آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

فریب دیماه

سه شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۵۶ ب.ظ

زمستان برای من سالهاست که شروع شده است، از همان روزی که فریب دیماه را خوردم زندگی ام یخ زد! چه ساده بودم که فکر میکردم به زمستان هم می شود دل بست. اما حالا خوب میدانم که پاییز که بگذرد دیگر امیدی نیست و باید منتظر بهار باشم. منتظر تولدی دوباره، نو شدن، سبز شدن و منتظر کسی که مرا برای رفتن صدا بزند.همین جا منتظر اردیبهشت مینشینم تا از راه برسد و همسفر مرا با خود بیاورد. مدت هاست هوای سفر به سرم زده است و منتظرم برف ها آب شوند.

۹۷/۱۰/۱۱

نظرات (۱۸)

۱۱ دی ۹۷ ، ۱۶:۵۸ آسـوکـآ آآ
نمیدونم چرا زمستون ۹۷ این قدر تلخه...
پاسخ:
زمستون همینه دیگه :)
همه‌ی فصل‌ها رفتنین، به هیچ کدومش نمیشه دل بست...
در راستای کامنت آسوکا، کلا ۹۷ سال بی‌خودی بود:/
پاسخ:
موقعش که برسه همه چیزا رفتنین... :)
۱۱ دی ۹۷ ، ۱۷:۲۴ سوته دلان
سلام

آقا من سه تا وب می‌خونم...
یکیش آقای سین/ یکیش مستر سین/ یکی دکتر سین!! :| 
هر سری میام تو وب هرکدوم از شما بزرگوارا، باید کلی فکر کنم کدومتونه! :)
چه وضعشه آخه؟! 
مسئولین ثبت احوال رسیدگی کنن... 

پاسخ:
دکتر سین رو فک کنم دیدم وبشو... و طبیعیه ایشون دکترن و من دکتر نیستم :)و براحتی قابل تفکیک هستیم!

اما مستر سین ندیده بودم تا الان، آدرس بدید آشنا بشیم
۱۱ دی ۹۷ ، ۱۸:۱۴ مرتضا دِ
فصل های ماندنی مصنوعی هستند.
فصل باید نو به نو شود ...
پاسخ:
از معدود قشنگیای این دنیا همین نو به نو شدناست :)
۱۱ دی ۹۷ ، ۱۸:۳۸ .: مهتاب :.
منم همین‌طور.
فریب دی و اسفند رو...
پاسخ:
باید از این به بعد حواسمون رو بیشتر جمع کنیم :)
۱۱ دی ۹۷ ، ۲۰:۲۴ کوثر متقی
و چقدر گاهی گذشتم ازین سرما و یخبندان دیر و سخت میگذره
پاسخ:
دیر یا زود بالاخره بهار میاد... :)
اما من فکر میکنم : به زمستان هم می شود دل بست !
پاسخ:
تجربیات ما که خلاف این رو ثابت میکنه
ان شا الله شما موفق باشید
۱۲ دی ۹۷ ، ۱۲:۰۶ ghazal ghorbanzadeh
دلبستگی به فصل‌ها تهش پوچ، چون هیچ کدوم موندنی نیست 
فقط باید از بودنشون آرامش گرفت حتی از سردی زمستون.
پاسخ:
فصل هام مثل آدما هستن
موندنی نیستند :))
طبیعت دنیا همینه هیچی ماندنی نیست حتی ها آدم ها 
زندگی هم همینه ی روز در حال شکوفایی هستی ی روز مثل زمستون سرد و یخ و در خواب

ولی مهم اینکه یاد بگیریم در همه حال حالمون خوب باشه 

چقدر پراکنده گفتم نه؟؟؟ 
خودمم که متوجه نشدم چی گفتم  

پاسخ:
کل من علیها فان

من متوجه شدم تا حدودی :)))
۱۲ دی ۹۷ ، ۱۹:۳۴ کوثر متقی
عذرخواهی برای اشکالات تایپی!
پاسخ:
خواهش میکنم اشکال چندانی نبود :))
۱۳ دی ۹۷ ، ۰۲:۱۰ رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

زمستون های الان که دیگه زمستون نیست...کم کم داره حالتی میشه که زمستون هم کولر روشن کنی(لبخند)
ولی خب بهار همیشه بهاره...اردیبهشت که دیگه نگو...به به(لبخند)

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام و تشکر از حضور و نظر و دعاهای خوبتون :)


فقط بهار :))
۱۳ دی ۹۷ ، ۱۶:۰۸ آشنای غریب
امیدوارم تا اردیبهشت همسفرتون رو پیدا کنین
پاسخ:
ممنونم :)
من اونو پیدا کردن حالا اون باید منو پیدا کنه :)))
۱۳ دی ۹۷ ، ۱۹:۰۰ نـــای دل
نه تنها فصول سال همه چی داره میگذره..
پاسخ:
حتی سرعت پیر شدنمون خیلی زیاد شده :))
۱۳ دی ۹۷ ، ۲۰:۵۱ مریــــ ـــــم
اصلا دوست ندارم با ماه تولد من اینطوری برخورد میکنین
پاسخ:
در راستای احترام به مخاطب و اصل مشتری مداری :)))) دیگه از دیماه بد نمیگیم توی این وب، اما بدونید سالها پیش در دیماه اتفاقاتی افتاد که هیچ رقمه حساب ما با دیماه صاف شدنی نیست :))
۱۳ دی ۹۷ ، ۲۱:۰۱ جناب منزوی
امیدوارم ۹۸ خبرهای خوبی داشته باشه :)
پاسخ:
فعلا که هرچی تحلیل و خبر داره میرسه درباره ۹۸ دارن هشدار میدن :)))
ولی ان شا الله که خیره
۱۷ دی ۹۷ ، ۱۱:۳۶ علی صیدالی
حاجی زمستون به جهنم
امتحانا ترکوندنمون :)
پاسخ:
کنکور رو که زدن داغون کردن، ان شا الله امتحانای دانشگاهم حذف کنن بره ملت راحت بشن :)))
ولی به نظرم زمستون به اندازه ی بهار قشنگه... چون آبستنشه.
و مسافر اونه که تو سوز سرما، موقعی که راه رفتن تو برفا سخته قدم بر داره و همسفرشو تو بوران ببینه... و خیلی وقتا جست و جو کردن از رسیدن بهتره...
پاسخ:
بله بله :)

اون زمستون مورد نظر تموم شد چند سال پیش و روسیاهیش به زغال موند :))
بازم شکر که میگذره:)
که همین که میگذره نعمته:)
پاسخ:
بله واقعا :))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی