آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

آقای سین

مختصری از احوالات آقای سین...

برنامه‌ای برای اداره‌ی وبلاگ

دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳ ب.ظ

همیشه دوست داشتم برای وبلاگم یک برنامه‌ی مشخص و منظم داشته باشم اما تا الان گرفتاری این اجازه رو به من نداده است.

 شاید باورتون نشه ولی امسال برنامه‌ام برای اداره اینجا این بود که هر روزی حداقل یک پست بذارم!

ابر و باد و مه و خورشید و سیل و یک سری چیزهای دیگه دست به دست هم دادن تا این برنامه شکست بخوره و به سرنوشت برنامه های تدبیر و امید برای اداره کشور دچار بشه...

۹۸/۰۳/۰۶
آقای سین

نظرات (۶)

ماهی هر وقت از اب بگیری میخنده:/
از الان شروع کن!

یا بذار صبح شنبه؟
پاسخ:
قراره از عید بعدی شروع کنم :))
هر روزم خوب نیست آدم پست بذاره (هرچند خودم عملا دارم همین کار رو انجام می‌دم!)
هفته‌ای دو تا خوبه:)
پاسخ:
حالا منم هر روز گرفته بودم که به هفته ای یه پست حداقل برسم :)
 بیشتر اوقات آدم برنامه‌هایی که برای خودش و کارهاش می‌چینه و سعی داره با برنامه‌ریزی جلو بره که درست تو زمان مقرر انجامش با یه اتفاق ساده و کوچولو، زمان برای انجامش کم میاره و برنامه‌ریزیش بهم می‌خوره. خیلی‌ها مثل شما هستند
ان‌شاءالله که از این دست اتفاقا کمتر برای برنامه‌هاتون پیش بیاد، می‌گم کمتر چون آدم حتی اگه بخواد خیلی هم دقیق باشه بازم یه جاهایی کارا از دستش در میره.
پاسخ:
این برمیگرده به اینکه برنامه و برنامه ریزی مون درست و اصولی نیست. هرچی دقیق تر باشیم این خطا توی اجرا کم و کمتر میشه :)

ممنونم همچنین شما هم
منم هی تصمیم میگیرم کمتر بیام بیان،نمیشه:|
پاسخ:
بیا جامونو عوض کنیم :)
۰۷ خرداد ۹۸ ، ۰۸:۰۹ کنت مونت کریستو
من انتظار یه برنامه خفن برای اداره وبلاگ بصورت اتوماتیک رو داشتم.با دانلود رایگان از بازار:/
پاسخ:
منم میخوام این برنامه رو... البته با ترافیک رایگان:)

ای بابا...
شما هم مثل اون طرف شدید که گفت برنامه 40 روزه برای حل معیشت مردم دارم بعد گفت من کی گفتم..!؟
پاسخ:
برنامه 100 روزه بود فک کنم.

نه خدا نکنه من به سرنوشت اون دچار بشم :|

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آقای سین

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی!

پیام های کوتاه
  • ۲۵ خرداد ۹۶ , ۲۲:۳۲
    علی