آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

پیر مرد دوست داشتنی

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ب.ظ

چهره اش حدود هفتاد و خرده ای سال تحمل این دنیا را نشان میداد، با اینکه انگار زانوی راستش می لنگید اما سرحال و فرز راه میرفت و هنوز زمین گیر روزگار نشده بود. نزدیک شدم و سلام کردم، دستم را محکم فشار داد و به گرمی سلامم را پاسخ داد. لبخند واقعی اش گره های ابرو و چهره عبوس و کاملا جدی اش را در هم شکست و انرژی مثبت خیلی زیادی به من منتقل کرد...

توی خیابان نزدیک به خانه مان بودیم، تعارفش کردم تشکر کرد و گفت کاری دارد که باید به آن برسد هنوز چند دقیقه ای از رسیدن من به خانه نگذشته بود که صدای در آمد و با باز کردن در پیر مرد دوست داشتنی وارد خانه ما شد. گفت کارش به بعد از ظهر موکول شده و تصمیم گرفته است اینجا بی آید.

همه از آمدنش خوشحال شدیم و از شوخی هایش خوشحال تر...

۹۵/۱۰/۲۲

نظرات (۱۵)

۲۲ دی ۹۵ ، ۲۰:۰۷ دچــ ــــار
فامیلتون بود؟ :)
پاسخ:
شوهر خاله مامانم و شوهر دختر دایی بابام و پدر شوهر خالم :)))))
چقد جای خالی پدربزرگم تو ذوقم زد ... :(
پاسخ:
خدا رحمتشون کنه...

منم پدربزرگ هام از دنیا رفتن
۲۲ دی ۹۵ ، ۲۰:۵۹ بالای آسمان
به به
خدا حفظشون کنه
پاسخ:
ممنونم :)
خاطره ی یک روز زمستانی :دی
پاسخ:
یک روز زمستانی خوب :)
خدا رفتگان شما رو هم مورد لطف و رحمت قرار بده

این بزرگترای این شکلی عجیب نیازن برای هر خونه ای
ایشالا سایشون مستدام
پاسخ:
ممنونم

آره واقعا نیازن :)
سلام
واقعا حال میده پیری.. کاری نداشته باشی هی بری خونه این و اون، این ور اون ور، واسه خودت بچرخی، نگران گذشت زمان و اینا نباشی.. البته تن سالم میخواد
پاسخ:
علیک سلام

آره پیری هم خیلی حال میده اگه زمین گیرت نکنه :)
۲۲ دی ۹۵ ، ۲۱:۳۵ آقاگل ‌‌
:))
پیرمردا اغلبشون دوست داشتنی اند مثل من ^_^
:دی
پاسخ:
به روزی فکر کنید که برسیم به شعر شهریار:

پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می کند :)))
۲۲ دی ۹۵ ، ۲۲:۲۱ فاطمه مهربون
:) 
الحمدلله
پاسخ:
سپاس :)
خدا حافظشون باشه
پاسخ:
سپاس دوست عزیز
دوست دارم بدونم این جور پیرمردهای دوست داشتی یا پیرزن های دوست داشتنی تو جوونی چجور بودن و چیکارا کردن
پاسخ:
سوال خیلی جالبیه که جوابشو نمیدونم منم :)
۲۳ دی ۹۵ ، ۰۶:۵۳ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
خدا ان شاء الله دستتون و بگیره که دست پیر مردی رو گرفتید کارتون قابل تحسینه احسنت...
پاسخ:
ممنونم البته دستگیری نمشه گفت به این کار
دست دادیم فقط :)
وجودشون برکته...
پاسخ:
بله همینطوره :))
۲۳ دی ۹۵ ، ۱۵:۲۲ دچــ ــــار
برو نوه اش رو بگیر تا پیوندتون نو بشه پس :)
پاسخ:
یعنی دختر خاله خودم؟؟ یا نوه های دیگه اش؟!!!



+ دختر همسن من (یعنی کوچیکتر با اختلاف سنی کم) ندارن :)))
۲۵ دی ۹۵ ، ۲۰:۰۴ رفیق خاموش
واقعا هم دوست داشتنین 

خدا حفظشون  کنه
اخیی عزیز دلم ایشالله خدا رحمتش کنه .........
پاسخ:
:|
خدا هممونو رحمت کنه

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی