آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

انسان ها چه موقع می میرند؟!

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ب.ظ

انسان ها در ظاهر بر اثر بالا رفتن سن و پیری، انواع بیماری ها و یا حوادث و اتفاقات می میرند و زندگی دنیوی آن ها به پایان می  رسد! اما حقیقت این است که هر انسان مادامی زنده است که کس یا کسانی را برای دوست داشتن دارد و یا توسط آن ها دوست داشته می شود. روح زندگی با مسئله عشق معنی پیدا می کند، بنابراین اگر کسی را برای دوست داشتن ندارید و یا در این دنیا برای کسی مهم نیستید به زنده بودن خودتان شک کنید!

این شخص لزوما نباید جنس مخالف، همسر و معشوقه شما باشد و میتواند یک دوست، همکلاسی، خواهر و برادر و یا پدر و مادر شما باشد.

تنها به این فکر نکنید که چه کسانی شما را دوست دارند و برایشان مهم هستید و توجه داشته باشید که خود شما هم می توانید با دوست داشتن دیگران به آن ها فرصت زندگی بدهید!

۹۷/۰۱/۱۷

نظرات (۲۴)

فرمایش متینی‌ئه واقعاً :-"
پاسخ:
سپاس 
متانت از خود شماست :)))
۱۷ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۳۱ آقای سر به هوا :)
کمال بهره برادری بردم:)
پاسخ:
بهره بانکی؟ دیگه...
قشنگ بود و پر از حس لطیف 
نفس من که وصل به سه نفره اونا نباشن مى خوام دنیا نباشه مادرم پدرم برادرم 
پاسخ:
ان شا الله همیشه باشن و نفس شما هم گرم باشه:)
داشتن یه آدم امن تو زندگی خیلی خیلی خوبه و همینطور خود ادم هم امن باشه و به بقیه احساس امنیت بده 

البته اینها فقط شنیده های مننو خودم بی تجربه ام!
پاسخ:
اینجوری که شما امنیتیش کردین مگه فقط خود سردار سلیمانی داشته باشه شرایطشو :)))
اگر جور دیگه ای برداشت میکردین و جواب میدادین تعجب داشت:/
پاسخ:
والا یجوری میشم هی همه میگن امنیت داشته باشی پیششو...

معلوم نیست چه خیره تو این جامعه که دختر و پسرای ما شدن نماد نا امنی :|

اگر آدم درست و منطقی انتخاب کنه و به خدا توکل کنه هیچ نگرانی نباید داشته باشه درباره خیانت طرف مقابلش! 

تازه حرف این پست اصلا این نیست... این متن درباره همه اطرافیان هستش نه فقط معشوقه و اینا
امنیت به معنی خیانت نه...اصلا منظور این حرف این نیست
منظور من از ادم امن زندگی کسیه که تو هر شرایطی کنارم باشه و اینو کاملا حس کنم
مثلا نترسم که چه فکری دربارم میکنه اگر فلان کاری که کردم رو بگم یا نکنه محبتش کم بشه اگر فلان چیز رو دربارم بفهمه و...یه همچین چیزی !

و خب این ادم امن صرفا جنس مخالف نیست!


پاسخ:
موضوع خیلی پیچیده شد ارجاع میشه به کمیسیون مربوطه :)))
۱۸ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۲۰ صـــا لــحـــه
نمیشه با دوست داشتن "چیزی" زندگیمون معنا پیدا کنه؟
پاسخ:
چیزی؟ مثلا چی؟

اگه زنده باشه و بتونه زندگی به آدم بده چرا که نه
با حرف میم کاف موافقم ولی یه حقیقتی وجود داره و اون اینه که ما آدم‌ها خیلی چیزها داریم که درباره همدیگه درک نمی‌کنیم. اگر می‌خوایم خوب زندگی کنیم باید این مسئله رو بپذیریم و باهاش کنار بیایم و انتظار نداشته باشیم همه کسانی که دوسشون داریم و افراد اصلی زندگی ما هستن همیشه مارو درک کنن، بالاخره اونا هم آدمن.
پاسخ:
بیشتر آدم ها فکر میکنن فقط خودشونن و خودشون! انگار هیوکس دیگه ای روی این کره خاکی نیست! همه باید درکشون کنن، توجه کنن بهشون، دوسشون داشته باشن و... درصورتی که خودشون هیچ اهمیتی به دیگران نمیدن!
بله، دوست داشتن و دوست داشته شدن امریست حیاتی و بدون این دو ادم به درد لای جرز دیوار میخوره:)!
پاسخ:
جرزها باید پر کرد از این آدمهای مرده ی به ظاهر زنده :))
اتفاقا دیشب داداش کوچیکه از طریق یک ربات ازم پرسید کیو از همه بیشتر دوست داری و من نوشتم هیچ کس! :| 
پاسخ:
بد رکبی خوردین :)))

البته من هیچوقت حاضر نیستم اسرارم رو به یه ربات بگم! بهش توضیح بدید بگید اینو که توی دنیای واقعی چقدر دوسش دارید :)
مادرم که فوت کرد یکی از دلایل زنده بودن من از بین رفت
اما هنوز زندم چون هنوز دلیل برای زنده موندن دارم

پاسخ:
خدا رحمتشون کنه
ان شا الله دلایل زندگیتون رو حفظ کنه براتون خدا و ایضا دلایل جدید وارد زندگیتون کنه :)
ما هم دوستت داریم
پاسخ:
وااای چقدر خوب... دل به دل راه داره یعنی همین دیگه
آیکن قلب و این حرفا :)
خوشحالم که فهمیدم زنده ام:-)
پاسخ:
ما هم خوشحالیم که زنده هستید :)
تشکر آقای سین 
پاسخ:
خواهش میکنم :) انجام وظیفه است
مطلب مفیدی بود
پاسخ:
ممنون :) امیدوارم بوده باشه
حتی من معتقدم این افراد اصلا مرگی براشون متصور نیست چون همیشه در هر زمان اثری ازشون توی زندگی ادم های مختلف هست که باعث بشه هنوز یاد شون کنن.
پاسخ:
بله همین طوره وقتی انسانی به بقیه محبت نشون بده حتی اگر از دنیا بره اثر مهر و محبتش باعث میشه موندگار باشه توی ذهن اطرافیان
حرف حقی بیان کردید..

موافقم..
پاسخ:
ممنون از حضور و موافقت تون :)
آره دقیقا.امان اینکه نشه کسی رو دوست داشت،نه صرفا جنس مخالفو.کلا جنس آدمو.وگرنه چیزی ک زیاده حیوان.شاید اصن رفتم یه پشمک زنده خریدم اونو دوست بدارم.والا:| ولی مریض میکنم آدمو.بنده یه همستر جیگرطلا خریدم انقد چلوندم بدبختو به فلجیت افتاد قربونش برم.دیگه هیچی دیگه،دادیم دوست خواهر نگهداریش کنه:(
آدما ی عده کثیری شون نمی‌خوان خیلی دوست داشته بشن.همه ی ما هم یه کوه عشق و علاقه ریخته تومون ،هیچکی هم پذیراش نیس.به اسم سیاست و عقل و فرنگی مآبانه ش mature شدن...

پاسخ:
آدم برای دوست داشتن و دوست داشته شدن خلق شده بنظر من :)
در جوابت به کاربر میم کاف ریپلای میکنم که :
نفست از جای گرم بلند میشه.الان هم جنس خود آدمم احساس امنیت نمیده.واقعا این کلمه خیلی درخشان بود ..امنیت در دوستی.خیلیه ها.
این امنیته  همون احساسیه که یه بچه می‌تونه به مادرش داشته باشه وقتی جاشو خیس میکنه ک ب بقیه نگه،البته حس میکنم الآنم مامانا اون اعتمادو نمیشه بهشون داشت.میرن میذارن کف دست بقیه.

حس میکنم دوستیا پوستی شده.صرفا باید برند طور، مد طور، کول طور باشی تا پذیرفته بشی و حتی بپذیری....حتی عشق یا احساس خاصی ب جنس مخالف داشتنم پوستی شده،همه چی لجن طور کلیشه وار یه سرخاب سفیداب روشنفکری  و مدرنیته به خودش گرفته....
 
پاسخ:
اعتماد به مادر رو عالی گفتید :)))))
خب پس باید شک کنم تو زنده بودنم :////
کم مشکل داشتم اینم بهش اضافه کردی. خدا ازت نگذره :)))) داشتیم زندگیمونو می کردیم هااااا
پاسخ:
نه دیگه شک نکنید! شکتون قابل اعتنا نیست اصلا چون این همه بلاگر شما رو دوست دارن زنده اید :)))
پس من زندم هنوز:)))
پاسخ:
خداروشکر :))))
آخ آخ آخ حقیقتا که درست گفتید
آدم بدون دوست داشتن و دوست داشته شدن می میره واقعا
تجربه ش کردم بسی!
پاسخ:
انگار این مسئله از اکسیژنم مهمتره توی زنده موندن آدم :)
کسی ما رو دوست نداره بابا 
پاسخ:
داره.... تو کامنت قبلی گفتم بهتون :/
:)))
مرسی
پاسخ:
خواهش میکنم :)))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی