آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

لطفا عاشق آدم اشتباهی نشوید!

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۵۸ ب.ظ

از عموم کاربران شجاع و ملت بلاگر و غیر بلاگر خواننده این تارنما تقاضا می شود در عاشق شدن خود دقت لازم را به کار بندند. بسیاری از افراد هستند که نه تنها لیاقت داشتن شما، بلکه به هیچ وجه ارزش مهر و محبت شما را هم ندارند و به همین سبب خواهشمند است قبل از هرگونه خرج کردن احساس برای افراد نسبت به سنجش لیاقت آنها اقدامات لازم را انجام داده تا همیشه در زندگی خود موفق باشید.

+ این بیانیه صرفا به علت مشاهدات نویسنده در فضای مجازی و واقعی صادر شده و به هیچ وجه جنبه شخصی ندارد!

۹۶/۱۱/۱۶

نظرات (۲۲)

۱۶ بهمن ۹۶ ، ۱۹:۵۹ حصار آسمان
فکر کنم این بیانیه رو بعد از دیدن من صادر کردین :))
دیر گفتی... 
پاسخ:
بعد از دیدن کیس های بسیار زیاد :)

کاش زودتر پست میذاشتم :|
اگه دس خودِ آدم بود که دیگه دردی نداشتیم:/...
اول میگشتیم یه با لیاقت و از همه نظر عالیو پیدا میکردیم بعدش دل میبستیم...
پاسخ:
اتفاقا دست خود آدمه...

مثلا من الان دارم دنبال یک مورد مناسب میگردم که عاشقش بشم (البته بعد از اینکه ازدواج کردیم) :))))))
۱۶ بهمن ۹۶ ، ۲۰:۱۰ اسپریچو ツ
یعنی برای همه توصیه میکنید غیر از خودتون؟ :دی
پاسخ:
نه بابا تو خط آخر میخوام بگم که تجربه عاشق آدم اشتباه شدن رو ندارم مثلا

اتفاقا خودم این موضوع رو دارم عملا اجرا میکنم :)))
:)
بلاگرها عشق و عاشقی اونم مجازیش، چیز مسخره ایست.
:)
پس عاشق و دلباخته هم تو این فضا نشویم.
:)
+ عاشق شدن تو دنیای واقعی سخته، و کم میشه ادم بتونه، یه معشوق درست حسابی پیدا کنه، چه برسه به مجازیش که اصلا نمیدونیم اون طرف دختره یا پسره یا حرفاش بوی صداقت میدهد یا نه:(
پاسخ:
درست میفرمایید، البته این نوشته ربطی به عشق های مجازی نداشت

در هر صورت قصد نویسنده بیان این موضوع است که با شناخت کامل عاشق شوید  :)
۱۶ بهمن ۹۶ ، ۲۰:۳۱ یا فاطمة الزهراء
دیگه دیر شده برای این نصایح

شما بیا پند بده وقتی شدیم چه کنیم!
پاسخ:
تحقیقاتم به اونجا ها نرسیده هنوز...
اصولا آقای سین پیشگیری بهتر از درمان است رو خیلی قبول داره :)))
حالا اول ادم باید عاشق یکی بشه تا نسبت بهش شناخت پیدا کنه.
و حرف من، پیدا کردن معشوق بود.
برای پیدا کردن روش های شناخت نسبت به هم، تو گوگل مطلب زیاده.

پاسخ:
نه دیگه عاشق که بشی....خودکرده را تدبیر نیست
باید از اول با قاعده بری جلو
عشق و عاشقی چیز بدی نیست اگه مدیریت بشه
مثلا من الان دارم دنبال یک مورد مناسب میگردم که عاشقش بشم (البته بعد از اینکه ازدواج کردیم) :))))))

موارد زیادی موجود هستند که نتونستن بعدش عاشق بشن!دوسش دارن ولی عاشق نه!از این جهت هم نگاه کنید بد نیست

پاسخ:
اونا انتخابای درستی نکردن...
دعا کنید ما بتونیم انتخاب درستی بکنیم :)
دنیای کامپیوتر:
(درسته)
پاسخ:
تشکر :)
عاشق آدم اشتباهی شدن خودزنی هستش
پاسخ:
حتی بدتر از خودزنی :)))
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۰۷:۱۵ کنت مونت کریستو
دنیای اشتباهی،آدمهای اشتباهی.
نمیشه تصمیم گرفت که عاشق کی شد؛عشق آدمو کور میکنه!
پاسخ:
منم حرفم همینه
قبل از اینکه کور بشیم مواظب باشیم :)
خب خداروشکر که جنبه شخصی ندارد :)
قبل از آنکه به کسی بگویی ماه من
ببین آسمانش هستی 

بله. اینجوریاست
پاسخ:
بعضا اول عاشق میشن بعد فکر میکنن :)
چششششششم🙄🙄
پاسخ:
بی بلااااااااااااااااااااااااا :)))))
بعد خوندن این بیانیه لازم یک تکبیر بگید.. :)
پاسخ:
الله اکبر :))))
احسنت
واقعا لذت بردم :)
درود بر شما
پاسخ:
ممنونم
چه خوب :))
درود بر شما نیز
حب الشیء یعمی و یصم...

ممنون از بیانیه ی مناسبتون...
پاسخ:
خواهش میکنم
قابلی نداشت :)
کاملا قبول دارم 
اما گاهی مهر و محبت به یه نالایق موجب این میشه که تبدیل بشه به یه فرد لایق (: 
پاسخ:
مهر و محبت به صورت عام بله، با همه اگر با محبت رفتار کنیم روشون تاثیر میذاره
اما اینجا منظور محبت خاص هست! عاشق شدن و ...
۱۹ بهمن ۹۶ ، ۱۴:۵۱ آسـوکـآ آآ
یادم میمونه
پاسخ:
خیلی خوبه :))))
دمت گرم 
کارت درسته👍👍👍
پاسخ:
ممنونم :))))
مفهومه
با تشکر
پاسخ:
:)))
خیلی هم خوب
قابلی نداشت
۲۱ بهمن ۹۶ ، ۰۷:۱۴ کنت مونت کریستو
از زلزله و عشق خبر کس ندهد.آن لحظه خبر شوی که ویران شده ای!
پاسخ:
اگر مقاوم سازی کنی زلزله هم نمیتونه کاری بکنه :)
۲۷ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۴۲ جامانده ...
لایک
پاسخ:
ممنون :)
۰۶ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۳۸ رادیو بلاگی ها
سلام :)
می دونی سوژه ی رادیو بودی؟ ;)
پاسخ:
علیک سلام
نه نمیدونستم :)))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی