آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

جوکی که تبدیل به یک استارت آپ شد

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۳۱ ب.ظ

حتما داستان یا جوک آن بنده خدایی را شنیده اید که اقدام به تاسیس باغ وحش نمود اما کسی از آن استقبال نکرد، فکری کرد و قیمت بلیط ورودی را نصف کرد اما باز هم کسی از باغ وحش او بازدید نمیکرد. تا اینکه یک روز بلیط ورودی را رایگان کرد و همین که همه ی مردم شهر وارد باغ وحش او شدند درهای باغ وحش را بست و در قفس شیر ها را باز کرد و برای خروج از باغ وحش قیمت خیلی زیادی تعیین کرد!

چند وقتی بود شعرهای خودم را در یک سایت به اشتراک میگذاشتم تا اینکه تصمیم گرفتم چندتا از آنها را بنا به دلایلی حذف کنم که متوجه شدم برای حذف کردن هر یک از آن ها باید مقدار زیادی پول پرداخت کنم!

+ کسی از دوستان فامیل یا آشنایی توی بانک داره یک وام با درصد سود پایین برای آقای سین جور کنه؟ :))

۹۶/۱۲/۰۶
آقای سین

نظرات (۱۹)

حقته. پس چرا اینجا نمیذاشتی ما هم  بخونیم ؟؟؟ :))
پاسخ:
حقمه؟ اینم از حس بلاگردوستی بلاگرای بیان :|

الان که فکرشو میکنم کار خوبی میکردم نمیذاشت اینجا :)
۰۶ اسفند ۹۶ ، ۱۷:۴۸ رویا رویایى
واقعا چنین سایتى هم وجود داره؟😕
خب نمیشه ما هم بخونیم قول میدیم واسه حذفش پول نگیریم 😊
پاسخ:
بله وجود داره متاسفانه :|
بدلایل امنیتی نمیشه کسی بخونتشون! برا همین میخوام حذفشون کنم دیگه! :)
۰۶ اسفند ۹۶ ، ۱۸:۴۰ آسـوکـآ آآ
همین که الان ما تو ایرانیم و هر روز یک اتفاق می افته و تعدادی از ما به طرز باورنکردنی ای میمیریم
به نظرم مثالی به جا برای همون جک هستش!


ولی شما هم حقتونه که اشعارتونو با ما شِیر نکردین و رفتین قیمه هاتونو ریختین تو ماستا !:|
پاسخ:
بابا مردن که بالاخره باید بمیریم حالا یه روز زودتر یا دیرتر! اینقدرام بد نیس مردن :))

به جان جواد هیچ قیمه ای رو توی هیچ ماستی نریختم تو زندگیم... تکذیب میکنم :))

۰۶ اسفند ۹۶ ، ۲۰:۱۲ آقای سر به هوا(o_0)
با توجه به شناختی که از ایران دارم اگه واسه حذفشون زیاد تلاش کنی میان گروگان میگیرنت!!:))
پاسخ:
احتمالا تا همین الانش هم طرح ترورم توی دستور کار قرار گرفته باشه :))))
یک حساب کاربری دیگه درست کنید و به مدیریت استارتاپ پیغام بدید که این شعرها صاحب داره و دزدیده شده و بدون اجازه در اینجا منتشر شده و ... :)
پاسخ:
خب باید مدرک ارائه بدی ...
همون وامه رو میگیرم حذفشون میکنم راخت تره :))
همون شعرهایی که تو شعرنو داشتین رو میگین؟
پاسخ:
آره همونا :))
اصن همون بهتر نتونی پاکشون کنی :)))
پاسخ:
نه وامم داره جور میشه :)))))
میرم پاکشون میکنم !
دعا میکنم جور نشه :))
پاسخ:
:)))
وام جور نشه اونوقت باید شما نصفشو بدید
برید انصارالقائم حساب باز کنید 
پاسخ:
ممنون، تو اینترنت نگاه کردم سایتشو نوشته مال نیشابور که... :)

۰۷ اسفند ۹۶ ، ۱۰:۴۸ مریــــ ـــــم
خواستگار قبلیم کارمند بانک بود
میدونستم به همچین مشکلی میخوری جواب مثبت میدادم
|:
پاسخ:
ای داد بیداد...
ایندفه بانکدار به پستتون خرد بله بگید :))
اقازاده نیستی بهت وام نمیدن..
اگر بودی وام با بهره صفر بهت میدادن..  :)
پاسخ:
آقا زاده بودم میدادم سایتو فیلتر میکردن دیگه نیاز به وامم نبود :))
۰۸ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۳۶ محمد روشنیان
چه کار مسخره‌ای کردن! اثر خودتون رو هم نمی‌تونید پاک کنید!
پاسخ:
واقعا مسخره بود حرکتشون...کلاهبردارا...
اییییی باباع:/...
چه سایتایی پیدا میشن!!!
پاسخ:
باید فیلتر کرد این سایتا رو
مسئولین رسیدگی کنن :)))
هان ی موچولو پول بذار بانک همون مقدارم بانک میذاره روش وام میده با4درصد🙃

شعراتو اینجاهم بذار دا چی میشه مگه؟😟
پاسخ:
وام گرفتن مبالغه بود برای اعتراض به پول زور گرفتن اون سایت :)))

اینقدر بد بودن که الان میخوام حذفشون کنم کسی نبینه !!
تا نباشد چیزکی یهو ازین چیزها اتفاق نمی افته!
برادر برو توبه کن ، درست میشه!:))))
یه آن فکر کردم طرجی چیزی گروی ناسا گذاشتی پس نمیدن میگن بچاش پول بده!
پاسخ:
ناسا که شناسنامه مو گرو گرفتن :))

توبه کردم که دگر می نخورم در همه عمر :)))))
۱۲ اسفند ۹۶ ، ۰۶:۳۳ کنت مونت کریستو
عجب سایت وقیحی بوده.
پاسخ:
شرم رو خوردن و حیا رو قی کردن :)
من خودم الان شاکی ام آقا که چرا نذاشتی اینجا بخونیم 
تازه تو باید دستی چیزی به ما بدی 
والاع :)
پاسخ:
الان براتون کارت به کارت میکنم...
هزینه نذاشتن شعر توی وبلاگ خودم چنده ؟؟؟ :))))
برای هر شعر 200 هزار تومن :))
شماره کارت رو هم خصوصی میذارم واست :)))
پاسخ:
گرون فروش تر هستین از اون سایت :)

تا آخر هفته واریز میشه :))))
دست شوما درد نکنه. 
عیدی ما هم رسید. خدایا شکرت :)
پاسخ:
خواهش میکنم :)))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی