آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

+AB

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰ ب.ظ

بعد از 20 و اندی سال زندگی در این کره خاکی بالاخره فهمیدیم که گروه خونی ما +AB است. البته سالیان درازی بود که سرنگ در بدنمان فرو نرفته بود و از این موضوع اصلا خوشمان نیامد! آخر ما به ندرت مریض گشته و هنگام مریضی هم (سالی یک بار سرماخوردگی در زمستان که امسال خوشبختانه هنوز رخ نداده) به مریض خانه مراجعه نکرده و با چند عدد کلداکس سر و ته قضیه را هم میاوریم. فرصت را غنیمت میشمارم و در همین سیاهه خدای را سپاس میگویم که سلامتی جسمی و روحی به حقیر عطا فرموده است.


+این روزها ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم داده اند تا مانع درس خواندن آقای سین شوند...

۹۵/۱۱/۱۴

نظرات (۲۳)

من که هنوز نمیدونم گروه خونی ام چیست :)
درس چیه اصن . اه اه 
پاسخ:
ما هم مجبور شدیم بریم آزمایش بدیم :))
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۰۷ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
خوش به حالت 
واقعا قدر سلامتیت رو بدون، من چند ماهه هر روز تو مطب ها و بیمارستاتها میچرخم. هیشکی هم دردمو تشخیص نمیده،فقط درد می کشم.
پاسخ:
ای وای من :(

نگران نباشید ان شاء الله زود زود خوب میشید!
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۱۱ گریزان هستم
منم بی خبرم:| همه جا میزنم ab،گواهینامه هم اون رو زدم😂😂
پست اخرم یه نگاه بنداز بی زحمت
پاسخ:
خواهش میکنم چه زحمتی
نگاه کردیم :))
سلام
:)
ab خوبه
:)
راستی به روزم با : شبهه | آیا جمهوری اسلامی نقصی ندارد؟ اگر نه ، پس چرا انقلاب کردیم؟ چیزی که تن رهبری را می لرزاند چیست؟!

خوشحال میشم بهم سر بزنید
التماس دعا
پاسخ:
علیک سلام
خوبی از خود شماست
باشه سر میزنیم :))

محتاجیم به دعا
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۲۹ مجتبی مطوری
من +O هستمD:
انشالله همیشه سرحال باشید
پاسخ:
بسلامتی

ممنونم :))
۱۴ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۳۰ دچــ ــــار
درس نخونی می برنت سرنتگ بهت میزننا خود دانی :)
پاسخ:
حالا که اینجوریه دیگه باید بخونم حتما :)
سلام
آخه AB اونم مثبت؟! یعنی فقط گیرنده ای! به کسی نمیتونی خون بدی البته به جز AB+، بری واسه اهدای خون از در پشتی میندازنت بیرون :)
+آقا اون وعده 100 روزه چی شد پس؟ بعد کنکور باید رتبه ـت رو همینجا اعلام کنیا
پاسخ:
علیک سلام

حالا بعد کنکور میرم عوض ش میکنم 😜😜😜

خیلی وضع خرابه خدا کنه فریدون نشیم تو حضور ملت بلاگر 😐
ان شاالله همیشه تندرست باشید...
پاسخ:
ممنونم دوست عزیز
شما هم سلامت باشین
از نظر من قالب خوبی دارین. من دنبالتون کردم و ازتون خواهش میکنم مرا هم دنبال کنید و نظرات خودتون رو هم از من دریغ نکنین چون امسال در مسابقه ای شرکت میکنم که نظراتتون خیلی کمکم میکنه. با تشکر فراوان
پاسخ:
ممنونم

باشه... ولی نظرات فیزیکی زیادی ندارم :))
۱۵ بهمن ۹۵ ، ۰۶:۲۹ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
با آرزوی سلامتی در همه ی فصل ها .....
پاسخ:
همچنین من هم برای شما آرزوی سلامتی دارم
سلام
به علت حضور فعال و ثابت شما در جملکستان و نظرات زیباتون
اسم شما در لیست مخاطبان خاص جملکستان قرار گرفت
این لیست در صفحه اول جملکستان قابل مشاهده است.
امیدوارم قدردان زحمات شما بوده باشیم
التماس دعا
پاسخ:
سلام

چه با کلاس :))

ممنونم... محتاج دعاییم برادر
آقا من که گفتم این نمره ها به کسی وفا نمیکنه:دی
حتی برنامه هم به کسی وفا نکرده:دی
پاسخ:
عجالتا حضرت حافظ هم میفرمایند:

از گلشن زمانه که بوی وفا شنید... :)))

زشته ! Ab+ یکه خور !
لاقل O- میشدی که روت بشه اعلام کنی! بگی فداکارم مثلا!
پاسخ:
دیگه قراره بعد کنکور برم عوضش کنم گروه خونیمو 😄😄😄😄

احتمالا همون O منفی رو انتخاب میکنم 😎😎
وا مگه گواهی نامه ندارید؟روگواهی نامه زده که..منA+
پاسخ:
نه ندارم تازه میخوام برم بخرم :))
۱۶ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۱۲ علیرضا رحیمی
بر طبق یک نظریه علمی  بر اساس گروه خونیتون در ابتدای تولد شما مزاج صفرا داشتید... سرما نخوردن صفراوی ها هم متداول هست...
پاسخ:
حاج آقا گفتم سرما میخورم... فقط سرما میخورم اتفاقا...تو متنم نوشتم مریض نمیشم ... مگر سالی یه بار سرماخوردگی..


حالا این صفرا بده یا خوبه؟
:| از همه میگیرین به هیشکی نمیدین
پاسخ:
از وقتی گروه خونیمو فهمیدم احساس خسیس بودن میکنم :))))))))
یاد اون کارتونه افتادم که
هرشخصیتش یه شکل هندسی بود بعد اسمایی مثل اقای خسیس
خانوم مهربون و... داشت
:))))
زشته اقا زشته تجدید نظر بفرمائید
پاسخ:
شایدم خنوم خسیس بود و آقای مهربون...

تجدید نظر تو گروه خونیم؟ ☺☺☺


-_- نخیرم خانوم نبووود
نه در خساست :)))

اوضاع احوال درس چگونه پیش میره مهندس ؟
پاسخ:
خیلی اوضاع خرابه...
احساس میکنم یکم از برنامه عقب افتادم

ولی خب ۸۰ روز دیگه مونده :)))))))


وبتونو حذف کردین؟ یا ادرسو عوض کردین؟ :|
نه حذف فرمودم :)
پاسخ:
برای چه اعلاحضرت؟
۲۰ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۲۴ علی استقلالی
سلام دنبال شدید
به وب منم سر بزنید و از کلیپ ها دیدن نمایید
مطلبتون عالی و بی نقص
۲۰ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۰۸ فاطمه مهربون
هعی بازم وعده :|
خونتان گوارا باد مهندس :)
پاسخ:
خونم گوارای کی باد؟؟؟؟

نکنه خون آشام داریم توی بیان :||||
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۰۷:۴۲ حامد عبدالهی
منم مثل خودتم :)
هنوز اونطوری مریض نشدم که بخوام برم دکتر
البته به غیر از ناراحتی معده ای که دارم
خدارو به خاطر سلامتی شکر...
ان شاء الله همیشه سلامت باشین
پاسخ:
خوبه خداروشکر

کم نعمتی نیست نعمت سلامتی


۲۱ بهمن ۹۵ ، ۱۲:۰۲ سجاد صالحی
همه ما مسلمانان در روز ۲۲بهمن گرد هم می آییم که با فریاد های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ،  مرگ بر آل سعود ، مرگ بر ضد ولایت فقیه دهان دشمنان اسلام را به خاک بمالیم و از رهبر کبیر انقلاب آیت الله خامنه ای بار دیگر پشتیبانی کنیم (وعده ما ۲۲بهمن ماه سال ۱۳۹۵ در راهپیمایی پر شور ۲۲بهمن)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی