خودش باید بداند که وقتی امتحان های ترم مهر تمام شد، با دانشگاه خداحافظی کند و بعد از تعطیلات نوروز و در اوایل اردیبهشت دوباره به آغوش گرم علم و دانش بازگردد.

نظرات (۳۷)

مسخره :| 
پاسخ:
خدایی از روزی که امتحان آخر ترم قبل رو دادم دانشگاه نرفتم هنوز :))
سکوت میکنم.
پاسخ:
احسنت... سکوت توی بیشتر مواقع عکس العمل خوبیه :))
۲۲ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۱۶ فاطمه مهربون
دانشجو نیستن که :|
پاسخ:
اداشو در میارن :)))
:)))))))))
پاسخ:
:)
۲۳ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۰۳ رویا رویایى
درست است درست است خخخخخ 
پاسخ:
معلومه شما هم دانشجوی نمونه ای هستین :))))
دانشگاه داریم تا دانشگاه، دانشگاه بنده پارسال ۵ کلاس درس را بخاطر تشکیل نشدن و نیامدن دانشجویان به راحتی اب خوردن حذف کرد.
یه گروه دانشجویی به مدیریت یکی از اساتید جوون دانشگاه داشتیم که برای انتخابات همین رئیس جمهو ی فعلی سر و کله هم میزدیم و شعار میدادیم و به گند کشیدیم گروهو و اخر گروه دیلیت شد و رفتیم این رو روی اون ها که با اون اقایی که دلمون میخواست رئیس جمهور بشه مخالف بودن کل کل میکردیم و واااااای:((
پاسخ:
من اگر هارواردم بودم برنامه ام همین بود :)

دانشجو وقتی درسشو بخونه و مسلط باشه استاد هم هواشو داره.... البته به این باید یکم روابط عمومی قوی داشتن رو هم اضافه کرد :))))

۲۳ اسفند ۹۶ ، ۰۶:۳۲ آقای سر به هوا(o_0)
ایول!
بیا بغلم:)
پاسخ:
ممنون داداش
بغلی نیستم :)))))
۲۳ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۳۷ مریــــ ـــــم
همینه
:))
پاسخ:
:)))
یسسسس
شما همون بودی که میخواستی از بعد از امتحانا درس بخونی دانشجوی نمونه باشی؟:)
پاسخ:
بله خود خودشم :)))

البته درس خوندن لزوما به حضور توی کلاس ربط چندانی نداره :)
منم همین رویه رو داشتم پیش میبردم، با اینکه در هر صورت کرایه خونه رو داشتم پرداخت میکردم و به نفعم بود از کلاس هام استفاده کنم اما نمیرفتم تا اینکه استاد خودش یک به یک باهامون تماس گرفت و تهدید کرد :دی
پاسخ:
مدرسین دانشگاه دیگه دارن خیلی پر رو میشن، البته مقصر خودمونیم که چپ و راس به هرکسی میگیم استاد :))))

استادای مسلط و خیلی باسواد اصلا حضور غیاب نمیکنن و به ندرت وارد این بحث ها با دانشجو میشن که بیاید یا نیاید یا... 
آخه کلاسمون سه نفره :/
این بنده خدا از یه دانشگاه دیگه از اون سر شهر پا میشد میومد دانشگاه ما بخاطر ما سه نفر بعد میدید ما نیستیم :دی
پاسخ:
سه نفر؟ دکتری میخونید؟

از اون سر شهر؟ :))) انگار مساحت بوشهر چقدر هست حالا
خخخخ عجب مثالی زدی!!
پاسخ:
خواستم مطلب قشنگ به مخاطب القا بشه :))
😂😂😂😂😂😂
خوشمان امد
تو عمرت یه کار درست کرده باشی همینه
این کارنشون میده بزرگ شدی و وقت زن گرفتنته 😬😛
دو روز دیگه ازدواج نکنی میترشی ها ازمن گفتن
اونموقع اگه ازاین کارابکنی بهت میگن پیرمرد پرحاشیه😛😬😂
پاسخ:
کم کم کارم داره به جایی میرسه که اکانت گوگل رو هم باز میکنم بهم میگه وقت زن گرفتنته :)))

دو روز دیگه خیلی فرصت کمیه :))))
تازگیا بعد از دوسال فهمیدیم که استقلالی هم داریم توی بیان!
الان فلسفه ی این شعارو میفهمم که میگن : استقلالیا کوشن؟ :)
پاسخ:
حضور یک استقلالی توی بیان یک جور تناقض محسوب میشه :))))
خخخخ :)
همه جا یه چنتا استثنا داریم خب :)
پاسخ:
هر یک استقلالی 5000 فیلسوف رو حریفه!
همین الان اگه یکیشون بیاد اینجا همه بیان نمیتونن باهاش بحث کنن :)
خب دست کم بیست دقیقه تو مسیر بود دیگه :دی

نه دکتری نیستیم ولی چون تغییر رشته دادیم باید درس جبرانی برداریم :/
پاسخ:
البته مقصر بودین شما هم باید بهش اطلاع میدادین :)
خب ما که اون اول اصلا نمیدونستیم چند نفریم، بعد کلا اون درس رو با یه استاد دیگه برداشته بودیم و دانشگاه بهمون اطلاع نداده بود استادش عوض شده... یعنی فکر کن روزی که با من تماس گرفته بود میگفت من استادتم من هی بهش میگفتم من همچین استادی ندارم مزاحم نشو :/
پاسخ:
شاید مزاحم بوده اصلا :)))))
بعله خخخخخخخ:)))
پاسخ:
:))))
نمی دونم 
من خصوصی رو تیک نزده بودم که 
پاسخ:
بیخیال ... حتما دستتون خورده.. :))
شاید هم :(
پاسخ:
شایدم خود بیان این کارو کرده :))
نه دیگه بعدش رفتم سر کلاسش آشنا شدیم با هم :دی
پاسخ:
بسلامتی... سه نفری تبانی کنید اینقدر رو مخش راه برید تا سه تا 20 بگیرین :))
ایش...حالا انگار حلوا دارن پخش میکنن.هاروارد نیس ک.ایرانه.گله و بلبل:(
شما هم درس میشی... :)))
پاسخ:
نمیدونم چرا احساس میکنم دارم کامنت یه استقلالی رو جواب میدم :)))))
استقلال کیه؟ پرسپولیس چیه؟
ی مدته کلن ملت فوتبالی رو ب چشم زامبی می بینم.اصن درکشون نمیکنم.
چیه فوتبال ما؟؟؟خداتومن پول میگیرن حاشیه می‌سازن بعد اسمش فوتباله؟؟؟
این درس میشی برا این بود ک بله ،ما هم به این پاستوریزه های هموژنیزه تبدیل میشیم....

اه اه اه ...ایش فوتبال:اوغ

اضافه کنم دانشگاه اگ برای درس نباشه،جای خیلی خوبیه :|
مخصوصا چمناش...برای یه چرت هروقت گاهی،یا خوردن آبگوشت یا بستنی با رفقا،لمیدن،گپ زدن، چای قند پهلو خوردن،...واقعا»)

پاسخ:
عجب تعریف جامعی از دانشگاه کردین :)))


لز استقلالی ها بدتون میاد؟؟؟؟!!!😨
پاسخ:
از همه نه! ولی از احمق ها و بی منطق ها شون بدم میاد که خیلی از استقلالیایی که میشناسم اینجورین! :)))
والا بوخودااا😂
حالا هی مث موش و گربه دم عیدی واسه چهارتا دونه کلاس میفتیم به جون هم😂
پاسخ:
خیلی بچه ان بعضیا :)))
دانشجو هم دانشجو های قدیم 
والا..

بد نیست یه سری به بلاگ های دوستان بزنید:|
پاسخ:
بله
عدم حضور این حقیر محضر گرامی وبتان را ببخشاید... کم سعادتی از ماست
گرفتار پیچ و خم زندگی شدیم
چشم در اولین فرصت
بله نباید از همه شون بدتون بیاد 😉😉
پاسخ:
به ندرت پیدا میشه استقلالی منطقی :)))
 البته خیلی هم کم نیستن😌😉
پاسخ:
نه کم نیستن...ممکنه به تعداد انگشتان دست برسن :)
اَی بابا نمیخوای وا بدی داداش؟!
زیادنا..!!
😉😉
پاسخ:
بیا... کم کم دارین جزء دسته بی منطقا میشین :))
اخ اخ حواسم نبود....

بله بله حق باشماس...😌
پاسخ:
احسنت :)))
توروخدا خجالتم ندید بابا😊😊
الان خوبه؟!عایا؟!
😉🙃
پاسخ:
:)))
الان شدین یه استقلالی خوب :))
واقعاااا؟؟؟؟!!!!
بله من ازاولم یه استقلالی خوب بودم نگفتم که ریا نشه....بهله😌
😉😉
پاسخ:
بلی :)))

ریا شد دیگه حالا که گفتین
اتفاقا الان گفتم که ریا بشه
😆😆😆
پاسخ:
:)))
خیلی هم خوب... ریا شد
بله ...🙃
پاسخ:
ممنونم :)
خواهش میشه🙃
پاسخ:
:))
توروخدا انقد بامن تیکه بازی نکنین من کم میارم البته فقط تواین یه مورد
پاسخ:
باشه :)
مرسی🤗

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی