آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

کل من علیها فان

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۵۹ ب.ظ

بیش از 6 ماه از آخرین پستم میگذره، و تو این مدت که نبودم آب از آب تکون نخورد!

دنیا همینه دوستان بود و نبود خیلی از ما به چشم نمیاد، عده کمتری شاید تا چند ماه نبودنشون به چشم بیاد ولی معمولا رفته ها زود فراموش میشن جوری که انگار از اول وجود نداشتن اصلا...

امسال چه سالی بود! و همه خوب میدونید که چه ها بر ما گذشت!

برای شخص من البته در مجموع سال چندان بدی نبود و تقریبا به شعاری که براش در نظر گرفته بودم رسیدم، باید بگم که متاهل شدن هم یکی از مراحل زندگی هست و آنچنان چیز خاصی نیست و زیاد جدی نگیریدش!

مهمترین سود عایدی من از 98 این بود که فهمیدم دنیا پشیزی نمی ارزه! شاید براتون کلیشه باشه شنیدن بی ارزش بودن دنیا اما فقط وقتی از دنیا دل کندین و اینجایی که من ایستادم رسیدین و از اینجا دنیا رو دیدن میفهمید که چقدر انسان اشتباه زندگی کرده و چقدر فریب این دنیای ظاهر فریب بی ارزش رو خورده و چقدر از اون ضربه میخوره!

 

امیدوارم از جمیع بلاهای 98 مصون مونده باشید و در ادامه هم سالم و سلامت وارد سال جدید بشید و هر آنچه خوبیه تجربه کنید

نوروز رو پیشاپیش به همتون تبریک میگم و دلهای از قبل روشنتری رو براتون آرزو میکنم

 

مانا باشید و باخدا و پیروز ؛ آقای سین

۹۸/۱۲/۱۸
آقای سین

نظرات (۱۶)

به‌به اقای سین، سلام :)

تبریک میگم،ان‌شاءالله خوشبخت باشید، ولی پیامبر سفارش کردن موقع عروسی ولیمه بدید، کو شیرینی متاهل شدنتون؟ :))

چی شد که به بی‌ارزشی دنیا پی بردید؟!

دنیا خیلی بی ارزشه و پوچه

ولی خیلیا ب این نتیجه نمیرسن...و برای الکی زور زیادی میزنن...ما باید به باور برسیم که تهش مرگه...اصن همین الان اسفند ۱۴۹۸ رو تصور کنین...اون موقع هممون زیر قبریم...این همه زور میزنیم واسه چی واسه کی...؟۷۰ سال عمر بی مصرف(مال خیلیا نه همه)

خیلی مبارکه. امیدوارم کنار هم به آرزوهاتون برسین:)))

سلام

نبودنتون که به چشم میاد ولی خب چه کاری از دستمون بر میاد؟!

همینکه هنوز آدرس داریم یعنی به یاد شما هم بودیم...

خیلی زود نیست برای اینکه بگین ازدواج رو جدی نگیرید؟! چیز خاصی نیست!

 

خوش برگشتید. در ازدواج رشده؛ چه ازدواج خوبی باشه و چه ازدواج بدی. جهان بینی آدم رو به طور کلی تغییر می ده. این تجربۀ شخصی منه و برای همین به همه توصیه ش می کنم. البته ازدواج نه به هر قیمتی!

۲۱ اسفند ۹۸ ، ۲۳:۴۸ کم‌نویس ...

من مخالفم

ازدواج خیلی چیز خوبیه و باید هم جدی گرفته بشه

اصلا قبلش آدم زندگی نمی کرده

واقعا ... دنیا اونطوری که ما براش اهمیت قائلیم ... اون برای ما نیست :))

به قول یکی که « من رای خودم اینه ولی همه در آرای خود آزااد » ... این دنیا هم همه براش یکی هستن :))

+ راستی مرسی ... نوروز کرونایی مبارک‌‌ «پیشاپیش»

۲۷ اسفند ۹۸ ، ۱۶:۳۱ سلام بر مهدی ...

سلام 

 

تبریک میگم :)

 

حرفاتون خط ب خطش لایک داشت 

و کلُman علیها fun 

تبریک میگم :)

مبارکه :) با آرزوی خوشبختی روز افزون

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

 

طاعاتتون قبول

 

 

همینطوره که فرمودید...

بنده هم امروز بعد از چند صباحی، نوشتم...

برای همین کاملا درک می کنم فرمایش شما را

 

 

 

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب

یا علی

اقای سین دال سلام

راستش امروز بعد مدت هااا به وبلاگم سر زدم

و سراغ کسای اندکی رفتم که همیشه به وبلاگ های هم سر میزدیم 

و با چیزی مواجه شدم ک واقعا اشکم دراومد و حالم بد خراب شد..

یا پاک کرده بودن وبلاگشونو

و یا نمینوشتن دیگه

مثل شما

کمی دوری زدم تو فضای بیان و دیدم یکی یکی دهه هفتادی ها کم و کم تر میشن

و دهه هشتادی ها زیادتر

دیدم رنگ نوشته ها تغییر کرده...

دلم گرفت...

نمیدونم چرا دارم اینا رو برای شما مینویسم

شاید چون شما لااقل پاک نکرده بودین و فقط گذاشته بودین اینجا خاک بخوره

امیدوارم حال دلتون خوب باشه

کنار همسرتون ایام به کام باشه

و روزی بیاین و خاک های اینجا رو کنار بزنید..

امیدوارم روزی...

نمیشه تک ماکارون و پیروز باشیم:)

۰۹ دی ۹۹ ، ۲۳:۳۰ دچارِ فیش‌نگار

جایت در کلاس خالی است.

۲۰ آبان ۰۰ ، ۲۰:۰۱ حصار آسمان

مردم اینقدر درگیر زندگی خودشونن که حتی از حال دور و وری های خودشونم خبر ندارن. من و شما که جای خود داریم. باشیم، نباشیم، چه اهمیتی داریم؟

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی