آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

حس لاکچری بودن زودگذر

سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۰۳ ب.ظ

کم کم داشتم با داشتن یه لپ تاپ ۱۰-۱۵ میلیونی حس لاکچری بودن رو تجربه میکردم که دلار رو کشوندن پایین و گند زدن به حس و حالم!

ای کاش این پایین کشیدن تداوم داشته باشه و بخاطر پرت شدن حواس ها از حماسه جدید نماینده های مجلس نباشه


+ تابستون رو به بدترین شکل و با کلی مصیبت تمام کردم برای همین چند وقتی چیزی برای نوشتن در اینجا نداشتم. کلا مخاطبای اینجا رو بیشتر از اون دوست دارم که غم های شخصی خودم رو باهاشون به اشتراک بذارم.

۹۷/۰۷/۱۰
آقای سین

FATF

خیانت

نظرات (۱۷)

۱۰ مهر ۹۷ ، ۱۸:۰۳ پـــــر ی
امیدوارم همیشه حالت خوب باشه. منم با غم گذروندم تابستونو. بیا خدا رو شکر کنیم که گذشت
پاسخ:
ممنونم :)
کلا چون می گذرد غمی نیست 

خدا رو همیشه باید شکر کنیم
۱۰ مهر ۹۷ ، ۱۸:۱۴ آشنای غریب
منم امیدوارم
اما بازم کشید بالا 
خدا به دادمون برسه
پاسخ:
حتی دلارِ ۳۵۰۰ هم گرونه!!!!

خدا بزنه به کمر جمیع پشت میز نشینان بی عمل :)))
۱۰ مهر ۹۷ ، ۱۸:۵۳ مریــــ ـــــم
اشاره ی ریز انتهای متنو به خودم بگیرم؟!
پاسخ:
نه نگیر چون مدت زیادیه که وقت نکردم وبلاگ کسی رو بخونم :)

در کل هم این رویه من توی این وبلاگ هست ولی هرکسی میتونه خلافش عمل کنه و یا حتی اصلا یه وبلاگ موضوع و محتوا و سبکش غمناک باشه :)
۱۰ مهر ۹۷ ، ۱۸:۵۹ آقای سر به هوا :)
حماسه fatf میگی؟

شادباشی:)
پاسخ:
بلی :)

ممنونم همچنین :)
۱۰ مهر ۹۷ ، ۱۹:۵۷ مریــــ ـــــم
داشتم ناخونا و دندونامو اماده میکردم‌برای حمله بهت
شانس اوردی ها
:دی
پاسخ:
استغفرالله :)))


روزهای بد به در ان شالله
پاسخ:
سپاس :))
ان شا الله
۱۰ مهر ۹۷ ، ۲۱:۳۴ جناب منزوی
خوبه حداقل یه مدت لاکچری زندگی کردیم :)
پاسخ:
املت لاکچری خوردیم حتی :)))
نچسبونن به تصویب اون حتی!
پاسخ:
چسبوندن به خیال خودشون :))))
مردم چه مرفه ان:)))
البته ریا نباشه منم ناراحت شدم ازین نزول قیمت،چون بعد از سه سال(تنها بالا رفتن دلار حریفم شد) رفتم واسه گوشیم گارد و گلس خریدم تا یوقت بلایی سرش نیاد:/

راستی دختر داییتون چیکار کرد؟
پاسخ:
تقریبا از شنیدن کلمه دختر دایی حالم بهم میخوره دیگه :)))
رفت دانشگاه - حقوق

منم جدیدا خیلی نسبت به وسایلم مهربون تر شدم
لبتابتو زمان اوج دلار میفروختی با همین پول دوتا همین لبتابو میخریدی :))
پاسخ:
حتی میتونستم یه پراید بخرم باهاش :)))


خیلی امیدوار نباشید باز شد 14
پاسخ:
دقیقا به چی باید امیدوار باشیم یا نباشیم؟؟؟!!!

هر وقت مش حسن و اطرافیان بخوان میارن پایین هروقت بخوان میبرن بالا... حالا این وسط جوزدگی یه عده و نامردی یه عده دیگه هم تکون هایی میده به قیمت دلار ولی اصل ماجرا دست بانک مرکزی مش حسنه 
الهی سقوط کنه به هزار تومن،هر چند خیلی بعیده دیگه.
کی بشه بیام بگم " خدا رو شکر ۹۷ تموم شد " :))
پاسخ:
آخرای اسفند بیا بگو... بیست و هشتم - بیست و نهم :)))

اونجوری که جهانگیری استعفا میده!
چندماهه داره میره بالا دلار، مردم دارن له میشن خبری ازش نیست الان که اومده پایین پیداش شده عذرخواهی میکنه! :))) شک نکن اگه هزار تومن بشه استعفا میده و توییت میکنه ماموریت شکست خورد
۱۱ مهر ۹۷ ، ۱۴:۳۹ نـــای دل
فقط لپ تاپ نیست که..

یه روزی گوجه یک روزی سیب زمینی یه روزی رب گوجه یک روزی پوشک بچه لاکچری شده بودن..
پاسخ:
اصلا مزه املت فرق کرده بود یه مدت :)))
عکستو دیدم توی پنل
گفتم عه اینم هست هنوز :|

نمیگی آدم دلش برات تنگ میشه؟ :)
پاسخ:
عکس منو ؟  :))))) خوشحالی رو توی کامنتت احساس میکنم 
همش یه دو سه هفته نبودم

نه انصافا فکر نمیکنم کسی دلش برلم تنگ بشه :)))
من هروقت میام اینجا از قیمت لپ‌تاپ میپرسم :))
الان به نظرت ارزون میشه؟ برم بگیرم یا بازم صبر کنم؟! :|
پاسخ:
هنوز که بعید میدونم پایین اومدن قیمت ها به لپ تاپ اینا رسیده باشه :)

بعدم هنوزم غیر منطقی هستن قیمت ها لپتاپی که من ۳ شهریور خریدم ۵ تومن الان حدود ۹ تومن قیمت زده دیجی کالا!

به نظرم اگر نیاز خیلی ضروری نداری نخر فعلا
لوس
پاسخ:
:)))
۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۸:۱۱ مرد مُفرد
شما بگو کی غم نداره؟
اتفاقا غم هات رو بنویس و سبک شو
مطمئن باش ما گوش شنواتریم و نامحرم نیستیم
پاسخ:
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی :)
ممنونم لطف دارید
شاید در ادامه اشاره کردم بهشون ولی در کل دوست ندارم فضای اینجا غم انگیز بشه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی