آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

زندگی کردن بدون تلفن همراه!

جمعه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۰۸ ب.ظ

بیش از یک هفته از سرقت/مفقود شدن تلفن همراهم می گذرد! و تقریبا به نبود آن عادت کردم. تلفن همراه، همین دستگاه کوچک چند صد گرمی، چنان تغییراتی در زندگی ام ایجاد کرده بود که تنها الان و در نبودش میتوانم آن ها را درک کنم.
با اینکه روزهای اول برای ساده ترین کارها به مشکل میخوردم و مدام مزییت های آن جلوی چشمم می آمد اما حالا با گذشت زمان کم کم متوجه میشوم که چه حجمی از وقت من را پر کرده بود.
روزهای اول مدام در خانه دور خودم میچرخیدم و قدم میزدم و مثل کسی که از وقت مصرف موادش گذشته باشد بیقرار و ناشکیبا و پریشان بودم.

بدون شک خیلی زود سبک زندگی مدرن مرا مجبور به بازگرداندن این وسیله کوچک دوست داشتنی خواهد کرد اما میخواهم تلاش کنم تا روزهای بیشتری را، هرچند با سختی، بدون آن سر کنم. البته اینکه برای خرید تلفن همراه باید بخش قابل توجهی از پس اندازم را، (با این قیمت های سرسام آور و در این اوضاع افتضاح اقتصادی بنفش مایل به قهوه ای) خرج کنم هم در این موضوع بی تاثیر نیست!

۹۷/۱۲/۱۷
آقای سین

موبایل

نظرات (۱۳)

سلام
تلفن همراه غیر هوشمند بخر خیلی حسش خوبه
پاسخ:
علیک سلام
شاید همین کار رو کردم :)
۱۷ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۱۷ علی متین فر
جدای تشکر از آقا دزده (یا شایدم خانم دزده) باید از دولت فخیمه و نیز تحریم های حیوانی به اسم ترامپ تقدیر کنی که زندگی ات رو بهت برگردوندن!

انصافا تحریم اثر کرده... :)
پاسخ:
ترامپ خر کیه!
تحریم کجا بود... ریزش ارزش پول ملی یک سومشم به تحریم ربط نداره!

ژنرالها و همه چی بلدها به فنا دادن کشورو پسر خوب :)
۱۷ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۲۲ مریــــ ـــــم
پارسال مثل همین‌روزا گوشیم از دستم افتاد و به سه قسمت مساوی تقسیم شدو یه قسمتش رفت زیر ویترین یه مغازه و هیچوقت در نیومد
تا ۴ روز به عید نوکیا دو صفر دستم بود
نمیدونی چه کیفی داشت
دقیقا حس رهایی تورو داشتم
اما الان خداروشکر میکنم پارسال این اتفاق برام افتاد و نه امسال
:)))
پس اندازت بر باد رفت برادر
پاسخ:
فدای سرم :))

از لج شیخ حسنم شده پول به گوشی نمیدم حالا حالاها! :)

ما معمولا در مسائل افراط و تفریط می کنیم گاهی همه چیز مان می شود تلفن همراه و گاهی برعکس. نگاه شما به دور از افراط و تفریط بود. استفادع معقول و با برنامه

برایتان آرزوی توفیق دارم

پاسخ:
آره باید بدونیم تکنولوژی اگر بی ملاحظه استفاده بشه میتونه خیلی خطرناک باشه
من یه بار به مدت دوسال موبایل نداشتم و جدا از معایبی که داشت ولی کلی مزایا داشت خداوکیلی، اصلا کلی وقت داشتم برای کارهام :)
یه بار هم عید ۹۵ موبایلم رو آقادزده برداشت و برد، تقریبا یک‌ماه( شاید کمتر) موبایل نداشتم ولی خیلی اثر نکرد بهم! از اثرات اون دزدی هم این بود که یه گوشی چند مدل بالاتر گیرم اومد که چند وقت پیش قیمتش رو پرسیدم دیدم تقریبا ۳/۵ برابر شده :)
پاسخ:
آره خیلی آدم رو به خودش مشغول و وابسته میکنه

سبب خیر شده :))
۱۷ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۵۱ آقای سر به هوا :)
همین احساس تو دوره ترک اعتیاد اینستا داشتم:)
پاسخ:
یعنی الان پاک پاکی؟ :)
۱۷ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۵۹ ♕αяαмεsн♕ ...
من واسه خاطر کنکور نزدیک ب دوماه هست گوشیمو خاموش کردم 
خیلی خوبیا داره در کنار یسری بدیا .............ما باید استفاده از تکنولوژی رو اونم درستش یاد بگیریم 
گوشی خوبم قیمتاش اندازه پراید پارساله ._.
پاسخ:
خوشبحالتون... پس ان شا الله منتظر خبر موفقیتتون هستیم :)

آره خدا لعنتشون کنه موندم دیگه میخوان چیکار کنن!
هر چیزی به قاعده استفاده کردن درسته، اما متأسفانه بیشتر ما آدما وقتی به چیزی عادت کنیم خیلی سخت ازش دل می کنیم، حتی اگه اون مورد به ضررمون تموم شه.
زندگی بدون تلفن همراه یا استفاده کمتر از اون، آدما رو خیلی به پیشرفت نزدیک می کنه.
پاسخ:
همه فکر میکنیم که استفادمون معقوله و اگر بخوایم بهش فکر کنیم خودمون رو توجیح میکنیم که نه استفاده ما برای ضروریاته و مثل بقیه نیستیم و اینها :)

الان دارم میفهمم که چقدر وقت ازم هدر میداده تلفن همراه :))
۱۸ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۴۳ کنت مونت کریستو
البته میدونی تمام یه گوشی به نتشه.نباشه انگار گوشی ام نیست.
پاسخ:
متاسفانه کم و بیش با لپ تاپم میام اینترنت و همه برنامه ها اجتماعی رو هم دارم

ولی خب استفاده ام به حداقل رسیده :))
۱۸ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۰۰ آقای سر به هوا :)
یس!
اینستا - توییتر - فیس بوک - 2تا کانالم 2K رو هم حتی کنار گذاشتم تا به زندگیم برسم و خیلی راضیم:)
پاسخ:
خیلی هم عالی :)
بعضی از ما آدما اینقدر توی دنیای مجازی وقت میگذرونیم که دنیای واقعی یادمون میره :)
تلفن همراه چیز خوبیست⁦:-)⁩
ولی یه چیز بخر که دوباره از دست دادیش
ناراحت نشی.
پاسخ:
:))

نمیتونید باور کنید چقدر وقت اضافه دارم این چند مدت :)
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

خاصیت انسان همینه دیگه...هم زود فراموش می کنه و هم زود عادت...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
علیک سلام

نمیدونم چرا موقع ترک کردن عادتها زود نمیشه عادت ها رو کنار گذاشت

ممنونم :)
دقیقا..
اصلا شده جز زندگی خیلی ها...
با این اوضاع و خریدن گوشی هوشمند:|
پاسخ:
گوشی شده قیمت پراید... علی برکت الله :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی