آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

بازگشت موبایل

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ق.ظ

چندی پیش در وب قبلی خود مطلبی درباره مضرات و بدی های تلفن همراه نوشتم و بسی خرسند از خراب شدن تلفن همراهم تصمیم گرفتم که گوشی جدید نخریده و بدون آن زندگی متفاوتی را تجربه کنم. (به این دلیل که وقت بسیار زیادی از من می گرفت و تقریبا تاثیرات بسیار بدی روی کار و زندگی ام گذاشته بود)
روز های نخست از داشتن وقت اضافه ای که به سبب فقدان تلفن همراه در طول روز داشتم بسیار خرسند بودم و از آن به بهترین شکل (مطالعه، ورزش، خدمت به حضرت مادر و. . . ) استفاده می کردم، تا اینکه برای هماهنگ کردن مقدمات سفر خارج از کشور (عراقم خارج از کشور حساب می شود) با دوستان و استاد مجبور به استفاده از یک عدد تلفن همراه کوچکِ بی دردسر که تنها برقراری تماس و پیامک و استفاده از چراغ قوه ( چراغ قوه خیلی مهمه) با آن ممکن بود، شدم.
با اینکه تلفن همراه به زندگی اینجانب بازگشته بود اما تاثیر چندانی روی کارهای روزمره نداشت و کماکان از زندگی لذت برده و کلی وقت اضافه نیز برای کارهای مفید داشتم تا اینکه جناب پدر یک عدد تلفن همراه برای بنده خریداری نمودند و در عرض کمتر از یک هفته همه چیز از نو شروع شد...

۹۵/۱۰/۲۱
آقای سین

آقای سین

موبایل

نظرات (۱۳)

۲۱ دی ۹۵ ، ۱۱:۵۷ دچــ ــــار
باز دچار موبایل شدی :)
پاسخ:
ها دیگه باز دچارش شدیم:)))))))
۲۱ دی ۹۵ ، ۱۲:۴۴ بالای آسمان
منم گوشی نداشتم و خیلی راحت بودم تقریبا هشت سال قبل مجبور شدم به خاطر دوری از خانواده گوشی بخرم
پاسخ:
من چند ماهی که گوشی نداشتم خیلی راحت بودم
۲۱ دی ۹۵ ، ۱۳:۰۰ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
مبارکه

صبح گوشیم بهم ریخت داغونم میتونید کمکم کنید ؟ لطفا مطلبی که الان منتشرکردم بخونید دروبم

ممنونم
پاسخ:
ممنونم :))

درست میشه نگران نباشید!

مبارکا باشه

منم در پی خرید گوشی هستم همین روزا.البته که اصلا راغب نیستم به تعویض

گوشی ولی مجبووورم!

گوشی وقتی از من نمیگیره .خودمو درگیرش نکردم.ولی وقتی کلا نیست یه حس

سبکی داره خیلی خوش میگذره .

پاسخ:
ممنونم :)))

گوشی که خودش وقتی نمیگیره! واتس آپ و اینستاگرام و تلگرام و . . . وقت میگیرن :)


نه هیچم خوب نیس بدون گوشی اندروید
همه سرشون تو گوشیه بعد منم همش نگا میکنم و بیکارم
تو مهمونیا خصوصا...تنها فرد بیکارم...با بزرگترها اختلاط میکنم:)))))))))))
پاسخ:
اینقدر بدم میاد توی جمع یکی بره توی گوشی گم بشه و بی توجه باشه به حاضرین!

همنشینی با بزرگان که عالیه :))
۲۱ دی ۹۵ ، ۱۶:۴۲ خانوم شین
پس دوباره معتاد شدید
پاسخ:
آره متاسفانه


باید بشینم یه راه خوب برا ترک پیدا کنم :)
قالب وبلاگتون خیلی خوبه !
فقط درک نمی کنم که چرا به آی ای ایراد می گیرید ! یعنی پدرم در اومد با فایرفاکس اومدم !

+ نظر گذاشتن هم اینجا جذابیت های خاص خودشُ داره از بس خوشگلِ این تم :))
پاسخ:
ممنونم

چرا؟ با فایر فاکس اومدن مگه دردسر داره؟؟

نسخه IE شما بالاست IE های قدیمی رنگ های شفاف رو پشتیبانی نمیکنن و همین قالب رو یه جور بدی نشون میدن :|



+چشماتون خوشگل میبینه
آدرس وبتون رو نذاشتین؟!

اون موقع با فایر فاکس اومدم، نمی دونم چرا کُند بود :-\

شاید به خاطر اینه که عادت ندارم باهاش کار کنم !

پاسخ:
میدونم :))


من از کروم و فایرفاکس استفاده میکنم معمولا و سرعت کروم از فایرفاکس یه ذره بیشتره به نظرم
ولی در کل با نت خونه برام اختلاف سرعت چندانی ندارن

مگه بی گوشی هم میشه زندگی کرد ؟! O___o
پاسخ:
میشه من امتحان کردم خیلی لذت بخشه :)
۲۱ دی ۹۵ ، ۲۱:۵۷ بانوچـ ـه
منم خیلی دوست دارم به حداقل برسونمش نمیشه :(
پاسخ:
دارم روش کار میکنم که راهشو پیدا کنم

اگه به نتیجه رسیدم مینویسم دربارش :)
۲۲ دی ۹۵ ، ۰۰:۰۲ روح‌الله (در دستان لرزان باد)
ما که نزدیک به یک سال است موبایل نداریم و زنده هستیم
پاسخ:
خوشا به سعادتتان :)))
سلام
قالبت خیلی قشنگه :)
از من میشنوی یه راه بیشتر نداره.. یا تلگرام واتس اپ و اینا رو حذف کن یا یه کاری کن به wifi وصل نشه گوشیت.. من همه راه های دیگه رو رفتم جواب نمیده آقا جواب نمیده!
حاضرم بشینم ریاضی اثباتش کنم حتی :))
پاسخ:
علیک سلام
ممنونم

اثباتم کنید باز من مثال نقضش رو پیدا میکنم :)))
۲۲ دی ۹۵ ، ۲۲:۲۴ فاطمه مهربون
سخته ولی ممکنه :)
تلاش کنید و از یاد خدا غافل نشوید ...
پاسخ:
ممنونم... واقعا همینطوره

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی