آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین و الاغ مادر مرده!

سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۱۰ ب.ظ
یادم می آید عید نوروزی بود و ما رفته بودیم روستا، مردهای فامیل همه در حال آماده شدن برای کوهنوردی بودند و همه فامیل توی حیاط بزرگ خانه پدربزرگ جمع بودند و یک الاغ هم مهیا شده بود برای حمل بارها! ما نیز جوان و در اوج آمادگی (ریا نباشد تکواندو کار میکردیم آن موقع ها) و وسوسه شدیم که قبل از حرکت از این الاغ یک سواری بگیریم و در کسری از ثانیه به هوا پریدیم و از آسمان بر پشت الاغ مادر مرده فرود آمدیم. فرود آمدن ما همان و وحشت کردن الاغ هم همان! یک آن با تمام قدرت پاهایش را به عقب پرت کرد با یک جفتک تمیز ما را از روی سرش به سمت زمین پرت کرد. با اینکه ترسیده بودم اما زمین نخوردم و با دست گذاشتن روی زمین و نیم پشتکی روی پای خودمان ایستادیم ولی چه فایده که در حضور جمع کثیری از خاله ها و زن دایی ها و دختر خاله ها و سایر اناث و ذکور فامیل حسابی ضایع شدیم.
از همان روز بود که آقای سین تصمیم به مهربانی با حیوانات و پرهیز از آزارشان را گرفت :)
۹۷/۰۹/۰۶

نظرات (۱۹)

۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۹:۲۶ حسن قاسمی
مطمئنی که مادرش مرده بوده؟ :)
پاسخ:
مطمئن نیستم ولی خیلی بهش میومد :)
۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۹:۳۵ مستر صفری
بله و در این مورد هم تصمیم هستیم ولی من با خروس کلنجار می رفتم...
و تصمیم گرفتم حقوق این بنده های خدا رو رعایت کنم.
پاسخ:
دقیقا چطوری میخواستی از خروس سواری بگیری؟؟!!

تصمیم خوبی گرفتی :)
۰۶ آذر ۹۷ ، ۱۹:۵۶ مستر صفری
  سواری نه ولی سربه سرش می ذاشتم و اون را با چوب اذیت می کردم و اون
 پشت سرهم چوبو نوک میزد و آخرش من رو داداشم صدا زد و خروس یک نکی
 وسط کلم زد که تا یک روز جاش درد می کرد.
آره:)
پاسخ:
خداروشکر کن که سر به سر شتر مرف نذاشتی چون نوکش میتونه جمجمه رو سوراخ کنه! :))
۰۶ آذر ۹۷ ، ۲۱:۳۴ آشنای غریب
جالب بود
جالبتر نتیجه اخلاقیش بود :)))))))
پاسخ:
برای من جالب نبود چون حس ضایع شدن شدید بهم دست داد :))

ولی نتیجه خوبی در پی داشت
۰۶ آذر ۹۷ ، ۲۲:۰۸ سوته دلان
سلام

الان دیگه پیر شدین؟! :)
کار از کار گذشت و ریا شد! :)
پاسخ:
سلام آره دیگه الان پیر شدیم رفت :)

۰۷ آذر ۹۷ ، ۰۰:۰۲ آقای سر به هوا :)
همیشه از جفت الاغ ترس داشتم
پاسخ:
خیلی کار خوبی میکنی... عاقبت نترس بودن ضایع شدنه :)
پس عبرت خوبی گرفتید:))
پاسخ:
زندگی پر از درس ها و عبرت هاست :)
۰۷ آذر ۹۷ ، ۱۳:۴۳ جناب منزوی
به بستگان می گفتید هدف فقط آمادگی جسمانی بود :))
پاسخ:
اصلا به روی خودم نیاوردم... انگار نه انگار من بودم ضایع شدم :)
۰۷ آذر ۹۷ ، ۱۴:۳۴ نـــای دل
اتفاقا الاغ حیوان شریفی هست چرا اینکار رو با شما کرد؟!
پاسخ:
شنیده بودم اسب نجیبه ولی درباره شرافت الاغ چیزی نشنیدم :))
خدا بهتون رحم کرده 

بخاطر این کارهاست که اسمش جیگر دیگه :))
پاسخ:
خطر از بیخ گوشم گذشت

بخاطر این کارا باید اسمش نامرد باشه :)
درود بر اقای سین و تصمیمش:))!
پاسخ:
درود بر شما :) سپاسگزاریم
۰۸ آذر ۹۷ ، ۲۱:۴۷ مریــــ ـــــم
۲دقیقست با صدای بلند دارم میخندم
:)))))))))))
عالی بود پست
کامنتا و جواباش عالی تر

پاسخ:
قابل شما رو نداشت :)
ان شا الله همیشه خندان و شاد باشید
۰۸ آذر ۹۷ ، ۲۱:۵۱ مریــــ ـــــم
نمیدونم چرا خندم بند نمیاد
شاید بخاطر درک حس ضایع شدنه
اونم این طوری
خدا از حافظت پاکش کنه برادر

پاسخ:
یکی از زن دایی هام سیده است همچین داد زد یا ابالفضل که معدود افرادی که حواسشون نبود هم متوجه شدن :)
البته اینم بگم بجز بابام که گفت حقت بود خر بیچاره رو اذیت کردی بقیه همه نگرانم شدن :)))
۰۸ آذر ۹۷ ، ۲۲:۰۸ مریــــ ـــــم
:))))))))
پس پرشت پرش بوده
پاسخ:
یه سوپر پرش آدم ضایع کن بود :))
۰۸ آذر ۹۷ ، ۲۲:۲۰ مریــــ ـــــم
خلاصه اینکه با حال نزاری اومدم بیان
کلی خندیدم
مرسی از تو و از الاغ مادرمرده
:))
پاسخ:
حالا بعد فاکتور و شماره کارت رو میفرستم براتون :)))
۰۸ آذر ۹۷ ، ۲۲:۲۹ مریــــ ـــــم
شما؟
اون دکمه ی بلاک کجاست؟!
:))
پاسخ:
کار از کار گذشته، توی سیستم بانک مرکزی هم ثبت شد :))
از اسحاقم کاری بر نمیاد دیگه
۰۸ آذر ۹۷ ، ۲۲:۳۶ مریــــ ـــــم
همشهری هستیم ما با اقای دماغ
حقشو به جا میاره
اینستا دنبالت کردم راستی :)
پاسخ:
اهل رانت بازی نیست اصلا حتی برای برادرش، همشهری که جای خود دارد. به جان جواد!

ممنون، آره دیدم
۰۸ آذر ۹۷ ، ۲۲:۵۳ مریــــ ـــــم
برادر زادش با شرکت ما کار میکنه
بدون شوخی آدم خوبیه
بدون شوخی
پاسخ:
:)
با حیوانات مهربان باشیم .
:)
پاسخ:
باشه :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی