آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

مهمان ناخوانده و کنکوری درمانده

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ب.ظ

- الو سلام! خوبی زن دایی؟ خونه هستین؟


+ سلام ممنون. آره خونه هستیم


- باشه پس مزاحمتون میشیم الان...


+ خوش اومدین :)


در این موضوع که مهمان حبیب خداست هیچ بحثی نیست! در این که صله رحم هم جزء دین اسلام هستش هم هیچ شکی نیست! اما...

وقتی با چهارتا پسر شیطونش (البته انصافا فقط سه تاشون شیطونن) میان خونه ی ما آخرین امید ها برای تمرکز روی کتاب و جزوه از بین میره... موضوع اونجایی بغرنج تر میشه که خونه ی این بنده خدای ناخوانده (دختر عمه محترم) فقط یه کوچه با ما فاصله داره و تقریبا یک شب در میان این اتفاق می افته...


+ هدفون هم امتحان کردم ولی بعد از چند دقیقه وسط اتاق در حال پشتک زدن مشاهده می شوم! (و یا آهنگ های آرام که امتحان میکنم بعد از چند دقیقه خوابم میبرد:)) )

۹۵/۱۱/۰۱

نظرات (۱۹)

۰۱ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۵۶ بالای آسمان
ان شاءالله موفق بشید
پاسخ:
ممنونم :)
ان شاءالله موفق بشید
پاسخ:
بازم ممنونم :)))))
ما هم خونمون همیشه مهمون داریم
از اون مهمونا که وقتی میرن باید کل خونه رو مرتب و جارو کنیم:)))
حالا سردرد ناشی از سروصدا و دعوا بچهاشون به کنار
پاسخ:
خوشبختانه من از جارو اینا معافم... :)))

:)))
خب رک و پسوت کنده بگو بابا من کنکور دارم اینقدر پا نشید بیاید اینجا! 

پاسخ:
ای آقاگل...

خود دختر عمه میگه پارسا صدا نده دایی (من) داره درس میخونه! بعد یهو جیغ و داد پارسا :))))
میام توی هال پیششون سلام میکنیم میگه: فلانی میدونی ما هر شب میایم مزاحم درس خوندنت میشیم :)))))

میگم میشید دیگه چاره چیه !!! :)))))))))))
کنکور دکترا ؟ هر کنکوری غیر ازدکترا باشه(چون فقط یک ماه مونده) واقعا نا امید میشم از نسلتون که انقددددد مونده به کنکور ارشد و کنکور سراسری با یه مهمون اومدن غر میزنین ...
پاسخ:
کنکور ارشد هم نزدیکه همش سه ماه مونده خو!

مهمون شرایط درس خوندن رو سخت میکنه همیشه

هم وقت آدم گرفته میشه و هم اعصابش تحت شعاع قرار میگیره

پاسخ:
سخت و در برخی موارد حتی غیر ممکن!

البته هستن مهمون های بی سر و صدا و با شخصیتی که در حد یه سلام علیک 5 دقیقه ای بیشتر وقت منو نمیگیرن :)
۰۲ بهمن ۹۵ ، ۰۶:۵۲ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
این وضعیت و حس بد و باپوست و گوشت وپوستم لمس کردم ، الغوث والامان ...
پاسخ:
من جور المهمان و الطفلان... :)))
۰۲ بهمن ۹۵ ، ۰۹:۰۴ دچــ ــــار
خودتم میدونی اینا توجیهه :)
پاسخ:
توجیح نکنم چه کنم!

+ این همه آدم نظر دادن و همدردی کردن شما میگید توجیهه :)))
۰۲ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۰۴ فاطمه مهربون
بهترین راه حل کتابخونه اس :)
البته من خودم امتحان نکردم ولی میگن خرخونا میرن کتابخونه درس میخونن :| 
پاسخ:
من نشسته اصلا نمیتونم درس بخونم باید افقی باشم :))

دانشگاهم معمولا نماز خونه درس می خوندم یا رو چمنا!!
سلام
آقا مهمون حبیب خداست :)))))
+چاره ش کتابخونه س، اصلا همه دارن درس میخونن آدم درسش میگیره
پاسخ:
علیک سلام

اتفاقا آدم حرصش میگیره این همه چیز خون یه جا میبینه!

:))


بی رو دروایسی باهاش مطرح کن !
خونه شما چارچوب امن شماست
قرار نیست کسی به خاطر تنهایی یا حالا نزدیکی زیاد ارامش خونتونو بهم بزنه
در حد هفته ای یه بار خب اصلا لازمه که مهمون بیاد خونه ادم
ولی یه روز درمیون !!!!

پاسخ:
والا کار از رودربایستی و این حرفاا گذشته :)
در جواب آقاگل عرض کردم...

کلا ما از عمه شانس نیاوردیم... حالا خدا رو شکر بجز این دختر عمه هه بقیه کیلومتر ها فاصله دارن :)))))
جواب کامنتت به آقاگل :))))))))))))))))))))))
آقا درکت میکنم فجیعا :) مثلا داری درس میخونی سروصدا میکنن ولی هنوز ته دلت امید داری ک خب نمیدونن سروصداشون مزاحمه اگه یه جوری بتونی بهشون بفهمونی دیگه حله و رعایت میکنن، ولی اون وقتی که میفهمی میدونن و باز سروصدا میکنن اونجاست که دیگه آخرین کورسوی امیدت هم خاموش میشه :'(
پاسخ:
اصلا اینقدر نا امید میکنن آدم یاد رنگ بنفش میوفته


خو بگو تو که سر و صداتو میکنی... مراحم هم میشی... دیگه تظاهر به شعورت چیه آخه :))) نگی مزاحم شدیم نمیشه!!!!
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۰۰:۲۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
واااای اصلا حوصله مهمون و مهمون باژی ندارم
پاسخ:
مهمان با شخصیتم آرزوست :)))
۰۴ بهمن ۹۵ ، ۱۰:۳۰ دچــ ــــار
اونا آخه خوشونم دچارن :)
پاسخ:

در نیابد حال پخته هیچ خام :))

موفق باشید ان شاالله...
پاسخ:
ممنون
۰۵ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۵۰ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
اصن با شخصیت و لی شخصیت نداره، حوصله مهمون جماعت ندارم. راستشو بخوای حوصله خودمم ندارم چه برسه به مهمون
پاسخ:
نه من خیلی هم مهمان های آرام و بی صدایی که بنشینن و با پدر اینا حرف بزنن و مزاحم درس خوندن من نشن رو دوست دارم

حالا که حوصلش رو ندارین خودتون رو بفرسید خونه آشنا ها مهمونی :))
امان از کنکور :)

موفق باشین :)
پاسخ:
پیر شدیم و کنکور دست از سرمون بر نمیداره...

این تموم بشه فردا مصیبت کنکور دکتراست :(

شمام موفق باشید
۲۰ بهمن ۹۵ ، ۱۳:۵۹ نفیسه قربانی
سلام 
وبلاگ خوبی دارید.
دنبالتون کردو خوشحال میشم دنبالم کنید.
۲۹ بهمن ۹۵ ، ۱۶:۲۰ خانومِ حدیث :)
منم از این مشکلا زیاد داشتم هیچ کارشم نشد بکنم  =||
گوش گیرِ شنا هم میتونه گزینه نسبتا خوبی باشهD:
پاسخ:
عینک شنام یادمه کجاست اما گوش گیر و دماغ گیر و اینا رو نمیدونم کجا گذاشتم!!! باید بگردم :)))))))

ممنون از کمکتون

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی