آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

دخترها را دست کم نگیرید

شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۴۹ ب.ظ

این باور غلطیست که دخترها را ضعیف تر از پسر ها هستند. هیچوقت این موضوع را قبول نداشتم و همیشه از آن ها می ترسیدم. اما چه فایده که به ترس خود محل نگذاشتم. دختر ها ضعیف نیستند بلکه بسیار خطرناک هستند و می توانند ویرانی های بسیاری در زندگی تان به بار آورند.

یک دختر ۴۰ کیلویی لاغر مردنی میتواند خیلی شدیدتر از قهرمان جهانی بوکس، زندگی شما را در هم کوبد. پرتوهایی که چشم یک دختر به سمت شما می فرستد به مراتب از ضربات مشت یک بوکسور سنگین وزن خطرناک تر هستند.

یک دختر می تواند میلیون ها تومان ضرر مالی برای شما در پی داشته باشد و شما را سال ها از مسیر پیشرفت زندگی تان دور بی اندازد.

۹۷/۰۸/۱۹
آقای سین

دخترها

نظرات (۲۴)

واقعا آفرین به این استدلال!!!!!
پاسخ:
ممنونم
استدلال نبود... صرفا ثبت تجربیات شخصی بود :))
متاسفانه مردها فکر میکنن قدرت یعنی زور بازو و حتی بعضی‌ها فکر میکنن به طور طبیعی عقلشون هم از زن‌ها بیشتره !! برای همین دید ساده است که خیلی‌هاشون درک نمیکنن یه دختر میتونه یه تنه ده‌ها مرد رو از پا در بیاره؛ قدرت‌ زن‌ها به مراتب از مردها بیشتره، شاید همین باور نداشتن قدرت‌ زن‌هاست که مرد‌ها رو غافلگیر میکنه و باعث شکستشون میشه  :)
پاسخ:
عقلشون که بیشتره منتهی در اغلب موارد همونجوری دست نخورده و آکبند می مونه و ازش استفاده نمیکنن :))))
نه در این مورد خاص شکست خورده محترم همه اینها رو می دونست و با این حال اسیر شد :)))
امیدوارم این پست، در راستای پست قبلی نباشه!
پاسخ:
تو این وبلاگ همه پست ها به هم ربط دارن :)))
دخترها قدرت از فرش به عرش بردن و از عرش به فرش بردن بالایی دارن این بستگی به شانس و گاهی هم لیاقت پسر داره :)
پاسخ:
خیلی لطف دارید شما :))
باور کنید در این مورد خاص بی لیاقتی بنده نقش چندانی نداشت!
اکبند و دست‌نخورده که میمونه ولی بیشتر هم نیست :))
پاسخ:
یه ذره هم بیشتر نیست یعنی؟ :))
گفتم که شانس و گاهی لیاقت :))
من اونی که دوستش داشتم لیاقت اون حجم از دوست داشتن خالصانه رو نداشت :/
شما بخاطر اونم شده باید از اردیبهشت لفت بدی بری خرداد :)) یا فروردین :)) ترجیحا هم فروردین و گرنه که من خواسته ناخواسته تیکه رو میندازم :دی
پاسخ:
یک در میلیون آدمی رو میشه پیدا کرد که قدر دوست داشته شدنش رو بدونه!

از اردیبهشت چطور لفت بدم؟ تولدم توی اردیبهشته نمیشه عوضش کنم :)))
بعضی وقت ها لازم نیست تجربه های اشتباه خودمون رو با بقیه هم به اشتراک بذاریم
قرار نیست چون شما از یک نفر ضربه خوردین این به اسم تمام زن ها تموم بشه، سعی کنید از تجربه ها درس بگیرین نه اینکه کینه به دل بگیرین
پاسخ:
اتفاقا این بار از اون وقت هاست که لازم و ضروریه به اشتراک گذاشته بشه تا همه با خطراتی که زندگیشون رو تهدید میکنه آشنا بشن :)
باید همه بفهمن که اگر درست انتخاب نکنند چه سرنوشتی در انتظارشون هست

یک تولد جدید دست و پا کنید برای خودتون از این ننگ خلاص شید

لازمه بگم هیتلرم اردیبهشتی بوده؟
پاسخ:
این همه آدم خوب اردیبهشتی فقط هیتلر رو پیدا کردین شما!!!
شما بگو یه سر سوزن، کمتر هست و بیشتر نه :)))
پاسخ:
من فقط حرف دانشمندا رو گفتم شاید اشتباه کرده باشن :))
۱۹ آبان ۹۷ ، ۲۳:۰۰ آسـوکـآ آآ
ضرر مالی :| 
پاسخ:
آره ضرر مالی!
مثلا چند ترم اضافه تر دانشگاه و شهریه هاش...
از دست دادن فرصت های شغلی...

شما هیچ کجای پست اشاره نکردین که دارین درباره یه نفر حرف میزنین شما کل فعل ها تون جمعه، یعنی منم شامل این تحقیر جنسیتی هستم
بحث زیاده در این زمینه منتها از حوصله من خارجه. 
پاسخ:
تحقیر جنسیتی!!!!
متاسفانه این چیزایی که تو ذهن شما اومده به پست من ربطی ندارن :)
۱۹ آبان ۹۷ ، ۲۳:۳۲ آقای سر به هوا :)
ممنون که اگاهمون کردی:)
باید بدیم این پست تو صداسیما پخشش کنند
پاسخ:
خواهش میکنم دیگه رسالت ما آگاهی بخشی به جامعه است :))
.....
داشتم به دانشمندها فحش میدادم :D
پاکیزه‌اش میشه اینکه دانشمندها بی‌خود کردن شما باور نکن:)
پاسخ:
با این تفاسیر دیگه میترسم باور کنم :)))
البته اینا فقط بدیاش بود! :)
پاسخ:
آره این خطراتشه :))
خوبی ها رو همه خودشون میدونن 
۲۰ آبان ۹۷ ، ۰۱:۱۸ آشنای غریب
چشم تو ناز می‌کند ناز جهان تو را رسد
حسن و نمک تو را بود ناز دگر که را رسد

چشم تو ناز می‌کند لعل تو داد می‌دهد
کشتن و حشر بندگان لاجرم از خدا رسد

چشم کشید خنجری لعل نمود شکری
بو که میان کش مکش هدیه به آشنا رسد 

و...
پاسخ:

مرا چشمیست خون افشان ز دست آن کمان ابرو

جهان بس فتنه خواهد دید از آن چشم و از آن ابرو

عیب نداره، خوبه واسه سلامتی‌تون حداقل  یه بار تو زندگی از این عبرتا بگیرید ((:


@چوگویک، نگران هیتلر نباش، خودم یه تنه اثرشو خنثی میکنم😁
پاسخ:
برا سلامتی رو واقعا خوب گفتین :))
۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۵:۰۲ جناب منزوی
هر انسانی آسیب پذیر هست
پاسخ:
در برابر دخترا؟!! :)))
تجربه شخصی هست این مکتوبه یا حاصل مطالعات شماست..؟!
پاسخ:
جفتش باهم :)
مبارک باشد :)
پاسخ:
چی مبارک باشه؟ :|
باز جای شکرش باقیه لفظ هیولا به کار نبردید!
خب صادقانه یه پست راجب هم جنس خودتونم بنویسید رسالت خودتون رو کامل کنید
پاسخ:
اه... چرا هیولا به فکرم نرسید :)))
جنس خودم رو که خودم نمیتونم بنویسم... صادقانه از شما میخوام بنویسید :) تا این رسالت کامل بشه
تا تو باشی دیگه به وزن موجودات توجه نکنی
پاسخ:
تقصیر نظام آموزشیه کلی ساله داریم وزن اینها رو میخونیم و حساب میکنیم :)
خوب دقیقا برعکسش هم ممکنه !  چرا اینطوری نگاهش نمیکنید ؟
پاسخ:
:))
معلومه که برعکسشم ممکنه، برعکسش هزاران بار در روز داره اتفاق میوفته. فکر کردین صرفا بخاطر جنسیت از پسرایی که زندگی چندین نفر رو خراب کردن دفاع میکنم و  مظلوم میبینمشون؟!
من فقط گفتم که یه دختر هم میتونه...
خخخخ ؛ نه از اون نظر منظور نبود 
منظور این که بود که یه دختر میتونه زندگی رو متحول کنه ؛ دگر گون کنه جوری که پسرک نداند از خوشبختی چه باید بکند. خخخ
بلع واقعیت ها رو باید گفت
پاسخ:
بله بله از این نظر هم موافقم
اگر انتخاب درست با شناخت کافی انجام بشه قطعا نتیجه اش همینطوری خواهد بود ان شا الله :)
سلام

 به نظر من نباید نوشت دخترها.. مثلا میشد نوشت: نباید اون رو دست کم میگرفتم..!

چون اگر گاهی وقتا بخاطر انتخاب های اشتباه ما، مشکلاتی پیش میاد.. دلیلش اشتباه بودن تمامی انتخاب های دیگران نیست ;)

البته فکر میکنم شما هم موافق همین باشید.. ولی بخاطر یه سری مشکلاتی که براتون پیش اومده.. کاسه صبرتون لبریز شده.. امیدوارم به خیر بگذره..
پاسخ:
سلام

نه اتفاقا دخترها رو نباید دست کم گرفت تعبیر درستی برای این مسئله است. اگر متن و کامنت ها رو کامل بخونید متوجه میشید.

فضای موجود در جامعه جوریه که انگار همه ی گرگ ها پسر هستن فقط، توی این یادداشت هشدار داده میشه که یه دختر هم میتونه خطرناک باشه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی