آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

رمز موفقیت آقای سین در خانواده

سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ب.ظ

در خانواده ما روال کار به این صورت است که ما یک درخواستی را مطرح میکنیم و پدر و یا مادرم با قاطعیت میگویند نه!
هرچقدر عکس العمل ما آرام تر باشد آن درخواست  و کار سریع تر انجام می شود. (حتی اگر در جواب مخالفتشان سکوت کنیم، چند دقیقه بعد خودشان پیگیر خواسته ما می شوند) 
اما هرچقدر شدیدتر واکنش نشان دهیم آن درخواست دیرتر انجام میشود و در مواردی ممکن است اصلا انجام نشود!
(اکثر درخواست های برادرم معمولا بر اثر پرخاشگری رد میشوند)

آقای سین با استفاده از این تکنیک تاکنون به اکثر طرح ها و لوایح مورد نظر خود در خانواده جامه عمل پوشانده است.
۹۷/۰۹/۲۷

نظرات (۲۰)

منم تو این مورد موفق بودم تا حالا...تکنیک من اینه که خیلی دیر به دیر درخواست میکنم:/به درخواستای برادر من فقط الکی میگن چشم چشم چون هر روز درخواستای غیر منطقی میکنه:)))
پاسخ:
به مرور این حرف شنوی و اطاعت از پدر و مادر باعث میشه خیلی به آدم و خواسته ها اهمیت بدن و تصمیماتش رو راحت قبول کنن :)
عجب! اپیدمیه پس!
پاسخ:
خودمم فکر میکردم خیلیا اینجوری باشن :)
۲۷ آذر ۹۷ ، ۲۲:۳۸ حسن قاسمی
طرح ازدواج چی شد برادر؟
میگن دو فوریتیش رای آورده، درسته؟
مال احسان هم که الحمدالله تصویب و اجرا شد :)
پاسخ:
فعلا رفته توی کمیسیون امور ازدواج اونجا باید کاملا بررسی بشه بعد بیاریم توی مجلس خالگان آقای سین اگه اونجام رای بیاره اونوقت ان شا الله عملیاتی میشه
منم یه خانواده سراغ دارم اینجوریه سیستمشون :))
پاسخ:
سیستم زیاد بدی هم نیست، آدم رو ولایت پذیر تر میکنه :)
احتمالا بچه دوم خانواده نیستین؟ ؟
پاسخ:
اتفاقا فرزند ارشد خانواده هستم :)
۲۸ آذر ۹۷ ، ۰۵:۰۵ مستر صفری
سیستم اکثر خانواده ها مثل خانواده شماست..‌‌.
پاسخ:
سیستم عادلانه ای هست :)
۲۸ آذر ۹۷ ، ۰۸:۰۷ آقای سر به هوا :)
خب به داداشت هم یاد بده:)
پاسخ:
به شدت در برابر یادگیری مقاومت میکنه :)
خوب به برادر هم یاد بدین (لبخند)
البته خودش باید تا حالا یاد میگرفت چرا یاد نگرفته جای سواله؟؟ 


پاسخ:
شاید مشکل از من باشه، چون خیلی چیزا رو باید یاد میگرفت از من ولی یاد نگرفته :)
(لبخند)
چی بگم 
پاسخ:
:)
:))
 پس حسابی توی این کار ماهر شدین 
پاسخ:
میتونم دوره آموزشی برگزار کنم حتی :)))
۲۸ آذر ۹۷ ، ۱۶:۱۱ نـــای دل
باشد ان شاالله این رفتار شما عبرتی باشد برای جوانان...
پاسخ:
مایه عبرتم شدیم خداروشکر :)))
۰۱ دی ۹۷ ، ۱۴:۵۶ رزمنده ..
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

یه بنده خدائی تعریف می کرد دو تا پسر فسقلی داره...اولی ،از اینهاست که با داد و بیداد می خواد کارهاشو پیش ببره و بعضا نمیشه و کتک می خوره!
دومی اما اینطور نیست...کاملا حرف گوش کنه، فقط میگه با احترام با من حرف بزنید...اگه بهش بی احترامی بشه، عمراً گوش نمیده...
برای همین اونقدری که به دومی احترام می ذاشتند به اولی نه...علتش هم همون تکنیکی بود که بلد بود...

حالا داستان شماست...

تا باشه از این تکنیک های کاربردی(لبخند)


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
علیک سلام
اوایل شاید خیلی سخت باشه سکوت کردن و کوتاه اومدن (خصوصا وقتایی که فکر بکنیم صد در صد حق با ماست) اما وقتی تمرین کنی راهت کوتاه میای و خودتو کنترل میکنی


ممنون از دعای خوبت همچنین دعای متقابلی برات میکنم :)
علی مدد
آفرین همین روند رو ادامه بده👌👌😁😁😉😉
پاسخ:
باشه :))))
۰۲ دی ۹۷ ، ۱۴:۴۵ جناب منزوی
سیاستمدار خوبی هستید :)
پاسخ:
سیاست چیه من کلا ذاتا بچه حرف گوش کنی هستم :)
۰۳ دی ۹۷ ، ۰۱:۲۹ علی صیدالی
تقریبا همین شکلیم من
البته قانع بودن و کمی درس خون بودن تَرَم باعث میشه از من نسبت خواهر و برادرم بیشتر حساب ببرن
درس خون بودن تر ینی درس خون تر،صفت تفضیلیه
پاسخ:
آفرین به شما

بیشتر میخوره یه اشتباه دستوری باشه تا صفت تفضیلی :)))
۰۳ دی ۹۷ ، ۰۱:۳۰ علی صیدالی
به علاوه اینکه فالوتون کردم 
پاسخ:
دستتون درد نکنه زحمت کشیدید :))
۰۸ دی ۹۷ ، ۰۸:۱۵ کنت مونت کریستو
پس تو خونه ی شمام هست؟!:/:)
پاسخ:
آره
فک کنم توی خیلی از خونه ها باشه :))))
۰۹ دی ۹۷ ، ۲۲:۵۵ آشنای غریب
عجب ناقلایی هستین :))
پاسخ:
:))
ممنونم :))))
بنده تایید می کنم:)
پاسخ:
ممنون از تاییدتون :))
۱۹ دی ۹۷ ، ۲۰:۱۹ دنیای کامپیوتر ...
احسنت☻
پاسخ:
سپاس :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی