آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین داماد میشود

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰ ب.ظ

بله دیگه یا علی گفتیم و عشق آغاز شد. همسر آینده و همسفر مو پیدا کردم کسی که حرفمو میفهمه و خط فکریمون مثل همه، پدر و مادرهامون خیلی با هم رابطه ی خوبی دارن، پدر و مادرش منو دوس دارن، خودش قبولم داره و حتی باوجود بیکاری حاضر شد به من بله بگه!

شاید خیلی هاتون ازدواج بدون داشتن یه شغل مناسب رو قبول نداشته باشید اما من به این نتیجه رسیدم که آدم اگر فرد مناسبش (همون نیمه ی گمشده ای که میگن) رو پیدا کنه میتونه استارت کار رو بزنه! اگر همچین کسی رو دارید درنگ نکنید و برید خواستگاری، حتی اگر مطمئنید که تا چند سال آینده نمیتونید برید زیر یک سقف!

برای همه مجرداتون ازدواج و برای متاهل هاتون محکم تر شدن عشق و علاقه تون رو آرزو میکنم

۹۸/۰۳/۲۰

نظرات (۳۱)

۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۰ دچارِ فیش‌نگار
بیان چجوری این همه تیتر تکراری قبول میکنه؟؟؟؟
پاسخ:
تکراری نیست :|
تبریک :)
ان شاء الله خوشبخت بشید
پاسخ:
ممنونم :)
ان شا الله همه جوونا خوشبخت بشن :))
به به؛ چه خبر خوبی :)
تو این هفته دو نفر از بلاگرا داماد شدن...
به سلامتی و مبارکی ان‌شاءالله؛

خداوند هم طبق قولش، «یغنهم الله من فضله» هستش...

پاسخ:
خبر نداشتم خیلی خوبه ان شا الله همه بلاگرا سر و سامان بگیرن
خیلی ممنونم...

آره دیگه ماهم به پشتوانه همین آیات جلو رفتیم
 مبارک باشه
 ان‌شاءالله کنارهم خوشبخت بشید.
 »من هم ازدواج خواهم کرد، الأن نه آخرای
سال۹۹.
پاسخ:
سلامت باشی
به به به سلامتی و مبارکی... چه خوب :)


بالاخره دوری از وبلاگ و فضای مجازی کار خودش رو کرد (وقت شما برای خواستگاری رفتن آزاد شد)
:)
تبریک :)
پاسخ:
آخ آخ گفتی... اون بیرون تو فضای حقیقی هنوز خیلی چیزا مثل قدیم دست نخورده و خوب مونده :)

ممنونم :)))
اینم دومیش ، اگه منم امسال کنکور قبول بشم معلوم میشه که ۹۸ واقعا قراره سال خیری باشه :))

خوشبختی و خوشبختی و خوشبختی + عاقبت‌بخیری رو براتون ارزو میکنم :)

+ شیرینی‌های خود را به ادرس بوشهر_گناوه _ اداره‌ی پست! ارسال بفرمایید، با تشکر :دی
پاسخ:
:)))
ان شا الله قبول میشید :)
ممنون از آرزو های خوبتون...

احتمالا برای کار بیام استانتون:)) یکی از گزینه هام هنوز عسلویه است
البته بهتر هست چندسالی تجربه زندگی داشته باشید و بعد توصیه کنید به بقیه :)
 
پاسخ:
ای رهگذر بدان و آگاه باش که حرفهایی که نوشتم از روی جوزدگی نیست... تقریبا صددرصد هم سن های من که زودتر از من ازدواج کردن الان موفق تر و جلوتر هستن از بنده :)

سلام 

به به مبارکا باشه 
الهی که خوشبخت بشین برادر 
پاسخ:
علیک سلام 
سلامت باشین
ممنونم همچنین شما هم خوشبخت و خوشحال باشین
عشقتون پایدار...
پاسخ:
قربانت :)
به به! به سلامتی:)
اول آقای ربیعی، الانم شما، معلومه سال خوبیه ۹۸:))
پاسخ:
سلامت باشید :)
آقای ربیعی رو والا الان حضور ذهن ندارم
فقط همون که صبر ایوب رو درخواست کرد الان تو ذهنمه :)))))
تبریک:)
ان‌شاءالله خوشبخت بشید و روزای خوبی براتون رقم بخوره.
پاسخ:
خیلی ممنونم :)
زندگی شما هم پر از روزهای خوب باشه ان شا الله
آقا خیلی مبااااااااااااااااااارکه
خیلی خوش خبر باشی

خیلی خوش خبر باشی

چه خبرای خوبی این هفته شنیدم خدایا شرکت

پاسخ:
خیلی مخلصیم :))

سلامت باشی

ان شا الله دست به دست هم بدیم و فضای بیان رو شاد شاد میکنیم از این به بعد
آخرین مطالب رو داشتم نگاه می کردم که نامگذاری سال رو دیدم 😅
ایول الله :))

پاسخ:
آره :)))

ان شا الله اون بخش دیگه شعار رو هم به لطف ایزد بتونم عملی کنم
مبارک باشه
خوشبخت باشید
بروید با هم بسازید!!
پاسخ:
سلامت باشید 
ممنونم :))
بله بله نصیحتیه که واقعا جواب میده
از اون خبرهای خوش:)))
پاسخ:
خداروشکر که دوستان رو خوشحال می‌بینیم :))
خدا رو شکر‌ همه زدین تو این خط ((:
مبارکه (:
پاسخ:
خط خوبیه :)))
سلامت باشید :)
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۷:۲۶ آسـوکـآ آآ
آقا تبریک :)
پاسخ:
ممنونم :) سلامت باشید خانم مهندس:)
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۱۸ عاشق بارون ...
مبارک باشه! :) 
پاسخ:
سلامت باشید :))
بسلامتی :))
خوشبخت بشین ایشالا :)
پاسخ:
سلامت باشید :))
خیلی ممنونم ازتون :)
سلاااام سین! 
ی کم پیدا اینجاس ک خوب وقتی پیداش میشه P: 
اول_ حس کردم این عنوان و قبلا هم گذاشته بودی
دوم_ امیدوارم همیشه پشت هم باشین، واستون آرزو میکنم یه خانواده عالی بشین
سوم_ ب نظرت چی ب این تغییر کمک میکنه؟ سخته که از سینگلی یهو ٢ تایی شد .. میترسم !
چهارم_ منتظر عنوان " اقای سین پدر میشود " هم هستیم :)) 
پنجم_ بازم آرزوی خوب
پاسخ:
سلام به شمو 
بله واقعا، به این میگن حضور به موقع و تاثیرگذار در فضای مجازی:))

والا فک کنم اینقدر از ازدواج نوشتم که دیگه همه فکر میکنید یه خبر تکراریه :)))) ولی خودم یادم نمیاد این عنوان رو نوشته باشم 

سلامت باشید ممنون از آرزوی خوبتون

اصلا سخت نیست، توکل میخواد و یه انتخاب درست خیلی ساده‌اس :)

برای اون عنوان باید سه چهار سالی صبر کنید و حوصله به خرج بدین 

بازم ممنونم ازتون ان شا الله بزودی خبرای خوب از سمت شما بشنویم :))

هر کی نیمه ی گمشده ی منو دید
لدفن یکی بزاره در گوشش تا کلن گمشه نبینمش
پاسخ:
چقدر خشن :)

همین کارا رو میکنید که رفته مخفی شده :)))
در ضمن تبریک میگم
پاسخ:
سپاسگزارم دوست عزیز :))
۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۱۷ دچارِ فیش‌نگار
کم سرکار نذاشتی ملت رو :)
پاسخ:
تکذیب میکنم :) کسی رو تا حالا سر کار نذاشتم :) کلا درباره ازدواج همه پست های وبلاگم جدی بودن از اول


۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۵۲ دچارِ فیش‌نگار
خب پس منم تبریک میگم واقعا :)
پاسخ:
ممنونم :) سلامت باشید :)


تبریک میگم اقای سین!
1میدونین!به نظرم خاستین ازدواج کنین 6 سال 6 سال نامزد نمونین.همون اول تا داغه نونو بچسبونین تو تنور.
2.سعی کنین وقتی یکم فهمیدین جریان چیه ازدواج کنین
3.سعی کنین کنار بیاین با اینکه ازدواج یه هندونه سر بستس.
4.سعی کنین افقی دوری رو که قراره توش زندگیتونو بسازین تو چشمتون بولد کنین.یادتون نره.شما متعهدین.شما قراره گریه ها و بد عنقی ها و شک ها و تردید ها رو تو وقت نداری بزارین لای نون و بخورین.
گزینه ی 4 برای شماست D: از طرف یه ادم بی تجربه.
پاسخ:
ممنونم :))

زندگی هم همینه ، همین بالا و پایین ها و لذت و زیبائیش هم به خاطر همین سختی ها...

درباره نامزد موندنم موافقم، همین که یه شغل مناسب پیدا کنم و بتونم مستقل بشم بزودی میریم سر خونه زندگیمون:)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


مبارکا باشه برادر...
شیرینیت کو؟


می گفت طرف رفت پیش امام صادق سلام الله علیه و آله..
آقا فرمود: ازدواج کردی؟
گفت: نه...پول ندارم
فرمود: اگه من تضمین کنم که خرجتو میدم، ازدواج می کنی؟
عرض کردم: معلومه که ازدواج می کنم...چه تضمینی بالاتر از این؟
فرمود: برو ازدواج کن که خدا در قرآن (آیه 32 سوره نور) می فرماید ازدواج کنید که من خرجتون را میدم...چه تضمینی بالاتر از این؟


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
علیکم سلام

سلامت باشید... شیرینی شما محفوظ 

وقتی این آیه و سفارشات دیگه به ازدواج رو می دیدم و خودم رو مجرد، به خودم شک میکردم...

زنده باشید همچنین
یا حسین
لی لی لی لی لی لی

عخخخ
سلاااامممم
به به مبااااااررررککک باشههههه توهم به سلامتی سروسامون گرفتی 
ان شاالله خوشبخت وخوشحال وحال دلتون خوب باشه
منتظر کارت عروسی اماااااااا ازالان گفته باشم  فقط موندم حالا من چی بپوشم؟؟ :))
پاسخ:
سلاااام آبجی
ممنوووونم:)) آره دیگه، ان شا الله بزودی خبر عروسی خودتون :)))
حالا حالاها باید منتظر باشی :)) حداقل یه سال... یه چیز سنگین بپوشین ما رسم لختی پختی نداریم :))))))))
مبارکا..

لطفا شیرینی یادتون نره...
پاسخ:
سلامت باشی...

باشه برادر شیرینی هم باشه :))
۲۳ خرداد ۹۸ ، ۲۳:۰۵ زنبورِ ملکه
فاینلی:)
مبارک باشه. واقعا جستجوگر و سرگردون بودید خوشحال شدم براتون
پاسخ:
ممنونم :) برا همین ازدواج رو میگن سر و سامون گرفتن دیگه
تبریک میگم، خوشبخت و عاقبت بخیر بشین ایشالا :)
پاسخ:
سلامت باشین ، ممنونم همچنین شما هم خوشبخت و عاقبت بخیر و خوشحال باشین :)
۲۵ خرداد ۹۸ ، ۰۹:۱۹ قاسم صفایی نژاد
سلام
مبارک باشه. ان شالله کنار هم عاقبت بخیر بشید.
من یه حرف دیگه برای مجردها دارم. ازدواج کنید تا درهای رحمت خدا به روی شما باز بشه، شغل و وضع مالی و اینا حتما بهتر میشه.
پاسخ:
علیک سلام
ممنونم سلامت باشید برادر
آره واقعا من به این اعتقاد دارم، حالا ان شا الله بزودی از رحمت الهی که تو زندگیم سرازیر میشه پست میذارم تا بقیه هم باور کنن :))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی