آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

سال خمسی (صرفا جهت ریا)

سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۱۵ ب.ظ
یک سال پیش همین روزها بود که اولین درآمد رسمی (در برابر انجام کار نه جایزه و هدیه و امثالهم) خود را کسب نمودم، هرچند مقدار آن ناچیز بود اما تاثیرات بسیاری در زندگی ام داشت و در پی آن درآمدهای دیگر و تجربه ی حس خوب پول درآوردن! حال با گذشت یکسال از اولین درآمد خود بر آن شدم تا سنت حسنه و واجب خمس را، هرچند با مبلغی اندک (که خرج نشده و در حسابمان باقی مانده بود) به جا آورم. باشد که قبول درگاه ایزدی واقع گردد.
۹۷/۱۱/۰۹
آقای سین

خمس

سال خمسی

نظرات (۱۷)

۰۹ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۲۸ پیـــچـ ـک
سلام
چه کار خوبی!
اینقدر برکت میده به زندگیتون که قابل گفتن نیست.
دست باز حساب کنید. مطمئن باشید بر میگرده. 
زکات فطره هم همین حالت رو داره.
پاسخ:
سلام
دست باز و بسته نداره، ساز و کار دقیق داره :) 

زکات فطره هنوز به گردن پدر گرام هست:)
۰۹ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۲۹ آسـوکـآ آآ
قبول باشه آقای سین :)
پاسخ:
ممنونم قبول حق :)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا


خیلی هم عالی....

امام جواد سلام الله علیه و آله فرمود- نقل به مضمون: "خمس بدید، من تضمین می کنم که مال شما کم نمیشه"

اتفاقا یادمه یه سال، به شدت گرفتار بودم، از طرفی هم باید خمس می دادم، و البته خب پولم کم میشد دیگه...
این حدیث را خوندم...بعد خمس را دادم....
باز هم شک داشتم ها...از ایمان کمه دیگه...
هیچی فردا پس فرداش بود که یه بنده خدائی، همون پول را بهم برگردوند...نگو قبلا بهش قرض داده بودم و از بس پس نداده بود، کلا بی خیالش شده بودم....

خلاصه که خمس دادن، مثل هرس کردن درخت ماله....



عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
علیک سلام
ان شا الله بتونیم موقعی که درآمدم زیادتر شد هم ادا کنم این واجب رو و اگر مبلغش زیاد شد طمع نکنم :)

ممنونم همچنین یا علی
ریاشم قشنگه:)
قبول باشه:)
پاسخ:
من نوشتم ریا شما بخونید تبلیغ و این حرفا
ممنونم قبول حق :)
قبول باشه
پاسخ:
قبول حق :))
بده به بیت ما :|
پاسخ:
شماره کارت بفرست :))))))
خدا جبران کنه براتون :)
پاسخ:
خدا همین که قبول کنه این قلیل اعمال رو ما راضی هستیم :)
۰۹ بهمن ۹۷ ، ۲۱:۲۴ آقای سر به هوا :)
به قول بچه ها:"برو داداش که از گزینش امدن دنبالت" :)

اورین قبول باشه:)
پاسخ:
۲۰ امتیاز مثبت :))

فدات قبول :)
۰۹ بهمن ۹۷ ، ۲۲:۲۸ پیـــچـ ـک
منظورم اینه که با فراغ بال و راحتی خمس بدید.
پاسخ:
چشم حتما :))
من که تا حالا هرچی درآوردم به سال دیگه که هیچ، به ماه دیگه هم نکشیده که بخوام خمس بدم. ((:
خدایا خمس دادن را نصیب همه جوونای مملکت بفرماو (:
پاسخ:
یعنی میشه برداشت کرد که من خیلی خسیسم؟!!

الهی آمین :)))
۱۰ بهمن ۹۷ ، ۰۱:۳۵ آشنای غریب
حمل بر بی ادبی نباشه . احیانا میدونین سال خمسی رو باماه های قمری حساب میکنن(مثلا منم تجربه کردم . تف به ریا)
پاسخ:
خواهش میکنم :)

مکلّف در این مورد مخیّر است.


۱۰ بهمن ۹۷ ، ۰۹:۰۹ دختـرِ بی بی
سهم ساداتم بدین به ما:)
پاسخ:
امسال که دیگه گذشت ان شا الله سال دیگه :)))
سلام

پرداخت خمس و اینا خیلی هم خوبه ولی مسلما شما هنوز مجردین!
وگرنه که پول به آخر ماه هم نمی‌رسه چه برسه به سال! :)

+ ایشالا هرچه زودتر به جرگه‌ی متاهلین بپیوندین...

پاسخ:
سلام
آره مجردی و اینکه بسیاری از هزینه هام گردن خانواده است همشون تاثیر داشت :)

ان شاء الله
در طی دقت فراوان بین اطرافیان(اطرافیان شامل خمس بده ها و خمس نده ها) شدیدا به این رسیدم که هیچ چیز بیشتر از خمس باعث پیشرفت مالی در دراز مدت  نمیشه... خمس دادن یه جور توکل درش هست و نترسیدن از آینده و...
قبول باشه
پاسخ:
بله، درسته....همه دستورات و عبادتها برای خود انسانه فایدشون :)))
خدا به زودی از این ریا قشنگ ها هم قسمت ما کنه؛)
مالتون پر برکت ان شاء الله:)
پاسخ:
ان شا الله بزودی زود...
سپاس :)
قبول باشه..

پر روزی باشید ان شاالله..
پاسخ:
سپاس، همچنین شما هم :)
سلام
چه کار خوبی
برکت زیادی به زندگیتون میده
پاسخ:
سلام
ممنون ان شا الله :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی