آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

اینکه شرایط و جو حاکم بر ورزشگاه های کشور خصوصا آزادی برای حضور بانوان مناسب است یا نه را کار ندارم، حتی به مباحث سیاسی پشت پرده این اقدامات هم کاری ندارم. گزینشی و نمایشی بودن این حضور در بازی پرسپولیس هم چندان برایم مهم نیست!

اما اینکه از بین میلیون ها خانمی که دوست دارند ورزشگاه بروند فقط ۸۵۰ نفر انتخاب شود و عدل آن یک نفری که چندین سال است سعی در فراموش کردن آن را دارم بین آن ها باشد و عکس او در خبر ورزشی و ایسنا و اوسنا و صفحه ای اف سی تا ای بی سی دی و همه فضای مجازی و هر جایی که من سر میزنم سر در بیاورد، قطعا توطئه ی مسئولان برای برهم زدن حال روحی آقای سین و گناهی نابخشودنی در نامه اعمالشان است.

نظرات (۱۹)

دنیا داره آزمون موفقیت ازتون میگیره که ببینه چند چندید، فعلا که عقبید از حریف انگار :))
پاسخ:
دنیا منو بسته به رگبار آزمون :))
آره شیش هیچ عقبم فعلا!
جاش سفت و محکم میشید:))
با پرسپولیسی بازی کردید دیگه :D

پاسخ:
من با کسی بازی نکردم :(
اتفاقا نکته اینجاست که طرف استقلالیه!
خانوادتن همه استقلالی هستن بعد در قامت یک طرفدار قرمز دو آتیشه ظاهر شدن
شوربختی بنده رو میبینید؟!!!
مگه میشه؟! مگه داریم؟! :|

اتفاقا به نظر من فراموش نکردین!
بسکه فکر کردین اینطوری شده!
فقط پست‌های اخیرتون رو نگاه کنید...

پاسخ:
منظورم از فراموش کردن یعنی دوست نداشتن و متنفر شدن و اینهاست وگرنه که من خیلی از اتفاقات خردسالیم هم یادمه چطور چنین شخصی رو فراموش کنم؟!
مدال شوربختی و بدشانسی رو بهتون تقدیم میکنم[ تشویق حضار]  :D
بعضی چیزها برای محکم شدن لازمه، اینم حتما برای شما لازم بوده :)
پاسخ:
هنوز تو شوک هستم! چرا من آخه!
شاید خدا میخواد روی منو کم کنه، گاهی اوقات خیلی خودمو تحویل میگیرم :(
۲۲ آبان ۹۷ ، ۱۴:۲۶ جناب منزوی
یاد این مصرع افتادم :)
ابر و باد و مه و خورشید و فلک درکارند ...
پاسخ:
همه رو شکست میدم :)))
احیانا اون دختر یکی از دختران خوردبین نبودن
اخه من تو این کانالا فقط عکس اونا رو دیدم
ولی خب مطمئن باشید در هرچیزی حکمتی است :)

پاسخ:
دختر کوچیکه علی پروین بود :)))

کلی عکس هست بابا چطور ندیدین یه نمونش اینجا کلیک کنید
تو کف اون خانمه بودم که میگفتن بذار برم استادیوم و دیگه هیچ ارزویی ندارم..
پاسخ:
ملت به چی دلخوش کردن خدایی!!

دلار ۱۴ و خرده ای انگار نه انگار
۲۲ آبان ۹۷ ، ۱۶:۳۸ آقای سر به هوا :)
تازه داره دلار با این کارشون ارزون میشه بعد شما انتقاد میکنید؟:)
میگم قوه قضاییه بیادااا:))
پاسخ:
مثل عرق نعنا میمونه حضور بانوان توی ورزشگاه، همه مشکلات کشور رو میشوره میبره :))
به اون لحظه ی فکر کن که تو انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردی و پیروز انتخابات شدی و تو اولین نشست خبری، اولین نفری که ازت سوال میکنه، همین بنده ی خداست :)
پاسخ:
احتمالا نمیاد. اگر قبلش بدونم که از قدرتم استفاده میکنم و‌ ورودش رو به نهاد ریاست جمهوری ممنوع میکنم :)))

ولی اگر بیاد توی چشماش نگاه میکنم و میگم: «امروز هشتاد میلیون (یا تا اون موقع صد میلیون) ایرانی برای مدیریت کشورشان به ما اعتماد کردند و آینده شان را با ما شریک شدند، از این اعتمادشون پشیمان نخواهند شد.»
جیگرم سوخت
واقعا ضد حاله
پاسخ:
نگین اینطوری بابا...

از اون ضدحال خوبا بود :)))
چیش خوبه؟ :/
پاسخ:
از لحاظ ضدحال بودن دیگه 
یعنی ضدحال درست و حسابی! یه ضد حال خیلی بزرگ :))
آها :)) 
پاسخ:
بله :))
یاد پست قبلتون افتادم...
همه ی مایی که انقدر ظاهرا منطقی عاقل شدیم یه جایی..احساسمون برایکی مرد
پاسخ:
چی میشه بهشون گفت؟ درسته خیلی کار بدیه نسبت به کسی که عاشقته کم توجهی کنی یا وسط راه پسش بزنی، اما کارت دعوت که برامون نفرستاده بودن! میخواستیم بیشتر دقت کنیم و آدم اشتباهی رو برای عاشق شدن انتخاب نکنیم :))
۲۵ آبان ۹۷ ، ۱۰:۲۸ کنت مونت کریستو
کاملا واضحه برعلیه تون برنامه چیدن!
پاسخ:
احتمالا دست استکبار جهانی هم توی کار باشه :)
همین رو بگو ...
پاسخ:
میبینید چقدر خبیث هستن این مسئولین :))
۲۵ آبان ۹۷ ، ۲۳:۰۲ آسـوکـآ آآ
چقدر عجیب...
پاسخ:
چند دقیقه ای هنگ کرده بودم و میگفتم نه اون نیست ولی متاسفانه خودش بود...
۲۶ آبان ۹۷ ، ۰۹:۰۶ פـریـر بانو
بد زمونه‌ای شده! :/
حتی تو اگه بخوای کمرنگ کنی، ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست به دست هم می‌دن و هایلایتش می‌کنن! 
پاسخ:
دارم روش کار میکنم و تقریبا به راه حل خوبی رسیدم :)))
این که قشنگ معلومه کار آمریکاست|:

+ ولی وجدانا چقد شما خوش‌شانسی! 😁
پاسخ:
آره قشنگ معلومه:)

به شکل حسدناکی خوش شانسم :)
اقا ما تو یه محیط مشترک نه چندان بزرگ خودمونو هلاک میکنیم ادم مورد نظر رو ببینیم ولی نمی بینیم اونوقت شما اینجوری :/
پاسخ:
امتحان سختی بود درباره شخص مورد نظر (امیدوارم آخریش باشه) و فکر میکنم لب مرزی قبول شدم :)

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی