آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

هم اکنون نیازمند مشورت شما هستیم

جمعه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۵۳ ب.ظ
به نظر شما آقای سین بین گزینه های زیر کدام را انتخاب کند؟
اول - به عسلویه رفته و از یک نیروی کار صفر در پتروشیمی که تقریبا مرتبط با رشته تحصیلی اوست شروع به کار نماید و در همین حوزه ادامه تحصیل دهد.
دوم - به تهران آماده در یک بوت کمپ برنامه نویسی که در آن پذیرفته شده است مشغول شود و بعد از چند ماه به عنوان یک برنامه نویس وارد صنعت آی تی شود.

در کنار گزینه ی اول بدی آب و هوا و سختی کار در صنعت نفت و صنایع مرتبط و در کنار گزینه ی دوم متناسب نبودن روحیات آقای سین با زندگی در تهران را قرار دهید.
البته گزینه های دیگری هم دارم و لزوما مجبور به انتخاب یکی از این دو گزینه نیستم. لطفا با توجه به شناخت نسبی (نصف و نیمه ای) که از بنده دارید (برخی دوستان بیشتر) حقیر را راهنمایی کنید.
۹۷/۱۲/۱۰
آقای سین

شغل

نظرات (۱۸)

۱۰ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۰۲ آقای سر به هوا :)
به صنعت ای تی فکر کن
بدی ها و مشکلات زیاد کار تو عسلویه نمی ارزه ...
پیشنهاد میکنم پا روی روحیاتت بزاری:)
پاسخ:
روحیاتم که عسلویه ای تره... گفتم جو تهران رو دوست ندارم :)
۱۰ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۰۴ آقای سر به هوا :)
البته جا داره بگم روحیاتت از همه مهم تره
به هر حال برنامه نویسی هم راه طولانی داره!
پاسخ:
یعنی کشته این مشورت دادنتم :)

نگفتی این اسلحه مال خودته یا نه؟
گزینه اول 
وقتی آدم عاشق کارش باشه معایبش کمتر به چشم میاد و کارایی بیشتری نمود پیدا می کنه.
پاسخ:
برای من دوتاش مثل همه از لحاظ علاقمندی... خیلی سخته بین اولی و دومی بگم کدوم رو بیشتر دوست دارم
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۰۲ ♕αяαмεsн♕ ...
بنظرم من اول علاقتون رو بسنجین چون اگه علاقه نباشه خسته میشین چ سختی هوای گرم چ علاقه نداشتن ب تهران در کنار علاقه ب شغل نداشتن میتونه بیشتر اذیتتون کنه ...........
و ل نظر من طبق همون شناخت کم ای تی چون اینده ی بهتری داره و جای پیشرفت در کوتاه مدتش زیاده ..........
پاسخ:
دومی به نظر راحت تره اما بدیش اینه من میخوام وارد کاری بشم که درسشو نخوندم و صرفا تجربی یه چیزایی بلدم
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۰۰:۰۷ بهــ ــار..
به نظرم دومی. تو تهران زندگی کردن سخت هست ولی عسلویه واقعا مزخرفه. واقعا:/
بعد اینکه من حتی فکر نمی‌کنم کار کردن تو اون شرایط برای روحیات شما ساده باشه. همون تهران بهتره فک کنم. 
پاسخ:
یعنی اینقدر نازک نارنجی به نظر میام (وا مصیبت) :)))))

اگر گرمای عسلویه نبود از نظر آلودگی تهرانم داره به عسلویه میرسه یواش یواش
من اگه جا داشت میرفتم عسلویه!

جسارتا ببخشید عرض میکنم ولی مگه یه شهر چقدر به آی تی نیاز داره؟!
شده مثل جریان مهندسی عمران که از هر ۵ نفر، ۳ نفر عمرانن و معلومم نیس چرا این رشته رو انتخاب کردن!
اگه واقعا فقط بهونه‌تون بدی آب و هواس، عسلویه گزینه بهتری هستش!

پاسخ:
برنامه نویسی شغلی نیست که اشباع بشه... خصوصا اگر دائما به روز باشی و در حال یادگیری.

البته میل خودم هم ذره ای به سمت عسلویه است. حتی میتونم چند سال بمونم برای سابقه کاری و اینها بعد برگردم
خودت مهم نیستی
کدوم پولش بیشتره؟
پاسخ:
اگر جواب این سوالو میدونستم تا الان انتخاب کرده بودم :))
عسلویه رو دقیق نمیدونم.
ولی برنامه نویسی (بعد از اتمام دوره، یه چند ماه دیگه) خیلی زیاد بخوان بدن با 2-3 تومن باید شروع کنم!


۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۲۹ آقای سر به هوا :)
نه ماله من نیست
لازم نداری از بچه های بسیج جور کنم برات D:
پاسخ:
جدی میتونی جور کنی؟ من اسلحه دوس دارم :)
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۴۹ ♕αяαмεsн♕ ...
خوندن مهم هست و اطلاعات داشتن اما  تجربه هم چیز کمی نیست و میشه بیشترم بشه
پاسخ:
آره جفتش کنار هم بیاد عالی میشه :)
هنوز هم نیازمند مشورت هستید؟
من شناختی ندارم
اما یه حسی بهم میگه دومی بهتره
پاسخ:
آره هنوز مرددم :))

حستون نمیگه تهران دود و دم و ترافیک و شلوغی داره؟، مردمش یه جوری هستن؟، . . .
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۲۶ آقای سر به هوا :)
مگه بسیج اونورها اسلحه نداره بده بهتون؟

پاسخ:
اینجا فقط آر پی جی دارن :))

۱۱ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۵۳ آقای سر به هوا :)
اینورها امدی یه کلاش مهمون من:)
پاسخ:
چجوری ببرمش خونه؟
پستش کن برام :))
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۱۲ آقای سر به هوا :)
مجوز میدن برا حفاظت شخصی
البته فقط تو شهر:)

پاسخ:
چه با حال...

چاه نفت پیدا نمیشه اون ورا بیام من؟ :)))
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۳۹ آقای سر به هوا :)
ما خودمون در به در دنبال یه چاه ابیم !

ولی هنوز اینجا نفت کوپنی در خونه ها میدن! خواستی بیا یه بشکه ببر
پاسخ:
یه آشنا گیر بیار منو بذاره مسئول کپن نفت تا بیام اون ور دیگه با هم بریم تیراندازی و شکار تروریستا...
اونجا هم اکثرا توی محوطه کار هستی و فکر نکنم خیلی دنج و با آدمای با صفا باشه
دود و دم و مردم و اینا را خیلی به دل نگیر
البته فکر کنم توی آبادان و بندرعباس و اینا هم کار پیدا بشه و موقعیتش خیلی بهتره
امکان انتقالی را هم توی اولی باید در نظر بگیری
اما ظاهراً امکان پیشرفت و مستقل شدن توی دومی بیشتره

پاسخ:
آره تقریبا مثل هم هستن یه سری مزایا و معایب دارن...

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

هیچ وقت، همه چی بر وفق مراد آدم نیست که...
برای رسیدن به موفقیت باید متحمل سختی ها شد...

بنده نمی تونم هیچ گزینه ای را پیشنهاد کنم چون صلاح هر کسی را خودش بهتر می دونه....
ولی بنده اگه جای شما بودم، کاری انجام می دادم که بابتش تحصیل کرده ام...دقیقا کاری که الان دارم انجام میدم...
ولی با این حال، تصمیم با خود شماست...

برخی افراد هم هستند که انتهای تحصیلاتشون متوجه میشن که اصلا علاقه ای به اون رشته نداشته اند...حتی در اون موفق هم بوده اند ها اما علاقه نداشتنشون باعث شده، هیچ لذتی هم از کار نبرند و نهایتا، از اون مسیر جدا شده اند....

برای همین عرض می کنم که شما خودتون بهتر از هر کسی می تونید تصمیم بگیرید..


ولی در هر حال امیدوارم هر چه به خیر و صلاح شماست، همون بشه ان شاء الله...


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنونم از راهنمایی کاملتون :)
اقا تو این دوره زمونه کار نیست هر چی اومد بچسب بهش..

والا...
پاسخ:
اون که آره واقعا کار خیلی کم گیر میاد اما توکل بر خدا :))

سلام

همه این ها یک طرف قضیه است، طرف دیگر این است که همسرتون (الان یا در آینده) با کدام یک سازگار خواهد بود.

منظورم این است که باید همه چیز را بسنجی و فقط پول نیست.

باور شخصی من توجه به علاقه است، هر کدام که علاقه بیشتر داری دنبالش باش. اگر واقعا علاقمند باشی پیشرفت های بی نظیر چه مادی و چه غیر مادی به سراغت می اید

گرچه دیر نظر می دهم ولی در هر صورت برایتان آروزی توفیق دارم

 موفق باشی

 

پاسخ:
علیک سلام
همسر که فعلا نداریم...
هر وقتی هم خواستیم همسری انتخاب کنیم میگیم همینه که هست اگر نمیتونید سازگار بشین جواب منفی بدین :))

آره علاقه مهمه و من هم فعلا گیر افتادم میان علاقه مندی هام...

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی