آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

ماجرای خواستگاری نرفته و جواب منفی!

يكشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶ ب.ظ

با خبر شدم در ایامی که گذشت، دو مرتبه اقدام به خواستگاری کرده و از قضا جواب منفی هم گرفته ام بدون اینکه حتی خودم متوجه شوم! (به روح کیبورد قسم راست میگم)
خاله جان فرمودند: دختر فلانی خیلی دختر خوبیه و... ولی حیف از پدرش برات خواستگاریش کردم و گفت نه!!! (زیبا نیست؟)
دست گل بعدی را هم حضرت مادر به آب دادند.

خداروشکر خطر از بغل گوشمان گذشت وگرنه الان باید پست آقای سین و ازدواج یک دفعه ای را برایتان تایپ میکردم!

۹۷/۱۱/۲۸

نظرات (۲۵)

سلام
همچینم بد نمی‌شدا، اون‌وقت با کلی تبریکات سرازیر شده مشعوف میشدید:)
پاسخ:
سلام
همین الانم تبریکات رو پذیرا هستم هرکی تبریک دم دستشه بیاره :)
۲۸ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۵۱ آشنای غریب
آره گاهی از فامیل از این کارها سر میزنه
پاسخ:
گروه های فشار فامیل...
میترسم یهو زنگ بزنن بگن فردا عروسیته وقت نشد به خودت بگیم :)
ازدواج یکدفعه ای خیلی خوبه
پاسخ:
دوس داری؟

بخاطر توهم شده باید یکدفعه ای ازدواج کنم و غافل گیرتون کنم :)
۲۹ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۰۱ محمدرضا ...
هم حس خوبیه که عزیزانی نگران آدم هستن و هم حس بدیه که سر خود هر کاری می‌کنن ... اصلا نمیدونم باید توی این شرایط چه حسی باید داشت :))
پاسخ:
آره واقعا...

من فقط نگاه میکنم تو این شرایط :)
چه خانواده‌ی دلسوزی واقعا :))
خصوصا خاله‌جان :دی
پاسخ:
آره دلسوز به معنای واقعی کلمه :))

خاله ها مشغول کارند...(۹تا خاله)
انگاری مسابقه س ! هر کی زودتر همسرِ آقای سین رو پیداکنه برندس ! :) خودت باید برنده ی این مسابقه باشی و الا اوضات پسِ معرکس ! :)))
پاسخ:
مشکل اینجاست چیزی به من درباره مسابقه نگفتن اصلا :))))
کی میدونه شایدم فایده کردم :)
+ خانم فرشته تو نماز شباتون برای ما هم دعا بفرمایین :|
پاسخ:
@فرشته ...
بالاخره باید از یه جایی شروع کرد دیگه وگرنه با این شرایط کسی ازدواج نمیکنه!

پاسخ:
شرایط ایده آل نیست... ولی اصل مطلب اینه ما مرد روزهای سخت نیستیم.
اگر برای روزهای سخت آماده میشدیم الان فشاری چندانی بهمون نمی اومد
اصلا چه معنی داره شما روی حرف بزرگتر حرف بزنی؟؟!!!:دی
پاسخ:
همین مساله منو به فنا داده... وگرنه الان دیگه کسی جرات داره برای کس دیگه ای بره خواستگاری ؟!!!! :))))
۲۹ بهمن ۹۷ ، ۰۹:۲۴ مریــــ ـــــم
خدا به اونا رحم کرد
:|
پاسخ:
آره به اونا بیشتر رحم کرد :))
@بیدل 
حتما در قنوت خالصانه‌ام به یادتون هستم:دی


نماز شب کجاست بابا، پسر برادرم چند روز پیشمونه ،نصف شب بیدار میشه برای شیر، بی‌خواب که میشم میام وب‌ها رو میخونم :))
پاسخ:
:)))

خیلی باحاله آدم با گریه بچه بیدار بشه :)))
۲۹ بهمن ۹۷ ، ۱۲:۳۹ آقای سر به هوا :)
بعد اگه طرف اوکی میداده تکلیف چی بوده؟
123 میبردنت سر سفره مثل قدیما بزون اینکه عروی ببینید:)
پاسخ:
آره یه چیزی تو این مایه ها :))

البته ندیده ندیده نبود، آشنا بودن اون بندگان خدا
خدا قسمتتون کنه ان‌شاءالله هر شب ۳،۴ بار با صدای بچه بیدار بشید :))
پاسخ:
هرجایی برم خواستگاری شرط میذارم بچه تا ۳ سالگی باید پیش مادربزرگش بزرگ بشه :))))
سلام 
شما در ارتباط با ملاک هاتون با خاله تون صحبت کرده بودین ؟‌
پاسخ:
علیک سلام

به طور خیلی خاص نه، ولی از اونجایی که من تو خانواده ظاهر و باطن یکی هستم و همه حساسیت های منو میدونن میتونم بگم بله!
فرد مورد نظر رو درست انتخاب کرده بودند ولی خب یکم خانوادشو در نظر نگرفته بودن، اگر به من میگفتن اجازه نمیدادم عنوان کنن موضوع خواستگاری رو پیش پدرش.
روش بدی نیست اینکه گزینه برات پیدا کنن خانواده، البته این حق رو برای خودم محفوظ میدونم که به هر حال خوبه خودم هم در جریان باشم.
راست میگی شایدم فایده کردی . یه جورایی مث من :)

@ فرشته
با این حساب شما کاملا برای مادر شدن آماده این . بابای بچه زنگ نزده به مادر قرار و مدار خواسگاری بذاره :| :)
پاسخ:
شما ندیده داماد شدین؟
چرا بابا دیدم . اما کلا دو بار :)
بعدش گفتم من بازم باید باهش حرف بزنم و ببشتر فکر کنم . بابام می گفت نه همین خوبه ! کار داشت به دعوا می کشید ک من تصمیم گرفتن با همین اطلاعات کم به جمع بندی برسم و حالا هم خیلی خدا رو شکر می کنم که خانم دلدار رو انتخاب کردم :)
پاسخ:
چه جالب

معتقدم تقدیر توی ازدواج نقش بسیار پر رنگی داره :))))
مردم چه شرط‌هایی دارن والا، شما در مورد خودت دقیقا چی فکر کردی؟:))
اصلا زنده باشن پدر و مادر بچه، بچه رو باید پدر و مادرش بزرگ کنن نه بقیه :)
پاسخ:
میدم مامان خودم بزرگش کنه اصلا خوبه؟!
تا ۳ سالگی رو گفتم :)))
@بیدل
اتفاقا من این روزها برای تنها چیزی که آماده نیستم همین مادر شدنه! 
در حال حاضر ما هیچ گونه مردی رو نمی‌پذیریم، تا پدر بچه شدن که خییییلی راهه!
پاسخ:
:)
نه! مادر شما چه گناهی کرده که اول باید خودتون رو بزرگ کنه بعد بچتون رو؟ دو نفر دیگه بچه‌دار شدن چند نفر دیگه باید بزرگ کنن؟ خودتون چتونه مگه؟! والا :|
پاسخ:
شما چرا اینقدر حرص میخوری آخه؟!!
پدر و مادر من بیکارن حوصلشون سر میره باید یه کوچولویی بهشون بدیم تا سرگرم بشن
نمیدونم واقعا، شاید چون‌ میدونم بچه‌داری چقدر سخته.
پس خوش‌بگذره بهشون :)
پاسخ:
البته باید نظر مادر بچه رو هم ببینیم چیه، البته قبلش باید پیدا بشه اصلا :)))
خخخخخخ :)) 

ازدواج تقدیر 
قسمتتون نبوده ویلا الان پست دامادی رو گذاشته بودید 

ولی بی شوخی براتون آرزو میکنم که همونی که میخواد و منتظرش هستید براتون اتفاق بیوفته 
گاهی هم در همین بی خبرهاست که یار از راه میرسه 
بهترین ها براتون رقم بخوره 
پاسخ:
آره تقدیر توی ازدواج نقش خیلی پر رنگی داره :)

ممنونم از شما لطف دارید...

آره تو راهه...همین روزاست میرسه :))))))
ان شاالله خیره..

ولی تو این اوضاع ازدواج!! خواستگاری!!
پاسخ:
ممنونم...
من مرد روزهای سخت هستم :)))
۰۵ اسفند ۹۷ ، ۱۰:۲۸ ♕αяαмεsн♕ ...
چ جالب ...........امان از این مامانا و خاله ها 
پاسخ:
برا خودمم جالب بود :))
۰۵ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۲۸ ♕αяαмεsн♕ ...
:)
پاسخ:
:))

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی