آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

یعنی گل بگیرن سازمان سنجش و وزارت علوم رو

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۷ ق.ظ

فکرشو بکنید برای رفتن به یه دانشگاه امتحان کنکور ارشد ثبت نام کردید و به هر زحمتی بوده قبول شدید، الان فقط میتونید دوتا از کد رشته محل های اون دانشگاه رو انتخاب کنید!

با یه قانون الکی که میگه فقط دو تا کد رشته محل با شرایط خاص رو میتونید انتخاب کنید شانس قبولیم تقریبا یک پنجم شده حالا...

فقط دوس دارم کسی که این قانون رو گذاشته از نزدیک ملاقات کنم!!

۹۸/۰۴/۲۵
آقای سین

دانشگاه

کنکور

نظرات (۱۱)

سلام مومن. جزاکم الله خیرا


حرص نخور...
الخیر فی ما وقع...



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
علیک سلام مومن

دوس دارم فحششون بدم الان فقط :))


۲۵ تیر ۹۸ ، ۱۲:۰۳ دچارِ فیش‌نگار
ملاقات کن 
پاسخ:
چه ملاقاتی بشه :)))
با مشاور یا کسی که قبلا قبول شده صحبت کنید و جایی که احتمال قبولیتون بیشتره رو بزنید، ان‌شاءالله که خیره :)
پاسخ:
خودمون دیگه کمربند مشکی مشاوره داریم :))))
زدیم رفت
هرچی خدا بخواد :)
دارم اون ملاقات رو تجسم میکنم.
پاسخ:
:)))
خشونت آمیز خواهد بود!
۲۵ تیر ۹۸ ، ۱۲:۴۶ دچارِ فیش‌نگار
هیچی یه کتک هم از اون میخوردی :)
پاسخ:
لرا کتک نمیخورن :)

کتک کاری لازم نبود، غیبش میکردم!
با ۶روش غیر ممکن سامورایی نصفش کن
پاسخ:
من زیاد اهل خشونت نیستم نهایتش میکشمش :)

قبلا یعنی محدودیت نداشته؟
پاسخ:
نمیدونم دقبق اما در هر صورت ظالمانه است این قانون
چقد عنوانو دوس داشتم
پاسخ:
قابلی نداشت :)
بیشتر گل بگیرن وزارت علوم رو که پدرمون رو دراورده
پاسخ:
ان شا الله سر پل صراط جلو راهشون رو میگیریم :)

توکل کنید به خدا ان‌شاءالله بهترین‌ها رقم می‌خوره براتون

پاسخ:
توکل بر خدا
ممنونم :)
۰۸ آذر ۹۸ ، ۱۰:۵۱ پرینازم ...

سلام چه عالی یه نگاهی به وب من بندازین پست ثابت قران اگه خواستین باماپیش بیایین

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی