آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

خداحافظی آقای سین

يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۵۲ ب.ظ

نمیدانم چطور بنویسم، از آن پست هایی است که نوشتنش بسیار سخت است. مدام پاک میکنم و دوباره می نویسم، از همان بچگی حرف خداحافظی که می شد یک حال بدی به سراغم می آمد و به گمانم تا امروز سخت ترین کار برایم همین خداحافظی بوده باشد. اما چاره چیست؟ هر شروعی پایانی دارد و هر سلامی هم یک خداحافظی!

از همان ابتدا خیلی زود وابسته می شدم و دل کندن برایم مشکل بود، شاید اگر همین ضعفم را مدیریت می کردم بسیاری از مشکلات و سختی های زندگیم را تجربه نمیکردم. اگر یه روز خواستم وبلاگمو حذف کنم این متن رو بذارم برای پست آخر خوبه یا یه چیز دیگه بنویسم؟

۹۷/۱۱/۱۴
آقای سین

خداحافظی

نظرات (۳۰)

۱۴ بهمن ۹۷ ، ۱۵:۰۱ آقای سر به هوا :)
داشتم اماده میشدم یه مشت ول بدم سمتت ...
پاسخ:
مشتهای بسیار از روزگار خورده ایم
شما هم بزن :))
ادما در برابر تغییر مقاوم هستن
پاسخ:
تقریبا :)
این لوس بازیا چیه جدیدا تو بیان راه افتاده :/
پاسخ:
آره واقعا، آدم میمونه چی بگه :))
بی مزه ی وابسته :)
پاسخ:
وابستگی درد کمی دارد
بی مزگی هم عالمی دارد
گفتم بدانی بعد من هر روز
این زندگی رنگ غمی دارد

با فیلسوف جماعت دم خور میشم طبع شعرم غلغک میشه :)
عاقا من تازه این جا رو‌ پیدا کردم:|
پاسخ:
هیجا نمیریم همینجا هستیم... نگران نباشید :))
........
ببخشید فحش دادم:/
پاسخ:
خواهش میکنم لطف دارین :))
۱۴ بهمن ۹۷ ، ۱۶:۳۸ مریــــ ـــــم
مسخره
:|
پاسخ:
کمال همنشین اثر کرده :))))
:/
پاسخ:
:))
تا شیرینی ازدواجتو ندی حق نداری بری ^_^
پاسخ:
پس حالا حالاها باید بمونم ظاهرا :)))
واقعا که :)) 
سرکار میزارید جوون مردم رو 
پاسخ:
نه بابا واقعا میخواستم نظرتون رو بدونم :)))
۱۴ بهمن ۹۷ ، ۱۸:۵۴ کنت مونت کریستو
خدا لعنتت نکنه:))))
پاسخ:
ممنونم :)
خدا به شما سلامتی بده :))
۱۴ بهمن ۹۷ ، ۱۹:۰۰ زنبورِ ملکه
انقدر خداحافظی شنیدیم دیگه این کلکا درد نداره:|
ولی لوس بود جدا
پاسخ:
آره اینم یه عکس العمل به همین رفتنا بود تقریبا :)

نکنید از این کارها..
اگر خواستید بروید یواشکی بروید.آدم قلب درد میگیرد با متن های این شکلی.
پاسخ:
باشه...
یجور یواشکی میرم که هیچکی متوجه نشه :))
سادیییییییییییییییست 😠
پاسخ:
چه باکلاس :)))
خداحافظی هم مثل سلام یکی از موارد ضروری زندگی ما آدماست.
هر سلامی حتما به دنبالش خداحافظی هم داره، و راه فراری هم ازش نیست.
البته تا جایی که می‌تونید از خداحافظی حرف نزنید دلم آدم می‌گیره.
متنتون مناسب روز رفتن هست.
پاسخ:
ممنونم
فقط شما توجه نمودین به متن :)
۱۵ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۴۸ ف.ع ‏ ‏‏ ‏
پوکر فیس و دیگر هیچ :|
پاسخ:
لطف دارید :)))
۱۵ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۴۹ دنیای کامپیوتر ...
هی
پاسخ:
بله دیگه :))
۱۵ بهمن ۹۷ ، ۰۱:۱۳ ♕αяαмεsн♕ ...
اگه خداحافظی باشه خیلی بهتر از بی خبر رفتنه 
هیچ وقت نرید ولی اگرم خواستین برین بگین نکه بی خبر حذف کنید 😐
پاسخ:
باید رای گیری کنیم... آخه یه عده بی سر و صدا رفتن رو ترجیح میدن :))

البته من خودم نرفتن رو بیشتر دوس دارم :))
اردیبهشت ماهی است دیگر مجرم نیست بیمار است :)
زنگ زدم تا یکم دیگه میان با لباس سفیدها میبرنت غصه نخور
پاسخ:
از این لباس آستین بلندا برعکس؟ :))
چطور؟
پاسخ:
مناسب بودن متن برای خداحافظی :)
بقیه همه درباره رفتن / نرفتن نظر دادن
..... ... ......... .... .. ......... ...... ....!
با عرض پوزش این‌ها هم فحش‌هاییه که اگه میخواستید برید میخواستم بگم:| :))
پاسخ:
خوب شد نرفتم پس :)))
بله =)))
پاسخ:
آخ آخ آخ باید در برم پس :)))
دیگه دیرهههه
پاسخ:
نههههههههه منو نبرید... [بدون توجه وی را داخل ماشین پرت میکنند و با خودشان میبرند] 
۱۶ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۴۲ آشنای غریب
چرا باید برید
چرا برای همیشه 

حالا نمیشه حتی شده بعد یکی دو ماه هم بیایین و بهمون سر بزنین؟
پاسخ:
گفتم اگر یه زمانی خواستم حذف کنم وبلاگمو :)))

حالا حالا ها باید تحملم کنید! :)))
۱۶ بهمن ۹۷ ، ۰۹:۰۷ آشنای غریب
خوب بلدین با روح و روان ملت بازی کنین
پاسخ:
خواستم نظرتونو درباره ی این متن بدونم :))
سرکاری خوبی بود :)))))))))))))
همه اومدن ببین جریان خداحافظی چیه..:))))))))))))))))
پاسخ:
رزمایشی بود برا خودش :))
میخواستم میزان تواناییمو برای نوشتن یه متن خداحافظی بسنجم :))
۱۸ بهمن ۹۷ ، ۲۰:۳۶ فاطمه مهربون
خوب است همین را بگذارید :)))
پاسخ:
باشه :)


البته بببعضیا گفتن بی خبر برو... ببینم چطور میشه :)))
۱۹ بهمن ۹۷ ، ۱۸:۳۸ سلام بر مهدی ...
فقط خدانگهدار برای همیشه کافیه خخخخ
پاسخ:
باکلاسم هست تازه :)))
خداوندا
پروردگارا
بارالها
همه ی ما را به راه راست هدایت بفرما
الهی آمین
پاسخ:
آمین یا رب العالمین :)
نتیجه ی اخلاقی:
هیچ گاه از روی عنوان مطلب قضاوت نکن توش چی نوشته:/
پاسخ:
بله دیگه باید باز شود دیده شود ببینیم توش چی هست :))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی